kuna otsustasin sierra siiski korda teha siis tekkis kysimus-hetkel veel mootorix 1,8 cvh(läheb kuusakoski)-kuna plaanis uus mootor osta-eeldatavalt 2,0karpa-kuidas ta sinna istub-kas käigukastid ei erine?
teisex probleemix-hetkel tal olemas katalysaator-kui nyyd uus mootor peale läheb ja kat alles jääb-kuidas ylevaatajad sellele vaatavad-või peab hakkama mustalt ylevaatusi tegema?sest ei ole kavas tehn passi ymber teha
toyota supra mk3 1992 turbo targa/ford sierra 1,8 1992-mõlemad pyssid garages=)
kuna eestis kehtivad imelikud seadused, siis tekib sul ülevaatusel kindlasti probleemid. Inglismaal on kati kohapealt lihtne, vaadatakse vastavalt siis kas mootori või auto vanust, et kumb on vanem, kati nõudlus tuli kindlast aastaarvust ja sellest vanematel olema ei pea
kindlam on panna peale 2,0 pritsekone, kuna neid oli katiga. samas oli ka karpamootoreid katidega. ja passi vahetus pole ka suur peavalu. tuleb lihtsalt avaldus kirjutada ja ARK-i minna. kui räägid neile oma jutu ära, et miks ja kuidas, siis antakse sulle ka paber, mille alusel trükitakse uus reg. tunnistus. endal läbitud etapp eelmise scorpaga
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!