M:Ford Sierra 1993 2.0 dohc manuaal üv+kindl Müüdud

Müüme, ostame ja vahetame
Foorumi reeglid
Teema tõstmine mitte enne 7 päeva mõõdumist eelmisest postitusest. Alati võib lisada uut hinda või uut infot.
KONTAKT andmed (tel number, meil, msn, skype vms).
Asukoht
Dokumentide ostu müügi kuulutused on keelatud.
Vasta
plz
turist
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Aug 2012, 18:22

M:Ford Sierra 1993 2.0 dohc manuaal üv+kindl Müüdud

Postitus Postitas plz »

Tere. Lükkan enda Sirje müüki ära, milleks on siis punane 1993.a. Ford Sierra, 4-ukseline sedaan, 2.0 dohc mootoriga, 5ene manukast, lisadest plank, on üles lugeda vaid kesklukk,kärukonks ja katuseluuk, roolivõimuta isend!Üv kehtib 11.2013 ja kindl niikaua kui ostja leiab, dokumendid puhtad ja minu nimel, müük toimub OM-lepingu alusel või kui ostja viitsib koju ära visata, siis pole ka probleem ARKi tulla.

Loetlen ära head ja vead, et keegi ei peaks enda aega niisama raiskama. Vigasid hetkel on päris palju, millest enamus oleksid põlveotsas tehtavad minilükked, nagu näiteks esistange paremini kinnitamine, tagastange paremini kinnitamine või välja vahetus originaali vastu, esitulede paika panemine, tulede aluse liistu paika panemine, juhipoolse aknatõstuki näppimine. Tehnilised vead oleksid: sai viimaste lumiste ilmadega põhja peal sõitu ning sellest tulenevalt peaks olema kardaan/käigukasti padi nihkunud mõned cm ja vastavad anomaalsed hääled. Lisaks kas roolilatt annab saba, või siis lati hammakad läbi või samuti sattunud nihkesse-roolil esineb mitu cm tühja käivat lõtku, millest oma roll on ka mängida üldisel esisilla kulumisel: puksid, rooliotsad-samas ei ole rattad lääpas. Mootor sööb õli, kuna klapisääretihendid on läbi, ja on olnud läbi väga pikalt, kuna seda õli sööb ta nii palju aeglaselt, et enne on ls järgi uus õlivahetus soolas, pole aega kulutanud selle eemaldamiseks. Jäänud on kinni üks või enam tõukurit ning kostub tiks.

Head poolt ka. Kere on Sierra kohta ütleks, et kindlalt Harju keskmine või törts paremgi. Rooste osas, kes otsib, see leiab, peamiselt on uss haakunud tagakoobastele aga pindmine ja vähemärgatav. Karbid ei ole parimad samuti, kuigi visuaalselt silma ei riiva kuskilt pidi ning tungida kannatab. Tagaluugil luku aluses piirkonnas oli roostet ning vist ka läbiv auk. Üldisi toonivahesid leiab ka ning mõne mikromõlgi. Muusosas on kere sile, uksed kapott, põhi väga korralik ning mingeid karme keretöid masin kindlasti ei vajaks, samuti klaasid korras ja mõradeta. Tuled on töökorras kõik, mis tal peal on, talvel (dets) vahetatud nii esitulede kui tagatulede pirnid. Pidurdab eeskujulikult, samuti võtab kässar, ka asfaldil. Salong on suhteliselt puhas ja porno vaba, väljavahetmist vajavaid salongidetaile üles lugeda polegi kui siis orig makk lõpetas koostöö tahtes miljonit keycode ning istub lahtiühendatult augutäiteks. Pealolevad kõlarid on soliidsed ja rahuldavad keskmise sierramehe kuulmisvajadused peale maki vahetust. Üldine tehnika toimib, mootor käivitub alati esimesel katsel iga ilmaga, pöördeid ei loobi, väljasuremisi ei esine, anomaaliaid ei ole, käigud vahetuvad korrektselt ja kergelt, välja ei löö käike, kardaan on korras, tagasild on vägagi korras, tagadiffer samuti, väljalaskes ei tohiks samuti esineda üllatusi, tiks välja jätta siis tänu lõpupütile teeb päris muhedat häält. Piduriklotsid, vedelik vahetatud eelmine suvi (aug), samuti tagumised rattalaagrid. Mahlad filtrid on vahetatud, nii et esimese asjana isegi õlivahetus pole vajalik. All on 14" plekid M+S rehvidel, mis on päevinäinud, kuid rõhku peavad ja alustuseks täiesti piisavad, visuaalse poole pealt on ilukilbid ühel poolel vaid nind ülevaatus kehtib novembrini - kes vead eemaldada viitsib, saab kohe rahus ringisõita ja ka uut küljetushooaega alustada muretult, kuigi masin sõidab selles konditsioonis samuti ning ostma tulles ei pea kartma, et masin uue omaniku eluruumide piirkonda end välja ei veaks. Kes aga kardab vigu, võin ka ostjale üle Eesti lõdvalt koju kätte sõita masina, siis aga tahaks kütte/aja kompi, mis oleks kokkuleppe küsimus, kuna peaks kust iganes jala minema trippima.
Autot kiitma ei taha hakata, samas on ta minimaalsete kuluosade vahetusega läbinud oma 20-35k km aastaga, täpselt kahjuks ei tea ning pole mingeid probleeme esinenud, samuti töökorras konks koos elektriga ning saanud väga palju tavaari veetud, igati ausalt teeninud end, kuid seisma ei taha jätta, teised kallimad masinad tahavad oma osa lihtsalt.
Pildimaterjal ka sekka:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

PS. Kahel pildil esinevad valud, ühel all teisel pagassis on müüdud ning ei kuulu auto juurde.
PSS. Juhiuksel on puudu käetugi, see on nüüdseks küljes ning salongiga samas stiilis-ei pea eraldi otsima/ostma/kinnitama hakkama.
PSSS. Kellel on auto kohta ütlemist, et liiga kallis vms kahtlase väärtusega, jätke ütlemata ja teema jääb läbustamata. Samuti palun privaatsõnumeid mitte saata, kirjasõpru ei otsi, kel huvi olema peaks, teeb kõned ja tuleb vaatab.

Hinda küsin tingimatud 300.-(väga korralik aku jääb peale ning kõik muu mis piltidel näha oli va mainitud valuveljed, sold as is ning kuulutuse tegemise hetkel on miski 30l paagis) ning 56096074 Harjumaa/Laulasmaa.
Vasta