Räägime anduritest
Räägime anduritest
Plaan on aretada lüliti vahele, mille sisselülitamisel annab töösoojale mootorile märku, et mootor on külm. Aga millisele andurile tuleb see vahele panna? Mootoriks 2.0 DOHC
Re: Räägime anduritest
mida se nagu teoorias juurde sis peaks andma
kallis auto on lihtsalt vaesuse varjamiseks
sierra 2.0 -dohc- 88kw 91a universaal
sierra 2.0 -dohc- 88kw 91a universaal
Re: Räägime anduritest
Musta suitsu, liigne kütusekulu, tõstetud tühikäigu pööret ... huvitav, milleks seda vajasirjevend kirjutas:mida se nagu teoorias juurde sis peaks andma

Pigem tehakse vastupidi, vastasel juhul on see aegu näinud DIESEL.
2Sigmar: Kui sa räägid temperatuurist, siis kasuta temp. andurit

Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Räägime anduritest
point on selles, et kui mootor on külm, siis on segu pisu rikkam ja kiirenduski parem. Kui paneks lüliti vahele, et siis kui kiirendama lähed katkestad anduri ühenduse mis teatab et mootor soe, peaks saama parema kiirenduse. Asi muidugi aind teoorias
Re: Räägime anduritest
kõige lihtsam äkki reostaat vahele panna, saad sujuvalt reguleerida. ma tean ühte tüüpi, kes pani oma obläädile turbo peale, ta pani ka temp. andurile ja mingisugusele õhulugeja juhtmele ka reostaadi vahele. siis sai timmida tänavakõlbulikuks, st kui turborõhk maas oli
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Räägime anduritest
Kusjuures mul tuttav tegi kah Opelile sellise süsteemi, aga tal oli vabalthingav. Jutud käisid küll paremuse poole. Aga ise tahaks just ON/OFF süsteemi proovida. Tahakski teada kus see andur täpselt asub, siis saab väga lihtsalt ära proovida, eemaldades töösoojal mootoril andurilt juhe ja klotsi anda. Või mis?
Re: Räägime anduritest
mul olevate andmete põhjal tekitab andur vastavalt temperatuurile järgmised takistused:
0°C 88000-102000 oomi
20°C 35000-40000 oomi
40°C 15000-17000 oomi
60°C 7100-8000 oomi
80°C 3000-4500 oomi
siit saab järeldada et kui tõmbad juhtmre andurist lahti siis takistust ei ole ja aju ei saa aru mis toimub, raske õelda mismoodi ta sel juhul seadistatud on, kas külmale mootorile või soojale või keskmisele. ehk siis mõtekam oleks kasutada eelpool toodud reostaadi varianti.
andur ise peaks olema üks nendest, mis on termostaadi juures, ise pead vaatama kumb, üks on armatuuri näidiku jaoks, teine ajule.
0°C 88000-102000 oomi
20°C 35000-40000 oomi
40°C 15000-17000 oomi
60°C 7100-8000 oomi
80°C 3000-4500 oomi
siit saab järeldada et kui tõmbad juhtmre andurist lahti siis takistust ei ole ja aju ei saa aru mis toimub, raske õelda mismoodi ta sel juhul seadistatud on, kas külmale mootorile või soojale või keskmisele. ehk siis mõtekam oleks kasutada eelpool toodud reostaadi varianti.
andur ise peaks olema üks nendest, mis on termostaadi juures, ise pead vaatama kumb, üks on armatuuri näidiku jaoks, teine ajule.
Re: Räägime anduritest
Ajule minev andur on 2 korda suurem
... Escordil vähemalt

Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
Re: Räägime anduritest
Okei! Eks ma proovin siis läbi reostaadi asja toimima panna, näis mis juhtuma hakkab.
Re: Räägime anduritest
Tõenäoliselt on kiirendusevahe väike, kütusekulu vahe röögatu ja mootor hakkab kuumenema ja sellest tingituna rohkem kuluma.
dohci puhul kindlasti oht plokikaanele, see isegi õrn asi tal.
Lisaks on dohci ventikad ees tavaliselt kutud, millest tuleneb puudulik jahutus.
Psühholoogiliselt sa kindlasti arvad, et kiirendus parem, aga stopperiga mõõtma minnes, näiteks 50-120 kiirendust, mida on lihtne teostada, avastad, et polegi nagu eriti vahet.
Kui kiirendada tahad, pead omale siiski 2,9 sierra vaatama, mida on ülivähe liikvel, scorpa tõenäolisem 2,9 leida.
dohci puhul kindlasti oht plokikaanele, see isegi õrn asi tal.
Lisaks on dohci ventikad ees tavaliselt kutud, millest tuleneb puudulik jahutus.
Psühholoogiliselt sa kindlasti arvad, et kiirendus parem, aga stopperiga mõõtma minnes, näiteks 50-120 kiirendust, mida on lihtne teostada, avastad, et polegi nagu eriti vahet.
Kui kiirendada tahad, pead omale siiski 2,9 sierra vaatama, mida on ülivähe liikvel, scorpa tõenäolisem 2,9 leida.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Räägime anduritest
Minu jaoks on teema ammendatud.. Kiirenduspüssi taga ei ajanudki. Lihtsalt arvamus kujunes sellest, et kui külmema mootoriga natuke vajutada, siis on vahe tunda..
Re: Räägime anduritest
Ja sinuarust 2.9 kiirenduspill jhal101 kirjutas:Tõenäoliselt on kiirendusevahe väike, kütusekulu vahe röögatu ja mootor hakkab kuumenema ja sellest tingituna rohkem kuluma.
dohci puhul kindlasti oht plokikaanele, see isegi õrn asi tal.
Lisaks on dohci ventikad ees tavaliselt kutud, millest tuleneb puudulik jahutus.
Psühholoogiliselt sa kindlasti arvad, et kiirendus parem, aga stopperiga mõõtma minnes, näiteks 50-120 kiirendust, mida on lihtne teostada, avastad, et polegi nagu eriti vahet.
Kui kiirendada tahad, pead omale siiski 2,9 sierra vaatama, mida on ülivähe liikvel, scorpa tõenäolisem 2,9 leida.

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Räägime anduritest
ah ära mölise, ma pole seda otseselt öelnud, lihtsalt sellega saavutab rohkem, kui segumuutmisega 2,0-l, sestap soovitasin seda.tann15 kirjutas:Ja sinuarust 2.9 kiirenduspill jhal101 kirjutas:Tõenäoliselt on kiirendusevahe väike, kütusekulu vahe röögatu ja mootor hakkab kuumenema ja sellest tingituna rohkem kuluma.
dohci puhul kindlasti oht plokikaanele, see isegi õrn asi tal.
Lisaks on dohci ventikad ees tavaliselt kutud, millest tuleneb puudulik jahutus.
Psühholoogiliselt sa kindlasti arvad, et kiirendus parem, aga stopperiga mõõtma minnes, näiteks 50-120 kiirendust, mida on lihtne teostada, avastad, et polegi nagu eriti vahet.
Kui kiirendada tahad, pead omale siiski 2,9 sierra vaatama, mida on ülivähe liikvel, scorpa tõenäolisem 2,9 leida.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Räägime anduritest
kui tahad kiirenduses tõsilelt võita siis osta omale sport kast ja kiire tagatiffer, tegin seda oma 1,6 liitrisega neid 2,0 doche küll ja veel seljataha jättnud. Paljast seguga jamamisest on vähe kasu.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Räägime anduritest
tahaks kah seda ime 1,6l näha