auto sai ostetud juuni 2008.a. ja välja nägi ta ostes, siis selline.

kohe, umbes peale 300km sai tehtud sillastend kuna kiskus kraavi poole. autol oli vahetatud rooliotsad aga paika aetut ei old. hea oli nalja visata, et pole ohtu kokkupõrkel vastutuleva autoga, kui juhtub roolis magama jääma. auto sõitis rahulikult ise teeserva.
vahepeal sai originaal sierra kõlarid, nende originaal pesadest eemaldatud ja sinna sisse installitud uued kõlarid, mis sain sammuti oma eelmisest sierrast. seega sai taha pandud 2 ribased 2x220W vetec'id.
sama sai tehtud ka esimeste ustekõlaritega. vana välja uued originnal katte sisse ja alla installitud. 2x110W pio niger. muidugi pole see teab, mis ullumodi tümm. aga kuuljale täiesti piisav heli.
siis järgmiseks sai paigaldatud signalisatsioon, mille eemaldasin jällegi oma eelmise sierra vereringest.
peale 15000km sai lastud õlid välja ja uued sisse. automaatkastiga nii kergelt ei läinud.... enne, kui jõudsin õli vahetada andis turbiin otsad. sai siis otsitud turbiin pakkujaid oli päris mitu, kuid GTO aitas mind, selles küsimuses hädast välja.samas ka tänud teistele pakkujatele. peale kasti mahavõtmist ja peale panekut. sai uus õli ja filter sisse aga üllatus, mis sugune 4 käik ei lülitunud enam sisse... sai uuritud spesialistide käest, milles asi. pakuti 4käik kinni põlenud, hüdroaju katki jne.kuid ma ei taht seda kõike ikkagi uskuda, sest enne see ju toimis ja miks peaks nüüd kõik need asjad veel olema.oli vaja uut kasti ja mõtlesin, et kuna see kasti remont on sirka 10k, siis teen sellest kastist õppematerjali ja kukun seda nokkima. ning teen endale selgeks, mis asi, mis on ja milleks on. sai siis otsitud uut kasti, tänud commale, kel juhtus see just üle jääma. sai siis pool põhjaalust lahti nokitud ja siis selgus, see karm saatus, mis ei last 4 käiku sisse lülitada. see oli see hüdroanduri ots. mis jäi kokkupanemisel, mitte oma õige kohapeale. nii siis saigi kogu lahti nokitud asjad tagasi kinni keritud. ja õlid uuesti sisse. ja toimis jälle!