K: ukselinkide eemaldamise kohta ???
K: ukselinkide eemaldamise kohta ???
kas keegi on siin kokku puutunud ukselinkide eemaldamisega ??? tahaks oma sierral need ära kaotada. mida selleks tegema peab, olen kuulnud et sellega võib ülevaatusel probleeme tekkida. aga olgem ausad vaadake kui paljudel masinatel on need eemaldatud mis meie teedel liiguvad (just sellised projekti autod, millel neid pole )
kas pean minema ARK-se et saada mingi ümberehitus luba ???
mehed mis arvate sest asjast kas tasub ja kas on ültse võimalik ???
tänud juba ette.
kas pean minema ARK-se et saada mingi ümberehitus luba ???
mehed mis arvate sest asjast kas tasub ja kas on ültse võimalik ???
tänud juba ette.
minu teada ukselinke eemaldada ei tohi, kuna ntx õnnetuse korral, kui inimene teadvusetu, siis ei saa teda ilma päästekomandota autost välja...aga noh...ülevaatusel annab nendele tavoti-ööbikutele pisut kommiraha ja saadki läbi 
ega tuttava 2.5 liitrise turbomootoriga väike corolla ka muud moodi ülevaatust ei läbi
kõik on tehtav 
pmst linkide eemaldamine pole eriti raske, vanad lingid eest, auk kinni keevitada seestpoolt, pahtel, värv
et uksi lahti saada, pane kuhugi ukse nurka vedru ja ntx keskluku mootori abil saab panna selle ukse lukusti tööle....vajutab puldil nuppu(eeldab lisakanalit), mootor tõmbab lukukeele lahti ning vedru lükkab ukse praokile.
kõige raskem osa ongi selle ukselukusti tööle panemine

ega tuttava 2.5 liitrise turbomootoriga väike corolla ka muud moodi ülevaatust ei läbi


pmst linkide eemaldamine pole eriti raske, vanad lingid eest, auk kinni keevitada seestpoolt, pahtel, värv
et uksi lahti saada, pane kuhugi ukse nurka vedru ja ntx keskluku mootori abil saab panna selle ukse lukusti tööle....vajutab puldil nuppu(eeldab lisakanalit), mootor tõmbab lukukeele lahti ning vedru lükkab ukse praokile.
kõige raskem osa ongi selle ukselukusti tööle panemine
powered by 2.0 Ohc
Mitu linki kaotada kavatsed ?
Kui sul sedaan kerega Sierra ja soovid kaotada ainult tagumised ukselingid siis ei teki probleeme. Ainult lisaks pead kasvõi ülevaatuse ajaks viskama tagumise istme välja, seega pole istekohti seal ei pea ka olema linke.
See töötab kindlalt, Eestis üks valge Kadett kasutas seda varianti ja siiamaani pole probleeme olnud.
Kuid kui kavatsed kaotada sedaanil kõik 4 linki siis võimalus ka osta ''varu uksed'' mis on linkidega, need kere värvi võõbata ja enne ÜV ette kruvida. See muidugi natukene jama, kuna nõuab palju tööd enne ülevaatust ja samas kui tee peal politsei kinni peab on trahv soolas.
Kui sul sedaan kerega Sierra ja soovid kaotada ainult tagumised ukselingid siis ei teki probleeme. Ainult lisaks pead kasvõi ülevaatuse ajaks viskama tagumise istme välja, seega pole istekohti seal ei pea ka olema linke.

See töötab kindlalt, Eestis üks valge Kadett kasutas seda varianti ja siiamaani pole probleeme olnud.
Kuid kui kavatsed kaotada sedaanil kõik 4 linki siis võimalus ka osta ''varu uksed'' mis on linkidega, need kere värvi võõbata ja enne ÜV ette kruvida. See muidugi natukene jama, kuna nõuab palju tööd enne ülevaatust ja samas kui tee peal politsei kinni peab on trahv soolas.

