Mõistujuttu on rohkem kui vastuseid. Ma proovin siis korra veel teada saada, et mis on eelised selle tuuningu juures, et mis mul märkamata jäävad.
Sierra hooraka saab ju ka selliseks treida nagu vaja on kui juba anyway treimiseks läheb, miks seda Escorti omast parem on teha?
Mina näiteks Zeteci tarbeks võtsin Mondeo 2L hooratta, mõõtsin mis kõrgus peab jääma ja lasin siis vastavalt treida ja korvi augud puurida Audi S4-ja korvi järgi, sest selle clamping load on kolmandiku suurema raha eest 800+kg, samas kui Sierra tutikas korv oli 450kg. Et asjal oli nagu point ka 450 vs 800, aga stock Sierra korv vs Escorti korv pole ilmselt mingit vahet või +/- 50kg ehk. Kaalu säästul pole ju vahet, kas treida originaali või aretada mingit muud sinna asemele.
Jaan, kuidas see su pedaalile mõjus? Omal ajal ehitasin ühe xr4 BOA, kus kasutasin mingit disla korvi. Ilmselt on sellel dislal originaalis siduri hoovastikus kusagil teine ülekanne sest pärast hakkas sõites vasaku jala lihas kiirelt kasvama. Siiani olen sunnitud jalgsi käimist vältima sest 1 pool on tugevam ja veab rohkem.
Ma ei saa aru, miks sa ei saa aru... et sierra mt75 ei taha vahetada käike kui on madalam siduri systeem (orig. õliga sys..) treima ma ei hakka kuna olemas on 4.5 kg hooratas 1 massilise siduri ja mingi sachi korviga (kogu kompoti polditavus 1:ühele)
Sest sa väljendad ennast arusaamatult. Kokkuvõttes vist käib jutt, et poldivalemilt sobib ka Escorti hooratas mis on stockis kergem kui Sierra/Scorpa oma, aga lingilt ja jutust loeb välja, et Escorti hooratast tuleks ka treida, et äge saaks. Lisaks veel diameetrilt väiksem ehk hõõrdpind väiksem. Seepärast ma hakkasingi uurima, et miks mitte siis kohe seda originaali treida.
Vaatasin ka nyud seda linki lähemalt, ennem ma vaatasin vastuseid ja seal vastused klapisid minu probleemiga..
Seal ta tahab rs2000 (240mm)hoorata vahetada sirra (215) oma vastu ja siis lõikab sendi maha.. Se on jah loll
Ma tahan vastupidi aga 240 on juba 2 senti maha lõigatud.. Ja kui see vahetykk panna siis saab töötasapinna samaks kui orig. Sierral
Mul oli all vahepeal 2.3l 16v kahemassiline mis on ka vähemalt poolsenti madalam. Käigud ei läinud töötava mootoriga alati hästi sisse ja pidevalt rammides murdus kastiväline hoovastik..
toimib! aga paistab et sirra sidurilamellid on pikema käiguga.. mul nyyd siudur ülikerge aga töömaa algab suht kohe peale pedaali vajutust.. ehk siis tuleb piiraja teha, et lamelle üle ei vajutaks! meenub nähtu, et keegi oli kunagi omale puidust klotsi sinna pedaali alla põrandasse kruvinud.....