Turvalisus ja vastupidamine!
Turvalisus ja vastupidamine!
No ma ei tea... vend tegi minu sierraga 1 - 0 lennates 100 km/h üle 1-1,5m kõrguse mulla valli ja kividesse ning vend tuli sealt lõhkise näoga välja (patju pole ju) kuid jäi ju ellu ja esmaabi saades (paar õmblust silma nurka jms) ning lasti kohe koju. Rooli otsa lennates ei murdunud tal ühtegi ribi ja muud luud olid ka kõik terved.
Ei teagi eriti juhtumeid Sierraga surma saamisest kuid see pilt mille lingi nüüd annan pani imestama
http://www.youtube.com/watch?v=xF5pCb_5YqY" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidagem meeles et siiski on tegemist 80-ndate algusest umbes Sierraga... uuemad on vastupidavamad.
Teine hirmutas kohe kindlasti ära
http://www.youtube.com/watch?v=-uGGvJjR ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks siia... Ei usu et isegi turvalisim auto paremini käituks viimase videol olevaga juhtudes
Ei teagi eriti juhtumeid Sierraga surma saamisest kuid see pilt mille lingi nüüd annan pani imestama
http://www.youtube.com/watch?v=xF5pCb_5YqY" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidagem meeles et siiski on tegemist 80-ndate algusest umbes Sierraga... uuemad on vastupidavamad.
Teine hirmutas kohe kindlasti ära
http://www.youtube.com/watch?v=-uGGvJjR ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks siia... Ei usu et isegi turvalisim auto paremini käituks viimase videol olevaga juhtudes
Põline kiviaegne igavikuline Sierra klubilane 

Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Siis limodega reisijatele midagi põnevat.... siit ka moraal miks on tähtis taga ka kinnitada oma turvavööd 
Peab vaatama... päris huvitav ja ÕIGE ka
http://www.youtube.com/watch?v=rVdIW4p- ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Peab vaatama... päris huvitav ja ÕIGE ka
http://www.youtube.com/watch?v=rVdIW4p- ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Põline kiviaegne igavikuline Sierra klubilane 

-
- kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 29 Aug 2008, 21:24
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Kunagi tuttav tegi ka sierraga avarii...pärast oli mootor salongis
Tegu oli kuskil 80-ndate sierraga.

Tegu oli kuskil 80-ndate sierraga.
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Ohjah... ühesõnaga kui hakkad üksi sõites juhi nurgaga matsu tegema, siis tasub vaadata kas kiirus on üle 50 või alla.
Kui alla siis ok, kui üle siis pane pigem juurde... vähemalt ei jää vigasena elama...
Kui alla siis ok, kui üle siis pane pigem juurde... vähemalt ei jää vigasena elama...

http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Jh 90km/h ei ole enam midAGI teha kabeli mats,ja taastada ka ei ole midagi 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
http://uk.youtube.com/watch?v=saV3hUUry ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Mersu päris vastupidav
Mersu päris vastupidav

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Aga nii on iga autoga... ükskõik kui turvaline ta ka poleks. See järsk peatumine juba mõjub kehale ja siseorganitele fataalselt.Rain kirjutas:Ohjah... ühesõnaga kui hakkad üksi sõites juhi nurgaga matsu tegema, siis tasub vaadata kas kiirus on üle 50 või alla.
Kui alla siis ok, kui üle siis pane pigem juurde... vähemalt ei jää vigasena elama...
Auto peatub ütleme 90km/h järsult, inimese keha liigub seal sees samas kiiruses edasi kuni turvavöö või armatuurlaud või isegi see puu peatab ta. Pole vist eriti mõnus ju lennata 16 korruselise maja katuselt alla ja asfaldile... samaga võrreldav pidi olema.
Põline kiviaegne igavikuline Sierra klubilane 

