sierra 2.0.74 kw.87.a "sirtsust rakett"-kinqpool
sierra 2.0.74 kw.87.a "sirtsust rakett"-kinqpool
Niisiis sierralased...Tahan teha katse või midagi selle laadset-nimelt tahan saada auto kiireks võimalikult väheste kroonidega...mida teha???
1. turbo?selle all mõtlen siis mõne rekka vms "teise auto turbot"...
2.lihvida siit,sealt?
3.kere kergeks?sellega saan ise hakkama,,,tiivad..kapotid jms...
4. mootori vahetus?
et siis palju läheks maksma kõik selle tegemine?mida kasutada ja mida vältida...
Ahjaa....autoks on Ford sierra 2.0 74 kw.... Very HappyVery HappyVery Happy
korralikud ettepanekuid ja vms on väga teretulnud...
kui ka saan midagi asjalikku siis teen autoga ennem katseid-(stock) ja pärast kui valmis...
eelarve võiks jääda 10-15000 EEKi...
abi on alati VÄGA teretulnud.
teeme sirtsust raketi....või noh proovime vähemalt...
ise saan tegeleda kere kergendamisega...teha klaasriidest tiivad jms...
autost ise siis :auto on 87a, sedaankerega.5k. manuaal.
auto on suht heas korras tehnilise poole pealt...sillad, mootor...
praegu on kast katki.eeldavasti...vb ka ainult sidur..
kere on kah enamasti korras.roostet ei ole väga palju..kyll aga väikseid mõlgikesi...mis on tehtud eelmise omaniku poolt...
sisu on väga korralik...mis läheb eeldavasti müüki...
pildid siis kui auto puhas ja garaasis ..siis kui töö algab...
1. turbo?selle all mõtlen siis mõne rekka vms "teise auto turbot"...
2.lihvida siit,sealt?
3.kere kergeks?sellega saan ise hakkama,,,tiivad..kapotid jms...
4. mootori vahetus?
et siis palju läheks maksma kõik selle tegemine?mida kasutada ja mida vältida...
Ahjaa....autoks on Ford sierra 2.0 74 kw.... Very HappyVery HappyVery Happy
korralikud ettepanekuid ja vms on väga teretulnud...
kui ka saan midagi asjalikku siis teen autoga ennem katseid-(stock) ja pärast kui valmis...
eelarve võiks jääda 10-15000 EEKi...
abi on alati VÄGA teretulnud.
teeme sirtsust raketi....või noh proovime vähemalt...
ise saan tegeleda kere kergendamisega...teha klaasriidest tiivad jms...
autost ise siis :auto on 87a, sedaankerega.5k. manuaal.
auto on suht heas korras tehnilise poole pealt...sillad, mootor...
praegu on kast katki.eeldavasti...vb ka ainult sidur..
kere on kah enamasti korras.roostet ei ole väga palju..kyll aga väikseid mõlgikesi...mis on tehtud eelmise omaniku poolt...
sisu on väga korralik...mis läheb eeldavasti müüki...
pildid siis kui auto puhas ja garaasis ..siis kui töö algab...
tere tulemast!
http://foorum.sierraclub.pri.ee/viewforum.php?f=22 palun väga, uuri need teemad läbi, ehk saad targemaks, arvatavasti sul lihtsam 2.0is mootor peale panna ning siis seda raketiks aretada
http://foorum.sierraclub.pri.ee/viewforum.php?f=22 palun väga, uuri need teemad läbi, ehk saad targemaks, arvatavasti sul lihtsam 2.0is mootor peale panna ning siis seda raketiks aretada
Motorsport is a lifestyle
tere tere...
lugesin sealt kyll ja kyll...
esialgu proovin ise väljalaske ja segu arvelt alguses...
praegu ootan hinnapakkumist Villuclubilt et paljuga nad mootorit teeksid...nii korrastamine kui modifikatsioon...
plus siis sumpsi systeem..et kunagi sai tuttavale pandud niimoodi et alla pandi golf 2 gti reso 2 tykki ja kat alt ära...ja viimasele pütile(golfi reso)keevitatud suur ots...mis muutis seda minekut ka ikka eduliselt..
lugesin sealt kyll ja kyll...
esialgu proovin ise väljalaske ja segu arvelt alguses...
praegu ootan hinnapakkumist Villuclubilt et paljuga nad mootorit teeksid...nii korrastamine kui modifikatsioon...
plus siis sumpsi systeem..et kunagi sai tuttavale pandud niimoodi et alla pandi golf 2 gti reso 2 tykki ja kat alt ära...ja viimasele pütile(golfi reso)keevitatud suur ots...mis muutis seda minekut ka ikka eduliselt..
