Nonii, sai ka omale lõpuks see Sirjeke õue toodud. Väga vedas õige ajastuse näol, sest otsisin just sellist Fordi. 2.0 OHC, punane ja universaal. Ning loomulikult ei puudu siin ka eelmise omaniku tuuning. Õnneks midagi radikaalset tehtud ei ole - tüüpiline ''audio'' ja valus velg. Vigadest niipalju, et puruks oli esivedru, mida märkasin alles koju jõudes (muu kraam kolises autos koos valju muusikaga, et ei eristanud alguses äragi) ning ilmselt kas kardaani tugilaager või selle kumm kuna kuskil 100 ringis ja edasi tuleb mõnus värin sisse ning kardaan loksub ka vähe imelikult. Veljest niipalju, et 16'', 205 laia rehviga ning käib eest koopasse auku läbides. Paraku minu maitsele see velg ei vasta ja vähe müügiportaalides ringi tuhlates leidsin lõpuks meelepärasemad. Mõtlesin küll soetada kasutatud vedru katkise asemele, kuid ühe eraisiku käest sai uue vedru niivõrd ahvatleva hinnaga. Jõudsin ka vana helisüsteemi suuremalt jaolt korda ajada. Tagaluugi sisse oli hakitud mingid 300w subwooferi kõllid - ime pole, miks ei mänginud... mõeldud teised ju bassi jaoks rohkem. Ajutise lahendusena käravad stereo kõlarid kah. Auto igastahes minule meeldib.. pikk jutt kõnekeeles halb jutt, nüüd aga mõned pildid.
Esitiibadel on väidetavalt tormikahjustusest ülaosas korralikud mõlgid (ka teisel pool). Kapott on eelmise omaniku poolt vahetatud.
Tagant puudub vaid kärukonks - kellel vedeleb universaalile, see andku teada.
Uue velje teaser. Nagu arvasin on tegemist MIM 2800-dega (Pildil näha ka profiaudio - subaka kõllid vineerplaadi sees)
Õnneks on auto seest kenasti säilinud. Vähe must on, kuid mis ei tapa teeb tugevamaks.
Nipet-näpet vajab veel tegemist, mis mulle selle masina juures just meeldibki.
Parimat,
Mario