Ma ei tea isegi mida ma temaga teen kuid 3 võimalikku varianti on peas:
a) Koristan vaid ära, likvideerin hallituse, teen tehniliselt + paberid korda ja panen garaazi pensionisambana seisma

b) Keeran alla oma 15" ATS Classicud ja teen nendega välimuse ägedaks, widebody ja jutud...eeldaks ka MK1 nina
c) Ehitan miski mootori ka lõpuks omale ja teeks sellise all GO no show pilli millest ei oskaks keegi midagi arvata. pooltuhat jõudu miskist mondeo vms mootorist pole mul probleem võtta kuid ilmselt peab siis miski bemmi kasti kasutama. Tagasild on ehk suurim küsimus, scorpa sillaga autot laiaks ajada ei tahaks ja ei tea tollegi jõutaluvust.
Kiiret selle autoga pole, mul mitu asja korraga käsil kuid vahepeal on hea, kui saab teha midagi muud kui vaid üht autot. Lisaks veel see, et 1 põrnikas peaks mul sel suvel lõpuks ka nö valmis saama....ikkagi 9a ehitatud ja ümber ehitatud ning vahepeal tahaks ka autot kasutada ja nautida.
Mõningaid fakte hetkeolukorras:
Auto siis umbes "kolmesotine räim"
kui meil nüüd aastanumber vahetub võib öelda, et 19 aastat ühe inimese oma olnud.
8 aastat seisnud
Sisaldab rohkem niiskust ja hallitust kui mu kõik seni omatud 50 autot kokku
Karbid parandatud plekiriba ja plekikruvidega, sisekarpide küljest lahti.
Põhjavaipa pole MITTE KEEGI mittekunagi eemaldanud ja sain olla esimene kes seda tegi.
Mootor käivitub paugust ja liigub reipalt, kast ja sidur toimivad hästi, pidur toimib "kuidagi" differ veidi laulab
Midagi ilustama ei hakka, panen pilte probleemsetest kohtadest:






Kas deal oli halb või hea, sellest pole mul aimugi kuid Pärnust tartusse vedas ära ja esimsed 3h tööd on tehtud seoses kogu sisu väljavõtmise ja ühe tolmuimajakotitäie huumuse eemaldamisega
