Mootor on 1.6i 59kw CVH ja Süütesüsteem on ilma jagajata ehksiis sellise süsteemiga nagu pildil:
Enne seda kui säde ära kadus tegin selliseid asju:
Üritasin autol sellest diagnostika pistikust veakoode lugeda (ühendasin alumised 2 auku pistikus omavahel kokku ja ülemisest vedasin juhtme aku + peale ja panin pirni sinna vahele)
Muidugi see pirn ei hakanud isegi põlema mul nii süüde sees kui väljas. vahepeal tühikäigu mootor ainult liikus edasi tagasi kui liigutasin seal pistikus juhtmeid.
Diagnostika pistikuna kasutasin seda musta millel punane punn otsas aku juures. Teine sarnane seal valge ka aga must vist peaks õige olema ju ?

tegin midagi valesti? oleks pidanud mingi takisti ka panema või mdea midagi sellist?
teine asi mis enne sõitu tegin veel oli see et kakkusin mingi heitgaaside tagastus ja Air pulse system pistikuid lahti..
Peale kõike seda diagnostika värki ja pistikute lahti kakkumist sain mingi pool tundi sõita ja siis kadus säde..
Säde ei tulnud ka tagasi kui need pistikud kokku tagasi panin.
Paar päeva enne juhtus ka siuke asi et maki juhtmed polnud ilusti teibitud ja läksid lühisesse ja maki + juhtme isolatsioon kõrbes suht ümbert ära vms..
Võibolla oskate nende asjade vahel mingi seose leida ja õelda mida peaksin kontrollima ?
