Sierra XR4i, 24V, RWD
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Kusjuures värvisin küll mattmustaks. Mul olid tookord just karbid ja esitiivad vahetatud, ning ilusti halli krundiga üle pritsitud. Siis kui tuli plaan merele sõitma minna, siis ei tahtnud sellise laigulise sebraga ringi seigata, seega oli vaja midagi kiirelt ja odavalt peale lasta. Pärast oli muidugi väga "lahe" seda "ajutist" värvi jälle maha hõõruda...

-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Ahh ega ta nüüd nii hea ka ikka ei ole.
Mu algne plaan oligi teha talveks selline hullamise pill, et ei pea väga põdema, kui midagi ära kukub. Nüüd, kui ma näen, kui palju aega ja vaeva selle valmimiseks kulunud on, siis ei raatsigi vist enam nii tühja peaga rajale minna. Eks mul läks mingil hetkel asi natuke käest ära kah, kogu asi tuli natuke parem välja, kui ma algselt plaanisin.
Aga sõitma peab ikka, selleks see auto tehtud ongi. Kui ma tahaks teha mingit iluasja vaatamise jaoks garaazi seisma, siis peaks laskma keretööd ikka proffidel teha, ning kogu auto taastama võimalikult originaalilähedasse seisukorda. Eks selle ürituse peale kuluv raha summa oleks siis muidugi mitu korda suurem , kui sinna autosse praegu läinud on. Aga kuna mul raha ei ole, siis teen ise nii nagu oskan.

Mu algne plaan oligi teha talveks selline hullamise pill, et ei pea väga põdema, kui midagi ära kukub. Nüüd, kui ma näen, kui palju aega ja vaeva selle valmimiseks kulunud on, siis ei raatsigi vist enam nii tühja peaga rajale minna. Eks mul läks mingil hetkel asi natuke käest ära kah, kogu asi tuli natuke parem välja, kui ma algselt plaanisin.
Aga sõitma peab ikka, selleks see auto tehtud ongi. Kui ma tahaks teha mingit iluasja vaatamise jaoks garaazi seisma, siis peaks laskma keretööd ikka proffidel teha, ning kogu auto taastama võimalikult originaalilähedasse seisukorda. Eks selle ürituse peale kuluv raha summa oleks siis muidugi mitu korda suurem , kui sinna autosse praegu läinud on. Aga kuna mul raha ei ole, siis teen ise nii nagu oskan.

Re: Sierra XR4i, 4x4
Väga õige n*ssi pigem ise kui maksa kellegile selle eest
Täna vahetasin ise põhimõtte pärast valukatel rehvid käsitsi ära,soomlased tahavad 10min töö eest ca 50+euri saada,pigem tegin ise ja panen selle raha kuskile mujale

Täna vahetasin ise põhimõtte pärast valukatel rehvid käsitsi ära,soomlased tahavad 10min töö eest ca 50+euri saada,pigem tegin ise ja panen selle raha kuskile mujale

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra XR4i, 4x4
tasakaalustada võiks ikka 

Re: Sierra XR4i, 4x4
Pole vaja,veljel mingit vibra sees ei ole(suht uus velg),ja tundub et rehvid ei ole kah kõverad 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Jah, aga rehvid on need, mis on tasakaalust väljas. See tähendab, et rehvide mass ei ole jagunenud kogu rehvi ümbermõõdu ulatuses ühtlaselt. Teinekord pannakse töökojas veljele näiteks 50 grammi raskust, usu mind, kui sa nüüd selle 50g sealt ära võtad, siis annab ikka tunda küll.
Viimati muutis sõdurpoiss, 30 Juun 2010, 00:16, muudetud 1 kord kokku.

Re: Sierra XR4i, 4x4
ma küll ei usu et sa käsitsi 10 mindiga 4 tükki ümber lappasidtann15 kirjutas:Väga õige n*ssi pigem ise kui maksa kellegile selle eest![]()
Täna vahetasin ise põhimõtte pärast valukatel rehvid käsitsi ära,soomlased tahavad 10min töö eest ca 50+euri saada,pigem tegin ise ja panen selle raha kuskile mujale

XR4 2.9i
Re: Sierra XR4i, 4x4
...
Loomulikult läks oma 60min selleks,kusjuures isegi rohkem jalutasin ringi passisin niisama,aga vahetatud sain.
Loomulikult läks oma 60min selleks,kusjuures isegi rohkem jalutasin ringi passisin niisama,aga vahetatud sain.
Viimati muutis Tarmo, 28 Juun 2010, 22:13, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: muutsin pisut
Põhjus: muutsin pisut
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Täna helistas mulle üks võõras mees ja ütles et tahab mulle asju anda.
Võõras mees andis mulle sellised asjad:

