
Sierra XR4i, 24V, RWD
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Haha, sa räägid siin mitmest kuust. Minu projekt kisub ikka mitme aasta pikkuseks juba. 


Re: Sierra XR4i, 4x4
Kahjuks pereinimestel on see päris keeruline, iga liige tahab ju omacontact kirjutas: tund või paar õhtust, tööpäevadel ja mõned tunnid rohkem nädalavahetustel.
XR4i

Re: Sierra XR4i, 4x4
xr4 kirjutas:Kahjuks pereinimestel on see päris keeruline, iga liige tahab ju omacontact kirjutas: tund või paar õhtust, tööpäevadel ja mõned tunnid rohkem nädalavahetustel.
muide seltsimees xr4 sa tuled seda rääkima 2 lapse isale.
€-contact
Re: Sierra XR4i, 4x4
contact kirjutas:xr4 kirjutas:Kahjuks pereinimestel on see päris keeruline, iga liige tahab ju omacontact kirjutas: tund või paar õhtust, tööpäevadel ja mõned tunnid rohkem nädalavahetustel.
muide seltsimees xr4 sa tuled seda rääkima 2 lapse isale.

XR4i

Re: Sierra XR4i, 4x4
no kui sul koer on siis küll. siis pole enam midagi teha
tuleb siis poolest pool võtta.
mul koera pole

mul koera pole

€-contact
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Nädalavahetus on seljataga, ning õnnestus pisut jälle oma lemmikhobiga tegeleda.
Kuna mul kanali ja tõstuki kasutamise võimalus puudub, sai talvel auto pukkidele tõstetud, et põhjaaluseid tegemisi pisut kergem toimetada oleks. Kõhualune sai värvitud, bensiinipump, filter ja torud põhja alt eemaldatud, paagisisese pumbaga paak paigaldatud, käsipiduritross ja tagapidurid tehtud, pisut summuti ehitust muudetud ja veel nipet-näpet. Nüüd sai sirts uuesti jalad alla ning ilusa ilma puhul ka õue värske õhu kätte tuulduma. Pika seismise tõttu oli ka juba korralik tolmukord peal, nii et sai ka ühtlasi esimene pesu tehtud. On ikka punane küll.


Vaja veel karbid ja mõned muud õõnsused mingi ködiga seestpoolt ära möksida, siis võib jätkata salongi komplekteerimisega.

Tehnika poolelt tuleb esisillas arvatavasti kõik liigendid ja puksid uued panna, ning tundub ka et roolilatt on suht lobe. Juba esimese käiguga hoovis sõites kostub sillast suht kahtlaseid kolinaid. Ja esipidurid lähevad kah ilmselt prügikasti... Tööd ühesõnaga jagub, päris pikalt...
Kuna mul kanali ja tõstuki kasutamise võimalus puudub, sai talvel auto pukkidele tõstetud, et põhjaaluseid tegemisi pisut kergem toimetada oleks. Kõhualune sai värvitud, bensiinipump, filter ja torud põhja alt eemaldatud, paagisisese pumbaga paak paigaldatud, käsipiduritross ja tagapidurid tehtud, pisut summuti ehitust muudetud ja veel nipet-näpet. Nüüd sai sirts uuesti jalad alla ning ilusa ilma puhul ka õue värske õhu kätte tuulduma. Pika seismise tõttu oli ka juba korralik tolmukord peal, nii et sai ka ühtlasi esimene pesu tehtud. On ikka punane küll.



Vaja veel karbid ja mõned muud õõnsused mingi ködiga seestpoolt ära möksida, siis võib jätkata salongi komplekteerimisega.

Tehnika poolelt tuleb esisillas arvatavasti kõik liigendid ja puksid uued panna, ning tundub ka et roolilatt on suht lobe. Juba esimese käiguga hoovis sõites kostub sillast suht kahtlaseid kolinaid. Ja esipidurid lähevad kah ilmselt prügikasti... Tööd ühesõnaga jagub, päris pikalt...