Re: Turvalisus ja vastupidamine!
antud turvatestis on tegemist 80ndate lõpu sierraga, uuem sierra oluliselt erine.
mul samasugune sierra, nagu seal testis ja ka valge, aga ma märkasin laiali võttes, et roolivardal on mingi sjuke teleskoop varda moodi koht,et väiksem varras jookseb suure sisse vist, ainult ma ei tea ka see toimib ka ja kas igal sierral pole selline?
Sierra juba päris vana auto, plekk väsinud ka rohkem, ka ilma roosteta.
ühesõnga 70-ga võib rool su pea ära murda sierras üle 50 eriti ei tasu matsu sierraga panna see juba paras mats, sierraga on surma saadud küll.
Ühesõnaga turvalisus pole Sierra tugev külg, aga 80ndatel üldse vähesed pakkusid midagi.
Mullavall on suht pehme asi seal ongi lootust rohkem, aga sõltub jälle mullavallist ja kiirusest.
scorpa on turvalisem, kui sierra ja see pani tallinn-tartul, kas mitte veel see aasta kokku maasturiga ja scorpa juhts hukkus, maasturi juht jäi ellu.
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=26 ... linn-tartu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kell 19.05 sõitis 1982. aastal sündinud purjus Sergei Narvas Ford Sierraga vastu liiklusmärki. Autos olnud 1982. aastal sündinud Daniil viidi haiglasse.
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=23 ... a%20hukkus" onclick="window.open(this.href);return false;
3. juulil hakkas Võrumaal Kubija–Roosisaare tee 1. kilomeetril piiratud nähtavusega teelõigul möödasõitu tegema Ford Sierra ja põrkas kokku Opel Vectraga. Hukkus kaks inimest.
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=15 ... a%20hukkus" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=12 ... a%20hukkus" onclick="window.open(this.href);return false;
Neli inimest sai surma ka mullu 23. juuli õhtul Tartumaal Tartu-Jõgeva maanteel, kui kolmest treilerveokist korraga möödasõitu üritanud mootorrattur põrkas kokku vastu tulnud Ford Sierraga. Ford paiskus kokkupõrke tagajärjel vastassuunavööndisse, kus temast sõitis üle suur treilerveok. Õnnetuskohal hukkusid 31aastane mootorrattur, 27aastane sõiduauto juht ning auto esiistmel sõitnud 30aastane naine ja tema kuueaastane poeg, kes oli tagaistmel. Veoautojuht pääses vigastusteta. Hilisemast ekspertiisist selgus, et õnnetuse põhjustanud mootorrattur oli kaine.
Nädalavahetusel juhtus talviseks pööranud ilma süül Eestis kaheksa raskemat liiklusõnnetust, milles hukkus kaks ja viga sai 13 inimest. Traagilisemaid neist oli laupäeval Tallinna-Narva maantee 108. kilomeetril, kus libedal teelõigul põrkasid ninapidi kokku Ford Sierra ja Mercedese väikebuss. Fordis kaasreisijaks olnud Aivo, 45, ja Merike, 21, said surma. Mõlema masina juhid ning üks reisija said üliraskelt vigastada ning toimetati Rakvere haiglasse.
ja neid on kindlasti veel, tõin teile ridamisi surmaga lõppenud, sierraga juhtunud õnnetusi, ühes neist saadi ka vigastada lihtsalt.
mul samasugune sierra, nagu seal testis ja ka valge, aga ma märkasin laiali võttes, et roolivardal on mingi sjuke teleskoop varda moodi koht,et väiksem varras jookseb suure sisse vist, ainult ma ei tea ka see toimib ka ja kas igal sierral pole selline?
Sierra juba päris vana auto, plekk väsinud ka rohkem, ka ilma roosteta.
ühesõnga 70-ga võib rool su pea ära murda sierras üle 50 eriti ei tasu matsu sierraga panna see juba paras mats, sierraga on surma saadud küll.
Ühesõnaga turvalisus pole Sierra tugev külg, aga 80ndatel üldse vähesed pakkusid midagi.
Mullavall on suht pehme asi seal ongi lootust rohkem, aga sõltub jälle mullavallist ja kiirusest.
scorpa on turvalisem, kui sierra ja see pani tallinn-tartul, kas mitte veel see aasta kokku maasturiga ja scorpa juhts hukkus, maasturi juht jäi ellu.
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=26 ... linn-tartu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kell 19.05 sõitis 1982. aastal sündinud purjus Sergei Narvas Ford Sierraga vastu liiklusmärki. Autos olnud 1982. aastal sündinud Daniil viidi haiglasse.
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=23 ... a%20hukkus" onclick="window.open(this.href);return false;
3. juulil hakkas Võrumaal Kubija–Roosisaare tee 1. kilomeetril piiratud nähtavusega teelõigul möödasõitu tegema Ford Sierra ja põrkas kokku Opel Vectraga. Hukkus kaks inimest.
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=15 ... a%20hukkus" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=12 ... a%20hukkus" onclick="window.open(this.href);return false;
Neli inimest sai surma ka mullu 23. juuli õhtul Tartumaal Tartu-Jõgeva maanteel, kui kolmest treilerveokist korraga möödasõitu üritanud mootorrattur põrkas kokku vastu tulnud Ford Sierraga. Ford paiskus kokkupõrke tagajärjel vastassuunavööndisse, kus temast sõitis üle suur treilerveok. Õnnetuskohal hukkusid 31aastane mootorrattur, 27aastane sõiduauto juht ning auto esiistmel sõitnud 30aastane naine ja tema kuueaastane poeg, kes oli tagaistmel. Veoautojuht pääses vigastusteta. Hilisemast ekspertiisist selgus, et õnnetuse põhjustanud mootorrattur oli kaine.
Nädalavahetusel juhtus talviseks pööranud ilma süül Eestis kaheksa raskemat liiklusõnnetust, milles hukkus kaks ja viga sai 13 inimest. Traagilisemaid neist oli laupäeval Tallinna-Narva maantee 108. kilomeetril, kus libedal teelõigul põrkasid ninapidi kokku Ford Sierra ja Mercedese väikebuss. Fordis kaasreisijaks olnud Aivo, 45, ja Merike, 21, said surma. Mõlema masina juhid ning üks reisija said üliraskelt vigastada ning toimetati Rakvere haiglasse.
ja neid on kindlasti veel, tõin teile ridamisi surmaga lõppenud, sierraga juhtunud õnnetusi, ühes neist saadi ka vigastada lihtsalt.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Enamus neist teedel juhtuvatest avariidest, tuleks kiirused korrutada 2, kuna avariis osaleb ka teine osapool, kes enamasti sama kiirusega sulle teepeal vastu sõidab.
Siis kipuvad need kiirused, 200 km/h ligi, sama hea kui vastu kiviseina sõita, ime et minimaalne võimalus ellu jääda.


