Segukruvi...

Kapotialused jutud
Vasta
grimes
kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 08 Dets 2007, 01:37
Asukoht: Tallinn->LAAGRI

Segukruvi...

Postitus Postitas grimes »

Nii...
Tekkis selline huvitav küsimus. Et mis moodi peaks saama segu lahjemaks ford sierral. Mootoriks 2,0 dohc 88kw...
Kust seda timmida annab, kui üldse annab. Tundub ,et segu natuke rikas.

Ehk on kellegil head näpunäited jagada... :)
Laurimees
kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Okt 2007, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas Laurimees »

Millest sa järeldad ,et rikas?
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas legendaarne666 »

Aga võibolla lamdaandur läbi kui segu on rikas. Vähemalt minu sierral on selline probleem ja tahab palju juua :(
juhanp
kasutaja
Postitusi: 104
Liitunud: 21 Juun 2007, 00:29
Asukoht: Tallinn/Nõmme

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas juhanp »

OHC mootoril sai igatahes õhulugeja alt ühte kuuskant polti keerates õhukogust/segu timmida..üsna paljudel lugejatel on all mõni polt. ehk on DOHC'gi?

If adjustment is necessary, remove the cover form the mixture adjustment potentiometer(located at the rear right-hand side of the engine compartment, behind the MAP sensor)

See on siis raamatust võetud ja käib DOHC mootori kohta.
2.0 OHC 91.a
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas motohead »

mul tekkis siiis küsimus siis et kus dohc il ültse õhulugeja on
auto all ma sündisin ja suren ka;)
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas lapik »

dohc-il polegi õhulugejat. selle asemel on MAP(manifold absolute pressure) andur, õhu temp andur ja mingeid andureid oli veel. ecu arvutan antud anduritelt saadud siganaalide põhjal sobiliku kütusekoguse.
plussid: puudub liigne takistus sisselasketraktis
miinused:ei määra õhu kogust nii täpselt, kui kuumtraat-kile tüüpi õhulugeja(mitte laba-tüüpi, nagu vanematel fordidel),ehituse keerukus, palju erinevaid andureid, mis mõjutavad suuresti mootori töökindlust(elektrivärk pole kunagi eurofordi tugevaim külg olnud).
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas erki »

nonii, tõstataks teemat, et äkki oskab siis keegi täpselt ühesõnaga öelda kus see kruvi dohc'il asub?
Motorsport is a lifestyle
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas erki »

nii, ise küsin ise vastan, et polegi segukruvi, aga ilma katita mootoritel pidi olema.
Motorsport is a lifestyle
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas Kriss »

jah, ilma katita mootoritel on ja asub aku juures lanseka küljes nagu junanp postituses kirjas
Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas Sigmar »

Kriss kirjutas:jah, ilma katita mootoritel on ja asub aku juures lanseka küljes nagu junanp postituses kirjas
Kui mõtled MAP andurit, siis mul on ta täitsa olemas + kat on ka all.
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas lapik »

selleks on kohe eraldi kruvi sealsamas lähedal
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Segukruvi...

Postitus Postitas Tarmo »

soovitad erkil panna prooviks ülevaatuse ajaks vahele õhupiiraja mis on 85kw variandil. Peaks nagu kõikke vähemaks võtma. (muidugi tee ajule siis ka restart)
Vasta