Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
Tervist,
Suht ABC küsimus võibolla. Plokikaane tihendi vahetus käsil, aga plokikaant maha ei saa.
Väljalaske kolle lasin lahti, 10 plokikaane polti keerasin lahti ja mootori esi osast veel 3 polti. jagaja jne maas.
Sisselaske kolle on külles, see ei tohiks midagi segada ju ?
Aga plokikaas ei liigu ka.
Et kas mul on midagi väga kahe silma vahele jäänud või lihtsalt nõrkus kallal ?
Suht ABC küsimus võibolla. Plokikaane tihendi vahetus käsil, aga plokikaant maha ei saa.
Väljalaske kolle lasin lahti, 10 plokikaane polti keerasin lahti ja mootori esi osast veel 3 polti. jagaja jne maas.
Sisselaske kolle on külles, see ei tohiks midagi segada ju ?
Aga plokikaas ei liigu ka.
Et kas mul on midagi väga kahe silma vahele jäänud või lihtsalt nõrkus kallal ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
tegemist vist DOHC mootoriga. tihend "kleebib" suht hästi kaane ja ploki kokku, nii et jõuga kallale aga tõmba ülesse kuna fiksaatorid ei lase kaant nihutada.
Jõudu
Jõudu
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
2.0 i -dohc- unustasin mainida jh
et siis jõuga otse ülesse
aga kas mootori eesotsas, keti koja ümber ongi ainult 3 polti või on 4 ? kaks oli ees. üks juhi poolel täitsa keti taga, kas sisselaske poolsel küljel peaks olema veel üks äkki ?

aga kas mootori eesotsas, keti koja ümber ongi ainult 3 polti või on 4 ? kaks oli ees. üks juhi poolel täitsa keti taga, kas sisselaske poolsel küljel peaks olema veel üks äkki ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
ei ole neljandat polti
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
Ha, Vallo Mustangil siis südameopp käsil:D.
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
sain lahti ikkagi, ikka väga kinni oli, tali ja köied aitasid ainult
kokku panemisel midagi erilist tähele panema ?
puhtaks ja õiges järjekorras õigete ńm järgi kinni?
grafiit määret vahele tihendile ?
kokku panemisel midagi erilist tähele panema ?
puhtaks ja õiges järjekorras õigete ńm järgi kinni?
grafiit määret vahele tihendile ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
ära midagi vahele küll määri
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
kontrolli kindlasti ega silindrite vahed pole plokil ära vajunud, kui on siis kasuta metall-aspest tihendit
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
midagi tihendile vahele ei läinud.
Aga nüüd tekkis väike tagasilöök keti ja keti pingutiga.
Mis järjekorras see toimuma peaks? Nukarattad koos ketiga korraga peale lükata, aga ketipinugit kohe sisse v mahub ta hiljem ka sinna panna ? Ma panin uue ketipinguti kohe sisse ja see lennutas ennast lahti peale väikest susserdamist, nii et kett on pingul ja nukarattad enam peale tagasi ei lähe.
Päris pikale venib see tihendi vahetus, aga eks esimene kord ikka avastab.
Ostan uue pinguti homme vist, vana enam küll ei suutnud tagasi sisse lükata. Siis panen alguses nukarattad paika tagasi, kett peale ja siis alles peaks pinguti minema vahele sinna õõtsa alla ?
Aga nüüd tekkis väike tagasilöök keti ja keti pingutiga.
Mis järjekorras see toimuma peaks? Nukarattad koos ketiga korraga peale lükata, aga ketipinugit kohe sisse v mahub ta hiljem ka sinna panna ? Ma panin uue ketipinguti kohe sisse ja see lennutas ennast lahti peale väikest susserdamist, nii et kett on pingul ja nukarattad enam peale tagasi ei lähe.
Päris pikale venib see tihendi vahetus, aga eks esimene kord ikka avastab.