Re: Sierra XR4i, 4x4
krt küll on ikka ilus, vaeva oled vist oma jagu näinud ja tulemus on väga hea.
Kadedaks ajad, oleks omal ka piisavalt vabaaega ja pidevalt auto juures, siis vb edeneks ka minu mk1 projekt.

Kadedaks ajad, oleks omal ka piisavalt vabaaega ja pidevalt auto juures, siis vb edeneks ka minu mk1 projekt.

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Eks töötunde on jah kulunud lugematul hulgal ja lõppu pole veel näha. Ma tahaks ka, et see asi edeneks oluliselt kiiremini, aga näed kuidagi ei edene. Ma olen juba vahepeal ära unustanud, millal ma selle auto ostsin, suvel igatahes, seda mäletan hästi.
Aga aasta arvu peab kohe pisut meenutama...mmm 2007a äkki.
Piltide peal paistab asi tõesti üsna kompu, aga tegelikult saaks alati paremini teha. Eks kohati on nii apesinikoort kui ka NIKE logosid. Kui rahakott kannataks tuleks keretööd lasta ikka asjatundjatel teha. Praegu olen ma kõik asjad alates keevitamisest kuni eeltöö ja värvimiseni ise teinud. Proovinud, kakit keeranud ja uuesti teinud. Selle mis ma rahaliselt olen kokku hoidnud, olen oma vaevaga töötundide näol kahekordselt kulutanud. Aga vähemalt saan vastu rinda taguda ja öelda näe, ise tegin.

Piltide peal paistab asi tõesti üsna kompu, aga tegelikult saaks alati paremini teha. Eks kohati on nii apesinikoort kui ka NIKE logosid. Kui rahakott kannataks tuleks keretööd lasta ikka asjatundjatel teha. Praegu olen ma kõik asjad alates keevitamisest kuni eeltöö ja värvimiseni ise teinud. Proovinud, kakit keeranud ja uuesti teinud. Selle mis ma rahaliselt olen kokku hoidnud, olen oma vaevaga töötundide näol kahekordselt kulutanud. Aga vähemalt saan vastu rinda taguda ja öelda näe, ise tegin.

Re: Sierra XR4i, 4x4
Piltide pealt paistab küll ikka väga väga ilus sierra,edu edaspidiseks !
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Nonii, kuidas meil siis vahepeal läinud on?
Suuremate töödena on vahepeal tehtud esisilla remont. Vahetusse läksid śarniirid, õõtsapuksid, roolivardad- ja otsad ning sain ka vähe kobedama roolilati. Külge said ka uued suuremad pidurid koos uute klotside ja pidurivoolikutega. Ees on nüüd siis 280mm pidurikettad, koos vastavate supportitega. Kettaid uusi ei raatsinud osta, ning kuna neis materjali veel oli, siis lasin lihtsalt kergelt üle treida. Kui juba treiali juurde minek oli, siis võtsin ka tagumised kettad uuesti küljest ära, ning lasin ka need üle teha. Ükski ketas kõver ei olnud, ning mingeid sügavaid kriime kah polnud, lihtsalt pikast kasutamatta seismisest tekkinud rooste. Ehk mõnda aega kestavad veel ära.
Teine suurem ettevõtmine, mida ma koguaeg edasi olin lükanud, oli siis nii-öelda bodykit´i ja veel mõne jubina värvimine. Nüüd on kere värvi ka peeglid, tagumine stange, tagaspoiler ja küljelaiendid. Täna olin koguni nii tubli, et pool plastikutest suutsin külge kruvida. Peab üritama veel mõnel õhtul usin olla, siis saab ka ülejäänud vidinad ehk oma kohale.
Mingil ajahetkel ostsin lõpuks ära ka veljed, milliseid arvasin hästi oma autole sobivat


