Mõtlesin siis ka lõpuks teha teema enda masina kohta. Miskt juuli lõpus, otsustasin tuua maalt isa kunagise rallika ära, milleks ostusus tulipunane Ford Sierra. Tegemist siis 1988 aasta mudeliga, mille jõuallikaks on kaheliitrine ühe nukkvõlliga 74kw mootor. Ega auto väljas just suurem asi väljast ei ole, roostet nagu ikka vanadel autodel. Mootor töötas pea kuu aega järjest ilma probleemideta, aga siis hakkas ilmnema probleeme. Eks, siis sai natukene pandud raha alla sinna. Kõigepealt oli vaja ära teha õlivahetus ja õlifilter uus sebida kuna sees oli pea 10 aastat vana õli. Aga nagu vana autoga ikka ei piisa ainult õlivahetusest. Niisiis väike nimekiri, mis veel ära vahetatud selle aja jooksul: küünlad, juhtmed, pidurivedelik, eesmised klotsid, esituled, jagaja kaas, jagaja rootor, aku, õhufilter, bensiinifilter. Nüüd hiljuti sõites oli kuulda vahepeal imeliku hõõrumist tagasillas paremal pool, tõstin siis auto üles ja tuli välja, et tagumised rattalaagrid ka vajavad vahetust. Praeguseks seisuks on rattalaagrid olemas, aga pole vahetada veel jõudnud. Kerest nii palju, et paar koksu on saanud, taga stange, esimene vasak tiib ja parempoolne tagumine uks, mille mõlk on kõige suurem. Roostet leidub kõige rohkem tagumistel koopaservadel. Eks tasapisi peab nende likvideerimisega ka tegelema, muidu kole sõita. Aga, mis ma siin ikka palju jauran, ega paljud ei viitsigi lugeda ilmselt siiamaani, eks siis panen pilte kah natuke.