Ostan uue pinguti homme vist, vana enam küll ei suutnud tagasi sisse lükata. Siis panen alguses nukarattad paika tagasi, kett peale ja siis alles peaks pinguti minema vahele sinna õõtsa alla ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
saab küll pingutit tagasi panna, kõigepealt pead selle sisemise silindri täiesti välja saama (viruta haamriga peale ja kõvasti) ja siis kruustangide või pitskruvide vahel uuesti kokku suruma, sel hetkel kui stopper võru hakkab välimise silindri sisse minema pead kruvikaga või mõne muu terava asjada teda natuke kaasa aitama, samal ajal pidevalt natuke peale keerates, kui võru täiesti sees siis peab käima kaks veikest krõksu (või oli üks) ning siis peaks ta algasendis tagasi olema. keti peale panek käib ikka sellises järjekorras: alt paika, pinguti sisse, "õõts" paika, nuka rattad paika ja siis pirakas pinguti pihta. peale seda soovitaks mootorit mitu korda ringi ajada (käsitsi) ja vaadata kas märgid ikka paigas. mina panin pingutit viis-kuus korda uusti kokku enne kui olin veendunud et kett sai õieti peale
jõudu.
jõudu.
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus

sedasi lahti ? ja nüüd see kokku ?
Väntvõlli ma pole liigutanud , et sealt kett paigas endiselt peaks olema. Aga jah, veidi arusaamatuks jäi kuidas see pinguti silinder ülesse tõusis ise, ostes oli ta sees, ketti peale pannes tõusis ülesse ise, võtsin nuka rattad maha et uuesti märke paika panna ja nüüd enam kett ei ulatanud peale, see ikkagi sellest et pinguti tõusis ülesse eks ?
Aitähh viidete eest


Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
aa taipasin ise, laksu paned vastu pingutit siis hüppab välja, ju ma siis panin talle kogemata puraka kui rattaid paika tõstsin
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
siis veel seda, et see võru peab olema algselt ülemises vahes ja pärast peale löömist hüppab esimesse ja tõmbab keti pingule.
kett võib ju sul alemise hammasratta suhtes paigas olla aga kas ta muuga ka paigas on. vihjeks esimene silinder peab olema ülemises asendis, seda näed rihmaratta pealt olevast sälgust, mis peab olema üleval ja nuka ratta märgid siis vasak vasakule ja parem paremale aga natuke alla poole suunatud ja seda kõike siis kui pinguti on lahti löödud. vahetasid ikka alumise(ehk see mis on püstises asendis) keti leevendi ka ära?
kett võib ju sul alemise hammasratta suhtes paigas olla aga kas ta muuga ka paigas on. vihjeks esimene silinder peab olema ülemises asendis, seda näed rihmaratta pealt olevast sälgust, mis peab olema üleval ja nuka ratta märgid siis vasak vasakule ja parem paremale aga natuke alla poole suunatud ja seda kõike siis kui pinguti on lahti löödud. vahetasid ikka alumise(ehk see mis on püstises asendis) keti leevendi ka ära?
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
Phuhu, ma jätsin seisma mootori siis keerasin märgid nii

väntvõlli ple liigutanud, et kas ma nüüd sedasi ei või kokku tagasi panna ? nukkasid pole ka liigutanud. Esimene ja viimane silinder on all ja keskmised üleval.
seda püstises asendis keti leevendi, uus on olemas, aga aru ei saanud kuidas vana lahti saada
väga ei uurinud ka ausaltöeldes

väntvõlli ple liigutanud, et kas ma nüüd sedasi ei või kokku tagasi panna ? nukkasid pole ka liigutanud. Esimene ja viimane silinder on all ja keskmised üleval.
seda püstises asendis keti leevendi, uus on olemas, aga aru ei saanud kuidas vana lahti saada

Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Plokikaane tihendi vahetuse küsimus
suht raske on sedasi ketti õieti peale saada. kuidas sa siis kaane maha said kui nukkasid ei liigutanud?
Keti leevendi ao alt ja ülevalt ühe poldiga kinni ülemise peaksid kätte saama aga alulise kättesaamiseks pead rihmaratta( selle maha võtmisest on foorumis ka juttu olnud, ei viitsi korrata) ja selle all oleva plastik kaane maha võtma.
JÕUDU
Keti leevendi ao alt ja ülevalt ühe poldiga kinni ülemise peaksid kätte saama aga alulise kättesaamiseks pead rihmaratta( selle maha võtmisest on foorumis ka juttu olnud, ei viitsi korrata) ja selle all oleva plastik kaane maha võtma.
JÕUDU