Karpa külmpöörete regulaator
Karpa külmpöörete regulaator
Kes oskab rääkida karpade külmpöörete värgendusest?
Sai terve karburaator üle vaadatud ja nii mõnigi asi korda seadistatud, aga nüüd jäi järgi vaid see jama et jahedama ilmaga on pöörded kuskil alla 500.
Eelmine omanik seal midagi paigast näppinud ja regulaator ei tee mitte midagi.
Hetkel lihtsalt tühikäigu pöördeid juurde keeratud et jaheda mootoriga gaasi all hoidma ei peaks, aga soojalt undab vastikult kuskil 1500 juures, tahaks normaalse inimese kombel sõita saada.
Mootor 1.8 OHC ja Pierburg 2E3 karpa, aga väga oodatud ka kogemused teiste karburaatoritega, tööpõhimõte peaks u sama olema.
Sai terve karburaator üle vaadatud ja nii mõnigi asi korda seadistatud, aga nüüd jäi järgi vaid see jama et jahedama ilmaga on pöörded kuskil alla 500.
Eelmine omanik seal midagi paigast näppinud ja regulaator ei tee mitte midagi.
Hetkel lihtsalt tühikäigu pöördeid juurde keeratud et jaheda mootoriga gaasi all hoidma ei peaks, aga soojalt undab vastikult kuskil 1500 juures, tahaks normaalse inimese kombel sõita saada.
Mootor 1.8 OHC ja Pierburg 2E3 karpa, aga väga oodatud ka kogemused teiste karburaatoritega, tööpõhimõte peaks u sama olema.
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Olen peale pikka ajurakkude ragistamist ja uurimist karburaatori normaalselt tööle saanud ning julgeks sellega ka krõbeda pakasega külmkäivitust proovida.
Kuna mulle tundub, et karburaatorite nokitsejaid enam palju alles pole isegi töökodades, siis võin üritada mingitele küsimustele vastata kui kellegil huvi pakub. Sierradel õnneks päris korralik välismaine dokumentatsioon Haynes-i käsiraamatute kujul ja nendega pole see karpa kruttimine mingi kunst
Kuna mulle tundub, et karburaatorite nokitsejaid enam palju alles pole isegi töökodades, siis võin üritada mingitele küsimustele vastata kui kellegil huvi pakub. Sierradel õnneks päris korralik välismaine dokumentatsioon Haynes-i käsiraamatute kujul ja nendega pole see karpa kruttimine mingi kunst
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Kasutaja lauren on karpafanatt meil siin.
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Hea nali

Ei tea mis jama on, keerasin tükk aega tagasi CO sondi järgi heitgaasid tehase nõuetega kohaseks, 1,0-1,5% CO.
Praegu kütusekulu pehme jalaga 18 sajale, lekkeid torudes ei näe, paak on uus. Enne karpa näppimist ei olnud kütusekulu küll eeskujulik, aga parem ikkagi (jahedaga kuskil 16, suvel 10-12).
Karpa vaakumit ei tohiks lekkida, ainult mingi nurga alt kollektori ja karpa vahelt läks kütust piserdades natukene pöördesse. Ma siiski ei taha uskuda et see kogu probleemi põhjuseks oleks.

Jääistel parklatel uisutades tuli vahepeal tugevat bensu haisu ka, kuigi ma nüüd liiga palju hagu küll ei andnud.
Käivitus külmalt natuke vaevaline, aga kui tooreklappi näpuga lahti hoida käivitamise ajal siis läheb paugust. Kas see võib ka sama asjaga seotud olla?
Mõni teadja äkki on nõus oma tarkusi jagama, kasvõi mehhaaniku tunnihinna eest?
Re: Karpa külmpöörete regulaator
16 sajale 1.8 puhul küll kuskilt otsast normaalne pole. Seda enam 18. Mul pmst jooksis karpa vahelt igalt poolt kütust välja ja tuli lagi 12-13. Üldjoontes tasuks need Pierburgid üldse suure kaarega prügikasti visata nagu herr lauren korduvalt mulle ja teistele öelnud on. Mingi korralikum weber või kasvõi siguli 01 karpa suurema häda juhul (tuleb natuke modida (nojamh see pierburg üldse 3 poldiavaga vist?)). Midagi peab sul reaalselt valesti olema või korralikult lisaõhku kuskilt võtma, et kütusekulu nii haige on. Mis värvi küünlad on? Variant veel, et esimese lõõri pealt on enam-vähem aga teisest lõõrist ahmab tihendivahelt lisakütust. Oli vahepeal ka sarnane mure, aga kütusekulu ikkagi nii julm ei olnud. Samahästi võiks mingi ami v8-ga sõita 

