Panen ka märgi siia maha, et edaspidi tegemistel silm peal oleks kenasti. Masinaks siis 1993a Ford Sierra sedaan, 2.0 -dohc- mootori ja manuaalkastiga, värvuseks musta/punasega mängimine. Lisadest pole nagu miskit välja tuua peale keskluku, manuaalse katuseluugi, kärukonksu, toontagatulede, RS tiiva, valuvelgede. Tehtud masina juures nii palju, et peaks nimekirja alustama teistpidi, et mida tal ei ole näiteks aja jooksul vahetatud, ja niipidi mõeldes meenuvad näiteks turvavööd ja sisemisd karbiplastikud jms mitte kuluv. Hiljutistest asjadest saanud uued rullikud, kõik rihmad, filtrid, mahlad, poolteljed, tagumised rattalaagrid, esimesed piduriklotsid, käsipiduritrosside pingutust, 3 rattapolti välja vahetatud, plekkidelt valudele üle mindud, "uued" rehvid + tasakaalustus, sillastend, uus aku. Sellegipoolest huvitavaid helisid siiski põhja alt aeg ajalt kostub, nii et kõik kardaaniga seounduv vaja üle vaadata.
Pikk jutt lühidalt kokkuvõttes, ehitab teda tasa ja targu eesmärgil, et oleks näha, et midagi on tehtud ja asjad liiguvad. Nimelt käsil majas remonttööd pikalt ja kõik rahad lüpstakse sinna ära. Teiseks on tegelik huviprojekt üks teine vana klassik, mille spetsiifilised väiksemad jupid maksavad terve Sirje hinda per jupp, nii et kuna teda ei saa kohe üldse peaaegu arendada, siis teeb seda pea sada korda odavamalt Sirje peal ja on tunne hea kui saab miskit vidinaid peale kruvida ja näha mingeidki muutusi.
Hetkel to do list siis:
Karjub toonklaasi järgi
Toonklaasile omaselt lisapiduri tuli
Läti porr tagastange eemaldada ja leida orig ( kellel pakkuda Harjumaal soodsalt võib pakkuda julgelt ja tuleks ligi ) Läti stange samas jätaks alles ja kasutab talvel, karvane tunne, et nii mõnegi valli niidab see tagaosa maha ja poleks nii kahju sellest
Esimene käetugi puudu ja see sebida
Kuna auto all niivõinaa piisavalt palju, siis eeldab et müüa teda mõtet pole ja laseks täie rauga edasi, see siis viiks LSDini ning miks mitte näiteks Scopra nahktoani tulevikus.
Teha väheke värviparandusi, fordile omaselt on temagi sõber roosteuss, kes nüüd maiustama hakanud. Leidsin täpselt 3 täppi eri kohtade pealt mis tähelepanu edaspidi vajaks.
Teha värvitoonid ühtlaseks tervel kerel, stanged, liistud, karbid, stangeliistud, katuseliistud
Põhjaalt siis kardaaniga seonduv üle vaadata ning klassikaliselt hunnik pukse ka otsa vahetada.
Ajutiselt peal ilma tahhokata plokk, nii et tuua seegi tagasi ( kel taas pakkuda,pakkuge )
Muusosas masinaga igati rahul, sai ta lambist soetatud tegelikult, üks jupp oli müügis üle tollele eelpool mainitud klassikule ja selle eest siis Sirje tõi. Algne plaan oli et lihtsalt vallatleda ja läbida nö kohustuslik Sirje etapp elus ära, enne seda x forde täitsa olnud ja kõige enam meeldinud 4x4 2.9ghia Scorpa. Viimane oli rooste poolt täiesti läbi söödud, polnud ilmselt piisavalt fänn, et tuua doonorkere ja ehitada ning sai krooniajal täispeldikuna müües päris korraliku raha. Eeldan et elab tehnika parema kere peal tänini. Kuna Sirjel konks on, siis sai ja kasutab teda siiamaani praktiliselt igapäeva tööautona, jube palju on materjali ja x tavaari käruga vedada ja igati edukalt toimetab. Nii et midagi tal tehtud jälle saab, kasvõi pisiasjad, mainin siia ära on hea ülevaade edaspidi endal.
Vabandused ka huvilistele kui jutt ja ideed igavad ja mittemidagi ütlevad on

Sisu hetkel jube must ja pilte pole lisada, ja ega midagi erilist polegi, originaal plank heleda sisuga ja non-recaro istmetega. Alustuseks pilt peale pesu väljast siis.

Uploaded with ImageShack.us