Küsimus siis selline et praegu ehitamisel 85a 5ukseline sierra ja nüüd kui värrvimisest tagasi tuleb siis on võimalus vb 88a 2,0 DOHC mootoriga isend saada. mure selline et ma tahaks tõsta kogu 88a auto juhtmestiku oma 85a sierrale peale ja kas on võimalik selle dohc mootori asemele panna 2,0i OHC 85kw mootor sest sellel 2,0i DOHC 85kw plokkikaane jama (sai kuuma) ja kas se tavaline OHC 2,0 ühe nukkaga istub selle 2,0 dohc-i juhtmestiku otsa et kui se mootor peale visata ja aju juhtmestiku otsa panna siis on seda võimalik käima saada. ???? või erineb neil juhtmestik millegi poolest ??? tahaks selle pärast panna et sellel lisavarustus päris hea ABS pidurid koos ketaspiduriga tagasilld, el aknad, el kat luuk, roolivõm, ????
ootan siis asjalikke ja abistavaid vastuseid
Minu teada ei istu otse. Kas tööle saab, sõltub juba oskustest sealt juhtmepuntrast õiged otsad välja otsida ja õigesse kohta ühendada. DOHC juhtmepundar ikka palju suurem.
mul oleks just vaja komplektset 2,0IS OHC 85kw EFI mootoriga sierrat, kere seisukord pole oluline peaasi et mootor kirras oleksa (ei võtaks õli, ega suitseks) ja juhtmestiku et se siis üks ühele minu auto peale ringi visata
probemees kirjutas:mul oleks just vaja komplektset 2,0IS OHC 85kw EFI mootoriga sierrat, kere seisukord pole oluline peaasi et mootor kirras oleksa (ei võtaks õli, ega suitseks) ja juhtmestiku et se siis üks ühele minu auto peale ringi visata
Mul masinal peal see sama mootor ja liikumise üle kurta ei saa.
aga palju selle masina kiirendus 0-100 km/h ja tipp kiirus on ??? ja sellel mootoril pidi olema väiksem kütuse kulu kui 2,0 OHC 74kw EFI mootoril (olen kuulnud) vastab se ka tõele, ja kas seda mootorit on võimalik ka edasi arendada ???
probemees kirjutas:aga palju selle masina kiirendus 0-100 km/h ja tipp kiirus on ??? ja sellel mootoril pidi olema väiksem kütuse kulu kui 2,0 OHC 74kw EFI mootoril (olen kuulnud) vastab se ka tõele, ja kas seda mootorit on võimalik ka edasi arendada ???
Mootor oli suht ökonoomne mingi 8l sajale. Kui mootorisse tuli saale kolks kiskusin terve mootori laiali ja vaatasin mis seal toimub. Oli suht normaalne ja vahetusse läksid kolvirõngad ja tihendid. Ühtlasi lasin hooratast kergemaks teha ja ära tasakaalustada. Ise tegin kepsud kergemaaks(ca 300g keps) ja tasakaalustsain, sumbuti sai sirgeks tehtud ja koonus peale pandud. Nüüd talvel vahetatud nukkvõll kangema vastu koos vedrude ja nookuritega. Hetkel masina kiirendusega rahul ei ole. Põhjust päris täpselt ei teagi, aga arvan et segu või süüde on pisut vale. Saaks mingit moodi kotrollida oleks hea, aga pole veel välja mõelnud mis moodi.
Masin liikus vahepeal väga hästi edasi seda mitte ainult minu arust vaid kangemate masinate omanikud väitsid sama. Lõppkiirust ei tea ja spido järgi kiirendab 0-100 ~8sek. Ei ole üle 200km/h vajutanud ja see ka spidomeetri järgi.
Leidsin just ühe Sierra mida pakutakse ja mootor sama mida otsid. Müügis kahjuks terve masin, aga ehk õnnestub omanikuga kokkuleppele saada.
Müüa siis selline liikur, 86a 2,0 Sport. Seinud mingi aasta juba, puuduvad ÜV ja Kindlustus. Mootor igati ok, käima läheb, sõidab ka, õli ei võta ja edasi käib nagu loom- vigadest üks pidurisilinder kinni (töötav on olemas, saab kaasa), Vent vaja külge keerata (olemas, kaasa). Kummid suht siledad ja all usteääres rooste - ülejäänud kere ok. Lisadest katuseluuk, kesklukk puldist. Asub pärnumaal. Kogu kupatuse hind 4500.-. Pildid lisan hiljem. Huvi korral mail leho@nell.ee või 5032244
vot selle asjaga on selline värk et mul oma autole on juba ostetud, uus tagasild kettaspiduritega, sisustus, el aknad (kõigile 4 uksele) ja praegu pole 4500- kuskilt võtta, kui äkki annab selle asjaga veiz oodata siis ma siis pean oma vana sierra metalli kokkuostu viima.
Nii selle masina ma ostsin ära
Sai tehtud ka proovisõitu, kuradi tundlik masin oli ikka võrreldes minu 2,0 77kw garpa mootoriga selle 2,0IS mootoril ei võinud gaasipedaal silitada juba käis pöördesse liiga tige
mootori töö oli kõik ilus ühtlane, ei visanud musta ega sinist. õli ei võtta, aga eks näeb pole sellega ju sõitnud. aga enne kui oma sierrale selle mootori peale tirin siis vahetan kõik rihmad rullikud õlid filtrid ära, et hiljem mitte millegiga pepuse kukkuda.
TO: sierramen, kus sa oma auto mootorit teha lasid, või tegid kõik ise
sellge, aga ma mõtlesin et ma seda hooratast ei näppigi lase jääda nii nagu on, sest selle hooratta kergendamisega pidi ka tippkiirust alla tõmbama vastab se tõele
ja kle mis moodi sa kepse kergemaks tegid.