Siis kipuvad need kiirused, 200 km/h ligi, sama hea kui vastu kiviseina sõita, ime et minimaalne võimalus ellu jääda.


Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
tegelikult üldiselt päris 200 ikka ei ole kuna mõlemad vast üritavad pidurdada, kuid üle 100 ikka
-
- aktivist
- Postitusi: 263
- Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
- Asukoht: Tallinn
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Sierra kere ehitusest niipalju, et mõlemal aastakäigul nagu 88 ja 92 aasta luukpära sierral tõesti rooliratta võll on teleskoobiga ja 92 aasta varjandil on roolivarda kinnitusraami külge pandud korralik terasplaat ja see torudega keevitatud uksepiida külge. Kas see võib olla siis üks viis turvalisuse tõstmiseks?
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Tõsi ta on, et autod tõesti tunnevad kiirust 200km tunnis, kui 100-ga mõlemad kokku panevad, see surve jaotub siis vähemalt 2 meetri pleki peale, kahe auto esiots ja noh tegelikult ka salong saab omale suure osa.
Kuid, kui rääkida järsust peatumisest, siis seal kiirused ei liitu, kuna kumbki sõitis ennem sajaga, siis nad mõlemad peatuvad kiiruselt 100km/h ja nulli.
Seda muidugi juhul, kui autode kiirused on võrdsed ja massid samuti võrdsed, kuid kui üks auto on raskem näiteks, siis olukord muutub kergema kahjuks.
Kuid, kui rääkida järsust peatumisest, siis seal kiirused ei liitu, kuna kumbki sõitis ennem sajaga, siis nad mõlemad peatuvad kiiruselt 100km/h ja nulli.
Seda muidugi juhul, kui autode kiirused on võrdsed ja massid samuti võrdsed, kuid kui üks auto on raskem näiteks, siis olukord muutub kergema kahjuks.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
http://img8.auto24.ee/auto24/forum/560/707/13291707.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
sellist laksu ei soovi kellelegi
sellist laksu ei soovi kellelegi
2,9V6 sedaan
www.kohtunikud.ee
www.kohtunikud.ee
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
http://www.youtube.com/watch?v=b-C764S1k_U" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis sitast sierrad küll tehtud on?
Mis sitast sierrad küll tehtud on?
Re: Turvalisus ja vastupidamine!
Öelge, mis tahate aga minu teeb murelikuks küll. Kõige hullem ongi see, ise ei pruugi sõites vigu teha ega ka kiirust ületada aga kui miski A8 sulle madallennul musi tuleb andma, siis jääb loota ainult et vigaseks ei jääks...
Isegi see ei lohuta väga, et paljud kaasaegsed masinad ei soorita teste märkimisväärselt paremini.
Isegi see ei lohuta väga, et paljud kaasaegsed masinad ei soorita teste märkimisväärselt paremini.
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94