V6 Type 9 või MT75 siduri erinevus
V6 Type 9 või MT75 siduri erinevus
Varuosapoed pakuvad V6 mootorile sidurikomplekte MT75 kastile ja Type 9'le eraldi, palju neil reaalsuses erinevust on? Survelaager on vist teine aga kas korv ja ketas sobiksid MT75 omad Type 9'le?
'91 Sierra 2.9 12v
'92 Sierra 2.0 DOHC Ghia
'92 Sierra 2.0 DOHC Ghia
Re: V6 Type 9 või MT75 siduri erinevus
Siduriketta nuut on erinev.
Re: V6 Type 9 või MT75 siduri erinevus
Henn kirjutas:Siduriketta nuut on erinev.
Ära enam peale võta... Aga siduriketas on täpselt sama, sidurikorv vist oli Type9 madalam aga midagi erilist ei olnud vahetatavad omavahel igati.
Re: V6 Type 9 või MT75 siduri erinevus
Ma ei tahaks uskuda, et fordi insenerid viitsisid v6 käigukastid erinevad teha kui R4mootoril. Lauapeal kui on kõrvuti T9, MT75 rwd ja mt75 awd sidurid siis siduriketta nuudi erinevused T9l ja MT75 on ikka silmaga näha. Ah mis ma ka tean.
Ei joo pühapäeval.
Ei joo pühapäeval.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: V6 Type 9 või MT75 siduri erinevus
kusjuures mõõdud ja hammaste hulk on e-partsus samad, kuid siiski mingil põhjusel mt75 ja type9 ei kattu, ju siis ikkagi on erinevad
Re: V6 Type 9 või MT75 siduri erinevus
Sellega on nii et tegelikult on kahte tüüpi hooratast ja üks märgatavalt paksem (MT) oma siis ja midagi muud ei ole...
Nuut on vägapaljudel fordidel sama.
Nuut on vägapaljudel fordidel sama.
Re: V6 Type 9 või MT75 siduri erinevus
Mis see hooratta paksus siia puutub. peale selle, et staterid on erinevad, mt75 ja t9 hoorattad ja siduri korvid augude suhtes omavahel klapivad, kettad samamoodi. Kkastid tulev nuudi hambad on küll sama arvuga kuid nuudi hammaste kuju on teine.