Et kumba eelistada mk1 puuduvad igasugused kommutaatorid, lambdaandur jne kapotialt, et ühesõnaga suht lihtne see värk, mk2 väheke keerukam kapotialt lambda jne juurde aretatud.
Plaan siis ongi mk1 kerelt võtta mk2 kerele IS mootor, aga kas elektroonikat on mõtet ringi visata või mitte, et lahti saada lambdaandurist nt. Ootan arvamusi
2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter
Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter
IS-il on kommutaator jagaja küljes vist, lambdaanduri jätaks isegi alles(kui on plaanis hakkata näppima, siis oleks kuhu A/F vedada),aju. eeldades, et su mk2 ohc on sissepritse, siis ülejäänud elektroonika peaks olema 1:1 . bensiinipumba soovitan ka ümber visata.
Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter
Mk2 on ka jh pritse,hetkel näppima pole plaan kohe hakata, mingi mõte on panna mingi bmw tds turbo kergelt lisa puhkuma väikse rõhuga, ja vb ka ökosõitudeks gaasiseade (ise paigaldan ja tean palju teatud vidinad maksavad, palju asju isegi kodus erinevate masinate pealt alles jäänud).
Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter
Selle diisli turboga sa küll midagi ei võida, minimaalne oleks vast mingi K24/26 S-audi pealt, sinna juurde veel suuremad pihustid, benapump ja progeajuta ei saa kohe kuidagi. Omast käest teada 

Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter
Kui plaanis näppima hakkata, siis pole narrowband(originaal) lambdaga mitte midagi teha, prügikasti visata, sest kütuse/õhu vahekorda tollega täpseks ei saa. Kindlasti wideband lambda!
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter
Ei hakand siia tervet listi ette lugema, turboclub foorumis kõik puust ja punaseks tehtud.
Re: 2.0i ohc mk2 vs 2.0is ohc mk1 mootori elekter
Siis tõenäoliselt jääb esialgu stock olekusse. Vähe uuemaid pulikaid külge keerata ja küll ta liigub. Paigaldatav mootor tuleb automaat kasti otsast ja üsna tõenäoliselt ei ole ära peenestatud.