Kõgeodvam on janesei v siis niiva turbod vahest saab neid isegi kommirahaga ! ala 300-400 eeku ! oma kogemusest räägin panime kah janesei(teravilja kombaini) turbo opel omegale peale peale esimest käivitust aga oli kahjuks säde uitama läinud ja uitab siiani 
igatahes Edu Jõudu ja kõike muud mida sul selle projectiks vajaläheb siis soovin sle

igatahes Edu Jõudu ja kõike muud mida sul selle projectiks vajaläheb siis soovin sle

Life is way too short to Drive slow Evil PIston CCC&CCCR
kas te aretasite nagu nii uisapäisa selle turbo sinna?või natuke ikka proffesionaalselt?tyymiiz kirjutas:Kõgeodvam on janesei v siis niiva turbod vahest saab neid isegi kommirahaga ! ala 300-400 eeku ! oma kogemusest räägin panime kah janesei(teravilja kombaini) turbo opel omegale peale peale esimest käivitust aga oli kahjuks säde uitama läinud ja uitab siiani
igatahes Edu Jõudu ja kõike muud mida sul selle projectiks vajaläheb siis soovin sle
saate aru mida mõtlen..
Keretööde ja turbotamise hind sõltub, variandid on:
1) Teha KÕIK või 99% ise, tuleb odavam suhteliselt.
2) Käia pappi välja ja lasta teha kõik, siis peab hea rahakott olema.
Keretööd, noh oleneb mida teha. Kui lihtsalt seal karpe keevitada, põhja keevitada, tiivaääri jne staffi siis ju kui keevitus olemas ei maksa see midagi (noh elekter ja plekk jne aaga plekk pmstl poolmuidu).
Värvimine ja seevärk. Noh pahtel 200kr eest saad kilo ära, sellega teeb auto kenasti ära kui just pahtlist ei ehita midagi seal või väga laines pole. Enamasti lüüakse mõlgid ikka välja, ei hakata kohe labidaga siluma kui tahatakse norm tulemust.
Kompressor olemas, ostad 300kr-se värvipüstoli, mõned liitrid värvi ja värvid üle. Mul läks materjalid liivapaberid, värv, kõvendi, lahusti jne maksma mingi 1300kr umbes. Värvid ise, 1 korda jah vb -tsenseeritud- ja raske tundub aga pole midagi keerulist.
Kõik räägivad et teeks ise aga pole kogemusi ja kohta blabla blaaaaa. Kogemusi
noh eisaagi rääkida kogemustest kui eitaha inimene midagi teha
niisama need eiteki. Oskused
co-ga kerge keevitada, harjutamise asi. Värvimine, noh läheb tsenseeritud siis lased uuesti üle, lõpuks saad enamvähem käppa asja.
Turbotamine, noh kas teed ise või lased kõik teha oleneb kõik sellest.
10ga saab kenasti turbo projekti ja kergemad keretööd tehtud. Kui teha ISE sest keegi ´´teenusena´´ selle hinnaeest seda ei tee. Ahjaa kui ikka auto ja vastav mootor olemas on siis saab sellise hinnaeest. Kõige kallim on projekti juures turbo, cooler ei maksa midagi (ise ostsin 250ga pea tutikas teine lausa
).
Kollektori keevitad ise valmis, kas tuunid tavalist vms, enda massinale läheb torukollektor.
Cooleri torustikud keevitad samuti ise, torud otsid maitea kuuritagant vms, puhastad ära ja säristad kokku ja NORMAALNE.
Pikk jutt .... jutt. Kellegil vastuväiteid siis palun, mina ei hakka kellegagi vaidlema sellel teemal kas ja kuidas saab odavalt jne.
Enda auto, kui kulunud on ca 30tuh siis on töötav turbo-system ja kõik see mis praegu.
Mõnimees kulutab sigulli taastamiseks 50tuh (keretööd, karbivahetused, värvimise eeltööd, värvimine) ja veen nänni seal.
Igaüks teab mis teeb ...
Teenusena kui tahad lasta panna turps peale siis see arvan et suht ´´odav´´.
1) Teha KÕIK või 99% ise, tuleb odavam suhteliselt.
2) Käia pappi välja ja lasta teha kõik, siis peab hea rahakott olema.
Keretööd, noh oleneb mida teha. Kui lihtsalt seal karpe keevitada, põhja keevitada, tiivaääri jne staffi siis ju kui keevitus olemas ei maksa see midagi (noh elekter ja plekk jne aaga plekk pmstl poolmuidu).