Pärast küsis veel autogrammi ka, väga uhke tunne oli.
Toodi mulle siis uued tagatuled, esimesed suunatuled ja numbrituled. Viimasel ajal on saanud elektrisüsteemidega päris korralikult jännata, nii et juhe koos. Viskasin kõik vanad aku juhtmed minema. Vedasin uue toite starterile, ja uue massi kerele ja mootorile, peavoolujuhe akult kaitsmekarpi sai uus ja ka pisut jämedam. Paigaldatud said endisest kompaktsemad ja kergemad jahutusventukad (scorpio cosworth) ning meisterdatud neile uus juhtmestik kahe kiirusega anduri ja releega. Pidurivõimendi juhtmestik sai ka lõpuks korrektselt relee ja kaitsmega ühendatud, ning viisakamalt mootoriruumi paigaldatud. Tõeliseks maiuspalaks kujuneb radikaalune juhtmekimp. Seal ripub oma paarkummend lahtist juhtmejuppi, mis kõik tuleb kuhugi ühendada, aga täpselt veel ei tea kuhu. Enamusel juhtmetest enam pistikuid otsas ei ole, nii et pista kuhu tahad. Nende seas on kindlasti juhtmed esisuundadele, udukatele, signaalidele, siis äkki jahutusvedeliku taseme andur, klaasipesupump, ja ka siis jääb neid veel palju üle. Mõnus.
Ühe katkise BOB mootori vedasin ka veel juurde. Sellel saaled ja vänt pekkis, aga just tehtud kaante remont ning kettajamis kah mõned uued jupid pandud. Vänt on mul olemas ja kui uued saaled kätte saan, saab mootori kokku. Enne talve saab siis mootori ka ehk vahetatud, ei meeldi mulle see 2,8i.
Võõras mees andis mulle sellised asjad:

Pärast küsis veel autogrammi ka, väga uhke tunne oli.

Toodi mulle siis uued tagatuled, esimesed suunatuled ja numbrituled. Viimasel ajal on saanud elektrisüsteemidega päris korralikult jännata, nii et juhe koos. Viskasin kõik vanad aku juhtmed minema. Vedasin uue toite starterile, ja uue massi kerele ja mootorile, peavoolujuhe akult kaitsmekarpi sai uus ja ka pisut jämedam. Paigaldatud said endisest kompaktsemad ja kergemad jahutusventukad (scorpio cosworth) ning meisterdatud neile uus juhtmestik kahe kiirusega anduri ja releega. Pidurivõimendi juhtmestik sai ka lõpuks korrektselt relee ja kaitsmega ühendatud, ning viisakamalt mootoriruumi paigaldatud. Tõeliseks maiuspalaks kujuneb radikaalune juhtmekimp. Seal ripub oma paarkummend lahtist juhtmejuppi, mis kõik tuleb kuhugi ühendada, aga täpselt veel ei tea kuhu. Enamusel juhtmetest enam pistikuid otsas ei ole, nii et pista kuhu tahad. Nende seas on kindlasti juhtmed esisuundadele, udukatele, signaalidele, siis äkki jahutusvedeliku taseme andur, klaasipesupump, ja ka siis jääb neid veel palju üle. Mõnus.
Ühe katkise BOB mootori vedasin ka veel juurde. Sellel saaled ja vänt pekkis, aga just tehtud kaante remont ning kettajamis kah mõned uued jupid pandud. Vänt on mul olemas ja kui uued saaled kätte saan, saab mootori kokku. Enne talve saab siis mootori ka ehk vahetatud, ei meeldi mulle see 2,8i.

Re: Sierra XR4i, 4x4
Tänaval kindel pea pööraja! Hästi hoolitsed ta eest.
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4

Ninaosa juhtmestiku lappimine hakkab valmis saama. Tuled põlevad, udukad toimivad, suunad vilguvad ja signaalile tuleb ka vool. Pasunad vaja veel külge kruvida. Uued tagatuled ka küljes ning nende originaalpistikud asendasin tavaliste emaste klemmidega. Peaks vähe töökindlam olema kui originaalleiutis. Tagantpoolt puudu veel numbritulede juhtmed, ning vasaku tagumise parktule vool. Mingi hetkeemotsiooni ajel sai esimesed aknad elektriliseks tehtud. Doonorauto küljest olid võtta nii tõstukid kui ka juhtmestik. Armatuuri all oli el. akende valmidus pistikute ja voolu näol juba ootamas. Samuti on XR4jal el.akende juhtmed ja pistikud uste kimpudes juba tehasest sees, seega täielik valmidus olemas. Paigaldamisel kulub põhiline aeg aknatõstukite neetide välja puurimisele ja uue mehhanismi paigaldusele.
24V mootor oleks ka juba ilmselt valmis, kui poleks tekkinud ootamatut tõrget õlivõtturi toruga, mis 4x4 mootoril pisut teise nurga alla väänatud. Tundub et tuleb hakata toru ümber väänama, plaani A kohaselt üritame toru hõõguma ajada ja siis tema vastupidavust väändele testida.
Karterile on tegin plokikaante õli äravoolu torud valmis:

Lisaks katsetame sellel mootoril spetsiaalselt Sõdurpoiss Developmentsi poolt loodud manuaalse piirajaga ketipingutit. Nimelt on neil pingutitel halb komme seismisega õlist tühjaks joosta, et siis järgmisel käivitamisel kenasti kett lõtv oleks ja oht pahandust tekitada.


Re: Sierra XR4i, 4x4
Oi, kus on ilus töö ära tehtud. Kõigile eeskujuks!!!
sõdurpoiss kirjutas:Seisukord ostuhetkel:
Äkki siis paari aasta pärast saan tänaval ka sõita.![]()
![]()
Sierra Is
Re: Sierra XR4i, 4x4
Täitsa lõpp, mulle on Sierrad nii meeldima hakanud ja nüüd nägin seda.. aiaiai, krdi kihft on see
Ega nii kapitaalse remondi läbi teinud auto talvel ei sõida, kuidagi liiga kahju oleks sellist pärli soola kätte viia
Kuigi noh, nelivedu jne, aga ikkagi.. selliseid ju pole enam palju
Ise olen muidu e30 jm Bmw`de fänn, aga nüüd on ka Sierra mulle väga meeldima hakanud:)



Ise olen muidu e30 jm Bmw`de fänn, aga nüüd on ka Sierra mulle väga meeldima hakanud:)