Konditsioneer?
Konditsioneer?
Keegi on paigaldanud? On võimalik ?
Mõte panna skorpa või mondeo kont peale...
Rääkige kuda see tööpõhimõte kondil on kah? Paluks eestikeeles, st teooriat eitaha nagu eriti.
Mõte panna skorpa või mondeo kont peale...
Rääkige kuda see tööpõhimõte kondil on kah? Paluks eestikeeles, st teooriat eitaha nagu eriti.
Kondi tööpõhimõte lühidalt peaks olema selline, et pump, mida ajab ringi geneka rihm pressib selle freooni (või misiganes) vedelasse olekusse. Seejärel liigub saadud vedelik edasi sellise pihustini, mis selle vedeliku uuesti gaasilisse olekusse tagasi pihustab. Selle protsessi käigus imetakse ümbritsevast õhust soojus ära, ehk jahutatakse ümbritsev õhk, mis liigub siis auto salongi. Seejärel liigub see gaas auto ninas asuvast radikast läbi ja uuesti pumpa ning kogu ring hakkab otsast peale.
Paigaldada peaks ikka olema võimalik. Tööd ja vaeva läheb ervatavsti ainult palju. Aga nagu öeldakse - kõik on võimalik, kui väga tahta, ainult vihmavarju tsenseeritud pole võimalik avada.
Paigaldada peaks ikka olema võimalik. Tööd ja vaeva läheb ervatavsti ainult palju. Aga nagu öeldakse - kõik on võimalik, kui väga tahta, ainult vihmavarju tsenseeritud pole võimalik avada.
Ostad selle auto külmkapi, tead küll, see mis sigaretisüütajast töötab ning hoiad sõidu ajal sellel ukse lahti koguaeg. Väheke jahedat ikka tulebtamar kirjutas:Kui konti jama panna, rahvas öelge kuda autod jahedana hoiate?
Aken alla ja katuseluuk ja vendilaator mis puhub suht kuuma õhku ikkagi jätaks mängust välja.


Tegelt kondi vastu ei anna midagi panna. Ikke kuradi hea asi on

Võtsin kahe auto pealt konditsioneerid maha Sierra -dohc- ja Scorpio 2,9. Nendest kahest panin ühe süsteemi kokku. Suurim probleem on see, et konditsioneeriga Sierral ja Scorpiol on kere erinev. Armatuuri alt tuleb osa välja lõigata ja keevitada sinna teise auto küljest lõigatud osa, mis täidab suure osa armatuuri alusest ruumist. Natuke mõtisklemist on vaja ka elektrisüsteemiga, sest nende skeeme ei leia.
Et sierrale paigaldada konditsioneeri on vaja pumpa, radiaatorit, voolikuid, salongiradiaatorit koos salongiventilaatoriga, esimest radiaatorit koos ventilaatoriga, elektrijuhtmestikku, puhurilülitit, tükikest kerest, kuivatit, mõningaid andureid ja natuke närve.
Uued tuleb osta tihendid ja kuivati (1500-3000 krooni) Lisaks tuleb veel lekkekindluse test ja süsteemi täitmine. Lisaks ei sobi sinna tavaline aine (R134a). Kuni 1993 aastani toodetud autodele sobis R12, mis on osoonikihi säästmise tõttu keelatud. Sinna paigaldatakse mingi aseaine aga sellega tegelevad vähesed ettevõtted.
Minul on süsteem veel täitmatta. Lisaks võttis palju aega ka torude ja pumba poleerimine.
Et sierrale paigaldada konditsioneeri on vaja pumpa, radiaatorit, voolikuid, salongiradiaatorit koos salongiventilaatoriga, esimest radiaatorit koos ventilaatoriga, elektrijuhtmestikku, puhurilülitit, tükikest kerest, kuivatit, mõningaid andureid ja natuke närve.
Uued tuleb osta tihendid ja kuivati (1500-3000 krooni) Lisaks tuleb veel lekkekindluse test ja süsteemi täitmine. Lisaks ei sobi sinna tavaline aine (R134a). Kuni 1993 aastani toodetud autodele sobis R12, mis on osoonikihi säästmise tõttu keelatud. Sinna paigaldatakse mingi aseaine aga sellega tegelevad vähesed ettevõtted.
Minul on süsteem veel täitmatta. Lisaks võttis palju aega ka torude ja pumba poleerimine.