Värvimine ja seevärk. Noh pahtel 200kr eest saad kilo ära, sellega teeb auto kenasti ära kui just pahtlist ei ehita midagi seal või väga laines pole. Enamasti lüüakse mõlgid ikka välja, ei hakata kohe labidaga siluma kui tahatakse norm tulemust.
Kompressor olemas, ostad 300kr-se värvipüstoli, mõned liitrid värvi ja värvid üle. Mul läks materjalid liivapaberid, värv, kõvendi, lahusti jne maksma mingi 1300kr umbes. Värvid ise, 1 korda jah vb -tsenseeritud- ja raske tundub aga pole midagi keerulist.
Kõik räägivad et teeks ise aga pole kogemusi ja kohta blabla blaaaaa. Kogemusi



Turbotamine, noh kas teed ise või lased kõik teha oleneb kõik sellest.
10ga saab kenasti turbo projekti ja kergemad keretööd tehtud. Kui teha ISE sest keegi ´´teenusena´´ selle hinnaeest seda ei tee. Ahjaa kui ikka auto ja vastav mootor olemas on siis saab sellise hinnaeest. Kõige kallim on projekti juures turbo, cooler ei maksa midagi (ise ostsin 250ga pea tutikas teine lausa

Kollektori keevitad ise valmis, kas tuunid tavalist vms, enda massinale läheb torukollektor.
Cooleri torustikud keevitad samuti ise, torud otsid maitea kuuritagant vms, puhastad ära ja säristad kokku ja NORMAALNE.
Pikk jutt .... jutt. Kellegil vastuväiteid siis palun, mina ei hakka kellegagi vaidlema sellel teemal kas ja kuidas saab odavalt jne.
Enda auto, kui kulunud on ca 30tuh siis on töötav turbo-system ja kõik see mis praegu.
Mõnimees kulutab sigulli taastamiseks 50tuh (keretööd, karbivahetused, värvimise eeltööd, värvimine) ja veen nänni seal.
Igaüks teab mis teeb ...
Teenusena kui tahad lasta panna turps peale siis see arvan et suht ´´odav´´.
see põhiline et ise teed ja tunned rõõmu!!
aga sul on see klaasriie ja vaik niisama kätte tulemas või ostad?
aga igal juhul soovin edu tegemisel
ja loodan et tuleb sul see välja nagu silmas pead!!
ja muide tean et tagasilööke tuleb tööjuures kyllaga et mõni asi läheb peeti ja siis jälle otsast enamvähem!
aga edu ikkagi
ja tee siis ikka pilte ja kommentaare ka
aga sul on see klaasriie ja vaik niisama kätte tulemas või ostad?
aga igal juhul soovin edu tegemisel
ja loodan et tuleb sul see välja nagu silmas pead!!
ja muide tean et tagasilööke tuleb tööjuures kyllaga et mõni asi läheb peeti ja siis jälle otsast enamvähem!
aga edu ikkagi
ja tee siis ikka pilte ja kommentaare ka
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
kui erilisi remont töid ei plaani mootorile siis 10k peaks saama mootrile turbo peale küll, eriti kui kasutad kuuri taga olevaid torusi. Aga ... mida rohkem mingist kompotist kätte tahad jõudu saada seda kvaliteetsemad peavad olema osad ja seda rohkem pead kulutama raha juppidele. ja muidugi kui tahad et kupatus kestaks kah siis pane veel sinna raha juurde
niisiis klaasriiet ja vaiku ostan...
aga turbotamine on seepärast hakanud kõhklusi tekitama, et kas ka kestab...et kui teen suure töö selle kerega ära ja ytleme et saan selle tulemuse mida ootan siis kyll ei taha et see lõbu jääb kestma ca tuhat kilti...
ja tänud heade sõnade eest..ka need annavad jõudu tegelemaks sellega...
aga turbotamine on seepärast hakanud kõhklusi tekitama, et kas ka kestab...et kui teen suure töö selle kerega ära ja ytleme et saan selle tulemuse mida ootan siis kyll ei taha et see lõbu jääb kestma ca tuhat kilti...
ja tänud heade sõnade eest..ka need annavad jõudu tegelemaks sellega...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
siis hakka kas kõvasti õppima ja raha koguma, või kogu veel rohkem raha ja osta teenus sisse. Pealegi teed kere ära ja kui ei kesta rohkem kui 1000 siis ju saad uuesti ehitada, kere jääb ju samaks. kõige parem selleks puhuks on kui on olemas toonor mootor. üks peetis siis teine peal. ja muidugi mobiil telefon mis levib eestis kõikjal ja auto laadija
kui kuskil peeti läheb saad sõbra järgi kutsuda 

