Sellel nädalal veeres siis minu hoovi järgmine masin.
Autoks siis Ford sierra 2,0 -dohc- 88kw 1992a. ja nelivedu. Lisadest on olemas kärukonks

, elektrilised aknad ees ja kesklukustus võtmega. Istmed ja uksepolstrid on pandud mingid muu sierra omad, punase ja halliga ning mustaga. Välimusest veel cosworthi kapott ja tagatiib luugil, ning esistange. RS küljekarbid ja tagastange lisa. Cosworthi esimesed pidurisadulad ja tavalised kettad, taga tavalised kettad ja sadulad, cosworthi amordid nelikorda ning mingid H&R madaldusvedrud. Roostega on lood nagusierradel ikka, üks tagumine tiivakaar natsa roostes ning esimesed tiivaääred tuksis, kuna on julmalt ära keeratud ja madala seadega on 17 ratastega kõik nässu keeratud, põhja all ka mõned pehmed kohad ning siin seal mõni väike roostetäpike pindmine. Üldpilt aga polegi kõigehullem. Kevadel läheb auto ilusaks punaseks ja katus mattmustaks, kapott ja pagasiluuk veel otsustamisel kas ka mattmustaks või kerega sama värvi. Ahjaa, kõik puksid mis autol põhjaall leiduvad on powerflex kollased ja punased, ühesõnaga üsna jäik ja konkreetne. Esimesed pidurikettad kõverad, lähevad lähitulevikus vahetusse. Muud nagu ei oskagi siia hetkel lisada, eks nüüd tuleb sõita ja vaadata mis teeb, auto on hobimasinaks ja vahel ringipaugutamiseks, ning talvel jääradadeks. Suvel tahaks veel kapotialuse kuidagi jõulisemaks muuta, selle kohta ootan häid soovitusi ja juhiseid, kes oskab midagi konkreetset ja tarka rääkida, siis ootan ja kuulan huviga.
Laupäeval sai kohe käidud järvepeal proovimas kuda nelikvedu toimib, kusjuures toimib. Kahjuks aga ei pidanud rada vastu, kuid mõned ringid sai ikka ajatud. Siin üks kesine pilt kah autost