Suuremate töödena on vahepeal tehtud esisilla remont. Vahetusse läksid śarniirid, õõtsapuksid, roolivardad- ja otsad ning sain ka vähe kobedama roolilati. Külge said ka uued suuremad pidurid koos uute klotside ja pidurivoolikutega. Ees on nüüd siis 280mm pidurikettad, koos vastavate supportitega. Kettaid uusi ei raatsinud osta, ning kuna neis materjali veel oli, siis lasin lihtsalt kergelt üle treida. Kui juba treiali juurde minek oli, siis võtsin ka tagumised kettad uuesti küljest ära, ning lasin ka need üle teha. Ükski ketas kõver ei olnud, ning mingeid sügavaid kriime kah polnud, lihtsalt pikast kasutamatta seismisest tekkinud rooste. Ehk mõnda aega kestavad veel ära.
Teine suurem ettevõtmine, mida ma koguaeg edasi olin lükanud, oli siis nii-öelda bodykit´i ja veel mõne jubina värvimine. Nüüd on kere värvi ka peeglid, tagumine stange, tagaspoiler ja küljelaiendid. Täna olin koguni nii tubli, et pool plastikutest suutsin külge kruvida. Peab üritama veel mõnel õhtul usin olla, siis saab ka ülejäänud vidinad ehk oma kohale.
Mingil ajahetkel ostsin lõpuks ära ka veljed, milliseid arvasin hästi oma autole sobivat




Re: Sierra XR4i, 4x4
summutiots on asjalik :mrgreen:ning madaldusvedrud ei teeks paha kui sul just pole plaanis offroadil osaleda sellega.
XR4 2.9i
Re: Sierra XR4i, 4x4
nagu üks ilus suur punane maasikas keset põldu. Väga kena!
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Jah. Autoleht ütleks selle kohta sportlik, samas neil on niikuinii kõik sportlik...
Tegelikult on mul pool summutit pärit 95a. Scorpio alt, muidu enam-vähem sobib aga just see viimane torujupp on vähe mööda. Kui stanget polnud küljes, siis ei saanud eriti arugi, v.a. need paar korda, kui ma oma sääreluu sinna vastu lõin.
Mul on üks jupp poleeritud roostevaba toru sinna valmis varutud, eks selliste pisiasjadega tegeleb hiljem.
Madalamaks ei ole küll plaanis lasta, mul üks madal auto juba on, ja vahel ikka ehmatab ära küll kui jälle kuskil stange vastu äärekivi pargid. Ma ei viitsi Sierraga selliste asjade pärast muretseda. Talveseadistuseks on mul komplekt kõrgendusvedrusid, väga hea lumes lasta, ja las siis madalduse kummardajad kilkavad.

Tegelikult on mul pool summutit pärit 95a. Scorpio alt, muidu enam-vähem sobib aga just see viimane torujupp on vähe mööda. Kui stanget polnud küljes, siis ei saanud eriti arugi, v.a. need paar korda, kui ma oma sääreluu sinna vastu lõin.
Mul on üks jupp poleeritud roostevaba toru sinna valmis varutud, eks selliste pisiasjadega tegeleb hiljem.
Madalamaks ei ole küll plaanis lasta, mul üks madal auto juba on, ja vahel ikka ehmatab ära küll kui jälle kuskil stange vastu äärekivi pargid. Ma ei viitsi Sierraga selliste asjade pärast muretseda. Talveseadistuseks on mul komplekt kõrgendusvedrusid, väga hea lumes lasta, ja las siis madalduse kummardajad kilkavad.

-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Panen siis Tehnicule stiilinäite õigest talvevedrust. Kohe esimese tuisuga põhjapeale ei jää. Tegemist on selle sama punase XRiga

Ja niimoodi peab kiselli viskama, kui heaste läbi pudru kühveldada.


Ja niimoodi peab kiselli viskama, kui heaste läbi pudru kühveldada.



Re: Sierra XR4i, 4x4
Ma loodan et sa seda matt mustaks ei värvind
aga kuna talvine pilt siis ilmselt nüüd ikka punane,päris ilus on peaks mainima

aga kuna talvine pilt siis ilmselt nüüd ikka punane,päris ilus on peaks mainima

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v