tänud siis kõikidele maailma naftamagnaatidele kes te JÄLLE bensiinihinda kõrgemale kruvisite
seoses sellega siis autoga uued plaanid kah-paksult õliga kokku, garaaži seisma ja hakkan jalgrattaga sõitma. see on muidugi kehv variant.
teine mõte oli see et kruviks sierrakeselt mootori maha, teeks pedaalide ette suure augu ja lükkaks jalgadega hoogu (nagu Flinstones). ikka parem kui jala käia-katus pea kohal, mugav istuda, saab veel 4 sõpra kaasa võtta(kõik loomulikult lükkavad ka hoogu) aku jätaks peale- saaks raadiot ka kuulata.
et on siis veel minu plaaniga ühinejaid? saaks isegi kondimootor-sierra klubi teha
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
kui bensiiniga enam ei jaksa, siis abiks gaasiseade.
norm gaasikas maksab 7,5-15.000 ja see teenib end väägagi kiirelt tasa.
ja sierra (20 aastat vana) mida hästi hooldatud ja edaspidigi hooldatakse peab veel vähemalt 10 aastat vastu ilma muredeta!
...Rallisõitjad sünnivad ja surevad vale kummisegu tõttu...
Muhkel kirjutas:
sierra (20 aastat vana) mida hästi hooldatud ja edaspidigi hooldatakse peab veel vähemalt 10 aastat vastu ilma muredeta!
Eioska öelda aga minu oma sõitnud üle poole miljoni, miljon tuleb remondivabalt vast ära, siis võiks juu mingi tihendigi äravahetada.
Vastupidavus on mootoril ideaalne, võrreldes vene masinatega näiteks.
Vene kütus, hoiab kokku küll...
Kes tuleb kargama et solk ja muud saasta suust välja ajama need olge parem vait, pole solk ega midagi, lissalt mõned müüjad solgivad seda.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
no jah peana hinnad on ikka meeletud
endal on ajad meelse kus bena maksis 4-5 eeku
aga jah mul veidi kergem suht seal kanis rekka peal tuttavaid
nii hetkel siis hind (muidugi 95)
neste 15:05
statt 15:30
jne
kas need hinnad erinevad ka üle eesti mingil määral oleks huvitav teada
kui olin pärnus siis mingi aeg tagasi maksis pean seal 13:30 ja samas tlnis maksis 14:05
mis hinnad ka mujal on???
Minu arvamus on, et bensiin on nagu leib - ilma eriti ei saa. Seetõttu ei vaata ma ka bensuhindasid - mõtetu pead valutada teemal, mida ma muuta ei saa. Ja seetõttu ma ka ei jookse mööda erinevaid tanklaid, et säästa paar krooni (nagu mõned mu tuttavad teevad), vaid jään truuks mind seni hästi teenindanud asutusele ja ei hakka ka mingi solgiga ringi sõitma kuigi see ju NIII odav on...
dts kirjutas:Minu arvamus on, et bensiin on nagu leib - ilma eriti ei saa. Seetõttu ei vaata ma ka bensuhindasid - mõtetu pead valutada teemal, mida ma muuta ei saa. Ja seetõttu ma ka ei jookse mööda erinevaid tanklaid, et säästa paar krooni (nagu mõned mu tuttavad teevad), vaid jään truuks mind seni hästi teenindanud asutusele ja ei hakka ka mingi solgiga ringi sõitma kuigi see ju NIII odav on...
nõus dts jutuga mida siin ikka võidelda ja samas jääbki linnaliikluses autosid vähemaks...kui sõita on vaja siis leiab selle bensiini raha ka
Paar aastat tagasi ma jooksin mööda tanklaid, tegin sooduskaarte ja asju, vaatasin, kus on odavam jne. Mõttetu. Tee peale jäävast tanklast sõidad kõrge benahinna tõttu mööda ja ringiga sinna kus on odavam, säästad krooni ostetud bensu pealt ja samas raiskad sellesama krooni teise tanklasse sõites. Või ostad midagi muud mõttetut. Keegi meist professionaalne ökonomist nagunii ei ole
Aga mina tangin koguaeg kodukandis 5+ 'st, kui just teepeal kusagil bena otsa ei hakka saama. Seal kütus norm ja hinnad ka mõistlikud.
teema alguses peetud minu kahest plaanist üks langes ära- rattaga sõitma ei hakka proovisin korra! krt tuul vastu, hammasrattad kulund ja iste oli ka äärmiselt ebamugav
nüüd hakkan siis auke põrandasse lõikama
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!