et siis nagu mis jama on kui lasen kylje ette siis masin kohe jääb seisma...nagu bensiin saaks otsa...siis paned uuesti käima ja kõik ok kuni järgmise korrani autoks siis sierra 1.6cvh monopritse ....kas võib probleem olla selles et mul enamasti alla 10 liitri kytet 60l-ses paagis loksub?ja siis pump eisaa vahepeal kätte?
mul küll pole sellist pulli veel olnud kuigi on olnud alla 10l küttet alatasa sees ja külg ikka igas kurvis ees niipalju kui saab ei tea aga rääkige parem kas milles võib viga olla et pena mõõdik ei näita ja mis küttuse piirest ta ültse näitama hakkab
motohead kirjutas:mul küll pole sellist pulli veel olnud kuigi on olnud alla 10l küttet alatasa sees ja külg ikka igas kurvis ees niipalju kui saab ei tea aga rääkige parem kas milles võib viga olla et pena mõõdik ei näita ja mis küttuse piirest ta ültse näitama hakkab
soovitage vahendit millega pihustid ära pesta saaks? jube tahtmine oleks midagi paaki kallata ja kogu süsteem korralikult puhtaks saada ilma et midagi -tsenseeritud- keeraks
miks mu sierral kütuse seier ei näitta mitte midagi siis kui auto käib? seistes näitab seier aga sõittes mitte ja kui alla ta punasest langeb ültse sedasi et sõitta saaks
ma arvan , et poemüüjad on vast kõige targemad sulle vahendit soovitama. neid vigureid on ikka kümneid ja kümneid erinevaid... aga asjalikumad poed oskavad tagasiside põhjal nõu anda
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Räägivad mõned seda, et kui kunagi pole pihustipuhasteid ega selliseid lisandeid kasutatud, ja kui nüüd peaks panema siis puhastab see kõik sodi lahti ja see sodi ummistavat kanalid ära.
Ise kasutan STP (helesinine pudel vist oli) sissepritse süsteemi puhastusainet ja seda on kasutatud sellel sierral algusest saadik.
Mina ei tea kust on võetud see müüt, et kõrgema oktaanarvuga bensu kasutamisel klapid ära põlevad. Tõsi ta oli, et vanadel mootoritel oli plii bensu sees see, mis klappe määris kulumise eest, hiljem asendati see kaaliumiga.
Uuema tüübi klapid on teisest materjalist ja on arvestatud vähemmäärivama bensuga (praeguse tankla omaga). Ja mida tähendab üldse oktaanarvu tõstmine. Oktaanarv näitab küttesegu vastupanu võimet isesüttimisele. Lisandid (need mida mina kasutan), mis tõstavad oktaanarvu, ei ole suurema kütteväärtusega kui tanklabensiinil. Isegi põlemistemperatuur on mõnel komponendil madalam. Kõrgema oktaanarvuga saab mootoril süütenurka varajasemaks ja tõsta surveastet. See tähendab omakorda mootori kasuteguri suurendamist. Kõrgema oktaanarvuga tulebki lisavõimsus mootori kasuteguri suurendamisest, mitte suuremast kütteväärtusest. Rallibensu sisse käib ka määriv komponent (olete päris rallikatel tundnud sellist kastoorõli haisu). Ja rallibensuga sõites peaks ka rallikate klapid ää põlema.
kui kunagi pole bensiinile lisandit pannud siis ära pane ka
kõik se äge soga mis seal paagis ja torukestes on se jõuab ma ei tea kuidas pihustiteni ja head lahti kakkumist ja puhastamist
vot
aga mina nüüd võin lisandit panna:D mul on juba ära puhastatud
ja mul oli veel täitsa uus paak ja uued torud ja uus filter kui lisandit panin
et kas tuli pumbast või sellest kapoti alusest jurast millega küte ära jagatakse pihustite vahel
se oli nagu roostes seest lasin õhuga soga välja ja pesin bensiiniga puhtaks