Re: Karpa külmpöörete regulaator
2.0 peal vist peaks Weber olema, ja kas see kruvib lihtsalt sinna samusesse otsa? Pierburg jah 3 kruviga kollektori küljes. Ja kas kui ma 2.0 pealt endale Weberi sebin kuskilt siis kas seal tuleb midagi düüsidega hakata tegema või midagi sellist? Vaakumi leketega saan ma veel hakkama aga düüside vahetamisest ei tea ma üldse mingit teooriat.
Monopritse tahab ka ma kujutan ette omajagu tööd elektroonika osas, sellega ma vist pigem ei viitsi tegeleda
Iseenesest kui selle Pierburgi saaks niimodi korda, et tuleb odavam kui uus karpa osta ja auto hakkab alla 12 sajale võtma, siis ma oleks ka õnnelik.
Monopritse tahab ka ma kujutan ette omajagu tööd elektroonika osas, sellega ma vist pigem ei viitsi tegeleda

Iseenesest kui selle Pierburgi saaks niimodi korda, et tuleb odavam kui uus karpa osta ja auto hakkab alla 12 sajale võtma, siis ma oleks ka õnnelik.
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Adapteritega saab midaiganes teha. Düüsimajandus ei ole keeruline, ajama näpuga raamatust rida ja proovima kuidas on. Internetis täiesti tasuta saadaval terve Sierra Haynes manual PDF kujul. Aga sellele pierburgile peaks olema samamoodi nagu teistelegi saadaval remontkomplekt.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... 3&_sacat=0
Kirjuta kasutaja laurenile. Usun, et ta on nõus mehaaniku tunnihinna eest seda asja vaatama küll. Ainuke asi, et masina peab Tallinna küljealla tarima.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... 3&_sacat=0
Kirjuta kasutaja laurenile. Usun, et ta on nõus mehaaniku tunnihinna eest seda asja vaatama küll. Ainuke asi, et masina peab Tallinna küljealla tarima.
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Remondikomplekt on peale pandud juba ja Haynesi manuaal läbi loetud 
Aga aitäh soovituse eest, proovin kontakti saada.

Aga aitäh soovituse eest, proovin kontakti saada.
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Kui suures ulatuses selle remondikomplekti ära kasutasid? Ja milline komplekt.
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Alles jäid sellised jubinad
https://www.upload.ee/image/10785205/IM ... 215348.jpg
Kaks suuremat pabertihendit on erinevate pierburgi tüüpide analoogi ja see "float valve", mis iganes see eesti keeles on, jublakas (need kaks millel otsas punane nool) töötas mul piisavalt hästi, et käepäraste vahendite puudumise tõttu ma seda ei näppinud. Väiksematel paber- ja kummitihenditel ei leidnud kohta kuhu toppida..
Selline komplekt
https://alvadi.ee/kataloog/varuosa/2456 ... -1984-1986
https://www.upload.ee/image/10785205/IM ... 215348.jpg
Kaks suuremat pabertihendit on erinevate pierburgi tüüpide analoogi ja see "float valve", mis iganes see eesti keeles on, jublakas (need kaks millel otsas punane nool) töötas mul piisavalt hästi, et käepäraste vahendite puudumise tõttu ma seda ei näppinud. Väiksematel paber- ja kummitihenditel ei leidnud kohta kuhu toppida..
Selline komplekt
https://alvadi.ee/kataloog/varuosa/2456 ... -1984-1986
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Okei, komplekt normaalne. Kuigi ujukinõela oleks võinud ka ära vahetada. Võib-olla uputabki lihtsalt sealtkaudu üle. Kuidas proovisid või tead, et vana töötab piisavalt hästi?
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Kui ujukit tõsta siis kütuse sissevõtu auku puhudes oli tunda et on täitsa suletud, ujuk ise vist oli ka tolerantsides
Re: Karpa külmpöörete regulaator
Olgu. Ma pidin enda omal ujukitaset langetama muidu hakkas üle uputama ja lisakütus jõudis läbi teise lõõri mootorisse.