kui auto talvel ka kasutuses on, siis raudpolt, et uksed kinni külmuvad ja parklas kevadet ootad.
kas sõiduautodele ka see nõue kehtib, et kui ntx tehases pole ette nähtud sierrat 2 kohalisena, siis ei tohi sealt istmeid välja võtta ise...kuulub ümberehituse alla ja ÜV vennad hakkavad köhima äkki selle peale. Kaubikute ja bussidega on igatahes nii...üle päeva kuulen kui kodanikud helistavad ja tahavad 8 kohalist kaubikut 2 kohaliseks teha ja vastupidi.
kas sõiduautodele ka see nõue kehtib, et kui ntx tehases pole ette nähtud sierrat 2 kohalisena, siis ei tohi sealt istmeid välja võtta ise...kuulub ümberehituse alla ja ÜV vennad hakkavad köhima äkki selle peale. Kaubikute ja bussidega on igatahes nii...üle päeva kuulen kui kodanikud helistavad ja tahavad 8 kohalist kaubikut 2 kohaliseks teha ja vastupidi.
powered by 2.0 Ohc
no aga mõelge sellele et kui autoge tehakse avarii nt ja selle puudusid ukselingid, kes sul siis hakab enam uksi avama linkide kaudu ju. tavaliselt lükatakse tõmmitsad ja se kaadervärk või press mis iganese ka ei ole ukse vahele ja lihtsalt julmalt sõigatakse või pressitakse se uks lahti ju.
ja seda sierrat mida ehitan se jääb nagu rohkem tuning projektiks ja sellega sõidan ainult suvel, ehk siis selliste ilmadega kus pole lund ja seda kuramuse soola ja kemikaale mis meie autosid nii isukalt söövad.
ja seda arvan ka et ülevaatusel võib tekkida probleeme.
mu sõbra kollasel 2105 on ka kõik lingid kaotatud. ja muiduki on ta ise politsei ju ega siis omad omasi ei nussi eks
pole jõudnud talt uurida mis valemiga tema need eemaldas ja ülevaatust läbib.
ja seda sierrat mida ehitan se jääb nagu rohkem tuning projektiks ja sellega sõidan ainult suvel, ehk siis selliste ilmadega kus pole lund ja seda kuramuse soola ja kemikaale mis meie autosid nii isukalt söövad.
ja seda arvan ka et ülevaatusel võib tekkida probleeme.
mu sõbra kollasel 2105 on ka kõik lingid kaotatud. ja muiduki on ta ise politsei ju ega siis omad omasi ei nussi eks

Tuttav sõitis õrnalt vastu garaazi seina vasaku nurgaga ja uks tuli jalaga lahti peksta juba sellise õrna kõksu peale. Kui juhtub õnnetus piisavalt tõsine, et ise ei suuda autost välja ronida, siis arvan, et auto küllalt kortsus selleks, et ukselinkidest enam kasu pole. Ja pealegi sellisel puhul peaks ära keelama ka autoalarmid, mis uksed lukku panevad peale mootori tööle panekut. Mul sinise alarmil oli selline funktsioon peal näiteks.tamar kirjutas: Arvata on et üv linke vaja, see juu ohutuse ja sellemõttes, et avariise satub saaks ukse lahti päästjad teha, muidu peavad niigi vigast inimest klaasirahega üllatama.
Aga auto, millel pole linke on omamoodi huvitav. Väike erinevus jälle ilma asja üle -tsenseeritud-. Omal hallil oli ka vahepeal plaanis kinni keevitada, aga vist lähen ühe teise auto uksega tasa oleva lingi teed.
pagassi luuk on juba sile nii kojamehest, lukust, ja kõigist märkidest
sellepärast ma mõtlengi et kui oleks võimalik need lingid kaotada, siis teeks selle asja kohe ära kuna auto pole veel värvimisse läinud ju. aga kui ülevaatusel hakatakse keppima ja teedel ka politsei saadab kordus ülevaatusele siis seis ju päris kusine või nii ???
oleks kedagi sellist kes on ise seda asja siin teinud ja oskab nõu anda siis teaks edasi tegutseda.



oleks kedagi sellist kes on ise seda asja siin teinud ja oskab nõu anda siis teaks edasi tegutseda.

Õigusvisible kirjutas:Arvatavasti Audi omi. On mul õigus ?![]()
Audi vist kõige levinum vähemalt mille pealt võib leida sellised linke.

selles suhtes on lihtne, sierra kapoti avamine ei ole kuigi keeruline ja akule lisa voolu andmine on tunduvalt lihtsam kui külje klaasi sisse lööminedts kirjutas:to probemees: kui aga hakkad linke täitsa ära kaotama, siis leiuta ka igaks juhuks mingi kapoti avamise süsteem näiteks. Siis saad aku kotti jooksmise puhul ikka ilma küljeklaasi sisse löömata masinasse sisse.

klubid.ee