V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas xr4 »

tegin oma targast raamatust mõned pildid, ehk on kasu kellelegi
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt klapiregullist
Viimati muutis xr4, 04 Okt 2008, 00:20, muudetud 1 kord kokku.
XR4iPilt
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas GTO »

Valve clearances (cold)
Inlet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.35 mm (0.014 in)
Exhaust . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.40 mm (0.016 in)
Inlet valves
Head diameter . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41.85 to 42.24 mm
Length . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105.25 to 106.95 mm
Stem diameter:
Standard . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8.025 to 8.043 mm
Oversizes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . +0.2, 0.4, 0.6 and 0.8 mm
Stem-to-guide clearance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.020 to 0.063 mm
Valve stem oil seal type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Rubber, one size
Exhaust valves
Head diameter . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35.83 to 36.21 mm
Length . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105.20 to 106.20 mm
Stem diameter:
Standard . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7.999 to 8.017 mm
Oversizes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . +0.2, 0.4, 0.6 and 0.8 mm
Stem-to-guide clearance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.046 to 0.089 mm
Valve stem oil seal:
Type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Nylon, selective sizes
Identification:
Standard size . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . White
+ 0.2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Red
+ 0.4 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Blue
+ 0.6 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Green
+ 0.8 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Black





miks peab asja keeruliseks ajama. midag vaja küsige julgelt
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas Tarmo »

seletage nüüd täpselt kuidas seda protseduuri läbi viiakse? gto sa oled vist teinud seda ja xr4 sa vist tegid kah ise?
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas Tanel »

Tarmo kirjutas:seletage nüüd täpselt kuidas seda protseduuri läbi viiakse? gto sa oled vist teinud seda ja xr4 sa vist tegid kah ise?
Minu v6 tegime gtoga sileti teraga sinna ylesse vahele ja peaks vabalt liikuma mitte palju :mrgreen:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas Kristjan »

ei tea kuida v6'l see regulli protsess täpselt välja näeb, aga kasutada tasuks ikka lehtkaliibrit klapivahede paika panemiseks.
sierra mk I 5d
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas Tarmo »

Lehtkaliibrit kasutab ikka, kuid alo (aka legendaarne666) helistas ühele sõbrale ja too rääkis parajast geberniidist. Muidugi rääkis ta seda kah et nende mootorite eluiga on umbes 200 000 km peale seda on saaled punased. Lisaks veel see viga mis on ohcl et nukk võll kulub ära, ja et iga 20 000 km järel peaks reguleerima. Kujutan ette et mootoril on tõsised õlitusprobleemid tüüpveana kui nii kiiresti kuluvad osad. Tahakski teada täpset tööde protsessi, et kuidas teada mis klappi peab mis asendis reguleerima ja nii edasi. Abi vahendid mis tööd kergendavad ja kuidas kõige lihtsam seda teha on et ei peaks hakkama ratast leiutama
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas xr4 »

üritan siis seletada kuidas tehakse seda xr4i'l

ees olev kola eest ära(sisselaske õhuvoolik)
klapikambrikaaned maha, jagaja kaas maha-sealt näed milline silinder suletud klapidega on (rootori = kuunlajuhtme ots)
mootorit liigutad väntvõlli rattast
paned esimese silindri klapid suletud asendisse ja siis lehtkaliibri topid nookuri ja klapiotsa(ei tea kuidas õige nimi on) vahele
kaliiber ei tohi liiga kergelt sinna vahele minna ega ka liiga raskelt, nookuri teiselt poolt saad võtmega seda vahet regullida
minu esimeses postis on ka pilt sellest kõige alumine mida ei saa siia linkida

minu soovitus oleks 2-3 korda teha ring peale, kuna iga kord on nagu veits erinev kui ringiga tagasi jõuad
kindlasti osta uued kalpikambrikaane tihendid
XR4iPilt
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas legendaarne666 »

xr4 kirjutas:üritan siis seletada kuidas tehakse seda xr4i'l

ees olev kola eest ära(sisselaske õhuvoolik)
klapikambrikaaned maha, jagaja kaas maha-sealt näed milline silinder suletud klapidega on (rootori = kuunlajuhtme ots)
mootorit liigutad väntvõlli rattast
paned esimese silindri klapid suletud asendisse ja siis lehtkaliibri topid nookuri ja klapiotsa(ei tea kuidas õige nimi on) vahele
kaliiber ei tohi liiga kergelt sinna vahele minna ega ka liiga raskelt, nookuri teiselt poolt saad võtmega seda vahet regullida
minu esimeses postis on ka pilt sellest kõige alumine mida ei saa siia linkida

minu soovitus oleks 2-3 korda teha ring peale, kuna iga kord on nagu veits erinev kui ringiga tagasi jõuad
kindlasti osta uued kalpikambrikaane tihendid
üritan siis seletada kuidas tehakse seda xr4i'l

ees olev kola eest ära(sisselaske õhuvoolik)
klapikambrikaaned maha, jagaja kaas maha-sealt näed milline silinder suletud klapidega on (rootori = kuunlajuhtme ots)
mootorit liigutad väntvõlli rattast
paned esimese silindri klapid suletud asendisse ja siis lehtkaliibri topid nookuri ja klapiotsa(ei tea kuidas õige nimi on) vahele
kaliiber ei tohi liiga kergelt sinna vahele minna ega ka liiga raskelt, nookuri teiselt poolt saad võtmega seda vahet regullida
minu esimeses postis on ka pilt sellest kõige alumine mida ei saa siia linkida

minu soovitus oleks 2-3 korda teha ring peale, kuna iga kord on nagu veits erinev kui ringiga tagasi jõuad
kindlasti osta uued kalpikambrikaane tihendid
Tihendid Tarmol juba ostetud aga kas regullimise järjekord siis 1-4-2-5-3-6 v?
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas Tarmo »

ma saan pildilt aru et täpselt vastupidi
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas xr4 »

no järjekorda pole ma kunagi jälgind, mine tea äkki olńgi mingi järjekord kuid kahtlen sügavalt
kõik oleneb paju viitsid ümber masina joosta või mootorit ringi ajada
XR4iPilt
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas Tarmo »

krt ... autodata ütleb et 2,9 on hüdrauliline
muidugi autodata väidab ka seda et tühikäik on 900rpm :shock:
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas GTO »

Tarmo kirjutas:krt ... autodata ütleb et 2,9 on hüdrauliline
muidugi autodata väidab ka seda et tühikäik on 900rpm :shock:

minul on tühikäik 700rpm ja mootor tõukevarrastega 2,9
hydrotõukuritega 2,9 on kah olemas ja sellel 110kw
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas AlarT »

Tarmo kirjutas:krt ... autodata ütleb et 2,9 on hüdrauliline
muidugi autodata väidab ka seda et tühikäik on 900rpm :shock:
Minu teada 900 pööret on täiesti normaalne sierral.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas Tanel »

Jh isegi vähem
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles

Postitus Postitas Tarmo »

v6 pean siin silmas
mul on kuskil 700 kandis
Vasta