Kere: Põhi vägagi roostes, pagassist näeb läbi põhimõtteliselt, karbid läbi ehk põhjaga on vaja palju tööd teha! Väljast on tagumisel vasakul tiival roostet ning paremalt hakkab ka vaikselt minema, kapott on ka kivitäkkeid täis ja tagastange vähe kõver, kuna kruvidega kinni lastud.
Sisu: Originaal, klaasist katuseluuk ja aknad käivad vändaga. Paigaldatud jalgevalgustid.
Veermik: Sillad roostes, ees vasakul ka midagi kolksub, kuid pole veel süvenenud sellesse.
Tuled: Taga originaal toonitud tuled, kõik väiksemad tuled asendatud ledidega, ees on xenonid.
Audio: Pioneer DEH-140UB makk, tagaakna laual 250w Sony Xplod ovaalid, ees ustes mingid Clarioni Mid-bassid ja armatuurile lisatud kõrgheli kõlarid. Suvel oli 2 subwoofrit ka pagassis aga need sai maha müüdud.
Mootor: Vahepeal suitseb, plokikaas kõver arvatavasti, sööb õli ka meeletult ja mootor pealt ka koguaeg õline.
Plaanidest:
-Põhi ära keevitada
-Silla osad kõik uued
-Uus värv
-Uus mootor, ideaalis tahaks näha vahel 2,9 scorpa mootorit, aga seda vaatab tulevikus.
-Coiloverid alla
-Laiendatud plekid või mingid veljed.
-Audio süsteemi veel edasi arendada
-Toonklaas ette ja taha
Plaanid on pikaaja peale, mitte et homme on uus mootor ja kere. Valmis tahaks autot saada enda 18 aasta sünnipäevaks, ehk 2 aastaga võiks auto valmis saada, kuigi väga ei usu aga mine sa tea. Teen nii kuidas jõuan ja kuidas rahaline resurss lubab!

Tuli vähe pikk jutt, aga paneme pilte ka.







Ja 1 sõbrapilt minu teise autoga. Huvitav on see, et mõlemad autod on sinised, bensiini mootoriga ja manuaalid juhtunud, seega sinised nooled!

