k: m50b25 sierra
k: m50b25 sierra
Olen nàinud foorumites sierrasi m50b25 mootoriga.
Ehk on mõni kes tahab jagada infi ja juhendada antud teemaga?
Ehk on mõni kes tahab jagada infi ja juhendada antud teemaga?
Re: k: m50b25 sierra
Mõttetu r6 kapoti alla visata kõige mõistlikum viis jõudu juurde saada on turbotada 2.0 74kw mootorit või 2.9 swap. R6-ga on pointi ainult siis kui poolenisti tuppa tood selle kuna muidu võid juhitavusest ainult unistada.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: k: m50b25 sierra
v6 kaalub umbes "tonni" ja seda kah nina peal, ainus mõistlik v6 on cosworthi v6 sest seal on ka natuke jõudu, samas bemmi mootor on odav ja pmst sama jõuga. kasutaja priimarko oskab täpsemalt rääkida
Re: k: m50b25 sierra
Aga 2.0 88kw turbotada? Teostatav? Mitme kw ringi pealse seda jääks?siim123 kirjutas:Mõttetu r6 kapoti alla visata kõige mõistlikum viis jõudu juurde saada on turbotada 2.0 74kw mootorit või 2.9 swap. R6-ga on pointi ainult siis kui poolenisti tuppa tood selle kuna muidu võid juhitavusest ainult unistada.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: k: m50b25 sierra
dohc kaan nõrk, pigem ohc pritsung turbotada
Re: k: m50b25 sierra
Dohc ei tohi kuuma saada.
Niipalju kui olen näinud m50 swapi, siis juhitavus on halb tänu roolilati asukoha muutmisele. Viikakse liiga alla see(räme bumpsteer). Ja hindadest rääkides, siis v6 cossut saab odavamalt kui m50b25, kui viitsida otsida:D Juppide hinnad ja saadavus on omaette asi. Kõige lihtsamalt väikest jõulisa saab scorpa 2.3 r4 moto, scorpa 2.0 16v sisselaske kollektor, rs2000 väljalase ja rs2000 nukad (Inglise foorumitest on silma jäänud see et rs nukad on samad mis scorpa 2.0 16v omad, aga pole ise mõlemaid kõrvuti näinud)
Niipalju kui olen näinud m50 swapi, siis juhitavus on halb tänu roolilati asukoha muutmisele. Viikakse liiga alla see(räme bumpsteer). Ja hindadest rääkides, siis v6 cossut saab odavamalt kui m50b25, kui viitsida otsida:D Juppide hinnad ja saadavus on omaette asi. Kõige lihtsamalt väikest jõulisa saab scorpa 2.3 r4 moto, scorpa 2.0 16v sisselaske kollektor, rs2000 väljalase ja rs2000 nukad (Inglise foorumitest on silma jäänud see et rs nukad on samad mis scorpa 2.0 16v omad, aga pole ise mõlemaid kõrvuti näinud)
Long live 88kw!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: k: m50b25 sierra
kui ostad komplektse asja siis võid saada odavalt,a aga kui välja lase siit nukad sealt mootor kolmandast kohast jne, siis tuleb sul väga kallis, cossu saab odavalt siis kui on vaja hakata kalleid kuluosi vahetama, vee pump mida enamei müüda, ketid, tallad jne
Re: k: m50b25 sierra
M50b25 tuleb tunduvalt odavam kui v6 cossu.Seda just kulu osade arvelt.Avestastada sellega ,et masin jääb rõvedaks sabaliputajaks ja bmw sidur on silindriga (pedaalimajandusega peavalu).
Re: k: m50b25 sierra
Normaalset cossut odavalt ei saa, pole teisi enam palju alles. Ja kui peaks laiali minema siis on kellad - kas maksad ennast vigaseks või nendid fakti et juppe lihtsalt enam ei saa.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: k: m50b25 sierra
Bmw swap tundub kõige mõistlikum ja ka m50 kannatab turbot. Esialgu jääks swapi juurde. Igasugused nõuanded teretulnud. Kas kere tuleb lõigata? Kardaanitunnel? Kardaan kahest 1?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: k: m50b25 sierra
küsi kasutaja priimarko käest, ta tegi ühe kere peal valmis ja tõstis siis teise, korraliku kere peale. ta tegi ka uue sillatala 3mm 4kant torudest
Re: k: m50b25 sierra
Täiesti mõttetu se m50 swap minuarust on kõige targem turbotada ohc 74kw. Netis liigub know-how väga palju selle kohta ning mootor on iseenesest odav.
Re: k: m50b25 sierra
seda 74kw on ka pointless turbotada IMO kui siis 85kw ohc-d. rõhu all ja pöörde pealt(loe alates 5.5k rpm-i) hakkavad need 74kw päris kiiresti poegima originaal sisuga ning 74kw kaane voolavus ei luba ka suurt pauku.siim123 kirjutas:Täiesti mõttetu se m50 swap minuarust on kõige targem turbotada ohc 74kw. Netis liigub know-how väga palju selle kohta ning mootor on iseenesest odav.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: k: m50b25 sierra
oled sa oma sõnades kindel? oled sa täpselt vaadanud mis on roheliste pritsel ja is pritsel vahet? niipalju kui mina lugenud olen on karpa ja pritse kaan, pritse kaan on paremini voolav, is kaan ei ole eraldi parem. ei tea ka et nukk oleks erinev, is'l puudub katalüsaator (+kw) egr (+kw) ja lambda mis segu kohendaks rohelistele (+kw), küll aga on originaalis suur jagaja, kuid kas see ka reaalselt midagi juurde annab?
kui is ja 74 taga heitgaase võrrelda siis is haiseb hullemini, toorelt nagu siks. ehk kui turbotad, siis pole suurt vahet kumba, is on alguses kallim osta. kui milleski eksisin siis lahkelt lükka ümber kuna enamus on interneti tarkus
kui is ja 74 taga heitgaase võrrelda siis is haiseb hullemini, toorelt nagu siks. ehk kui turbotad, siis pole suurt vahet kumba, is on alguses kallim osta. kui milleski eksisin siis lahkelt lükka ümber kuna enamus on interneti tarkus
Re: k: m50b25 sierra
Omades 2 is kaant ja 1 rohrliste pritse kaant + kasutaja sepiku juures mingi aastaid tagasi garaazis neid sisselaske voolavust näpuga taga ajasime siis oli vahe tunda, käisin is kaant ostmas. Ma ei usu, et keegi viitsis kusagil eikusagil karpussikaanele pihustiLe vajaliku õgvenduse teha ja kahes eesti erinevas otsas. Sepikul oli karpussikas, roheliste ja is kaas olemas, erinevus oli ka kaanele mis oli minu autole peale pandud enne mind. Aju on ka erinev, kuid see ei oma turbotamisel vähimatki tähtsust. Pluss need mis juba välja tõid.