K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
Nimelt tekkis küsimus, et mis vahet on 74kw EFI OHC ja 85kw EFI OHC?
Kuigi ma otsest vastust pole sellele leidnud, siis uurin ka siit.
Kuigi ma otsest vastust pole sellele leidnud, siis uurin ka siit.
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
85kw nö IS versioon plokikaas parema voolavusega. Parandagu keegi kui eksin.
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
74kw on katalüsaatoriga kohitsetud. Ilma katita ja n.ö. "tavalise kaanega" oli vist 77kw või kuhugi sinna kanti.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
Pole neid muidugi kunagi pingis mõõtnud, aga aastaid tagasi kui olid mõned ohc kaaned kõrvuti laual, siis küll ei suutnud kanalites erinevusi tuvastada. Isegi karpa variandil olid kanalid suht samad, puudusid ainult need väikesed "taskukesed" pihustite jaoks. Põlemiskambrid olid samuti samasse auku. Kui mootorid korras, siis mineku erinevus samuti suht marginaalne. Võimalik, et need kw-d on lihtsalt mingi reiting. Mingi transiti mootor oli küll vist lahjem ja uimasem. Nendel oli madalam surveaste.
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
Ajud ka erinevad, mu is-il pole lambdat
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
85kw ehk is on ilma lambdata ja kindlasti on ka neil teine süütesüsteem. See tähendab, et süüte keerab varajasemaks aju, mitte vaakum.
Edit!
Sellega seoses tekkis küsimus, kas keegi teab kasvõi enam-vähem milline on ohc is süütetabel?
Edit!
Sellega seoses tekkis küsimus, kas keegi teab kasvõi enam-vähem milline on ohc is süütetabel?
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
Kõigil pritsemootoritel on süüde aju kontrolli all. Pole vaakumit ega vihte. Mul näiteks praegu 1 85kw ghia millel kapoti all is-iga ainus erinevus on map andur. Kat-i pole, lambdat pole. Vanasti see Kat sõltus turu nõuetest. Siis ei olnud veel EU karvast kätt, mis väänab kõigile ja ühte moodi.proops kirjutas: 08 Apr 2018, 15:07 85kw ehk is on ilma lambdata ja kindlasti on ka neil teine süütesüsteem. See tähendab, et süüte keerab varajasemaks aju, mitte vaakum.
Edit!
Sellega seoses tekkis küsimus, kas keegi teab kasvõi enam-vähem milline on ohc is süütetabel?
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
ma võin eksida ka. Igaljuhul jagajad on neil täiesti erinevad.
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
Point on tegelt selles, et ma otsin just 2.0 Pintot, aga ei oska eristada vahet oluliselt 85kw 74kw omast. Kas IS-il on siis tõesti teistsugune parema voolavusega kaas?
Turbo projekti jaoks otsin üles võetut teemat, sellepärast ka selline küsimus.
Turbo projekti jaoks otsin üles võetut teemat, sellepärast ka selline küsimus.
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
85kw on sisselase kanalid teise kujuga/voolavusega(paremaga) seal lihtalt näpp auku ja surkima, kui lauge. kusagil on pilt ka internetis midfa peab otsima.
mis mul on teisiti 74kw näol
lambadat pole
õlisisse valamis punnil pole tuulutust
puudub mingi huinjaa väljalaskes
jagaja on teine
aju on teine
iS-il on üldiselt 205 plokk
mis mul on teisiti 74kw näol
lambadat pole
õlisisse valamis punnil pole tuulutust
puudub mingi huinjaa väljalaskes
jagaja on teine
aju on teine
iS-il on üldiselt 205 plokk
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
Kui IS-il on 205 plokk, siis mis plokk on 74kw-sel?
Mis vahet sel on?
Mis vahet sel on?
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
Kas see polegi erinevus et 74 kw on karpaga,aga 85 kw on pritsung?
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
74kw pritsung
77kw karpa
85kw pritsung
peaks nii olema
77kw karpa
85kw pritsung
peaks nii olema
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
74kw on 20 plokk äkki. kuna tegu on vana autoga siis seal peal võib olla mida iganes. mu is-il oli peal 73kw kaas ning 205 plokk(väikse kirjaga, on ka suure kirjaga)
Re: K: 2.0 OHC 74kw vs 85kw
Ühesõnaga olen otsingul siis Is mootoriga. 205 plokiga ja is kaanega.
Mootor võiks olla komplektne koos juhtmestikuga ja Type 9 kastiga.
Mootor võiks olla komplektne koos juhtmestikuga ja Type 9 kastiga.