2.0 Cosworthi kolvid
2.0 Cosworthi kolvid
Ajan siin kolbe taga, aga olen leidnud 2te sorti, ühed sellised:
http://i8.ebayimg.com/01/i/001/16/1e/9a33_1_sbl.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja teised siis sellised:
http://i8.ebayimg.com/08/i/001/1f/a5/41f6_1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas ongi 2 eri varianti?
http://i8.ebayimg.com/01/i/001/16/1e/9a33_1_sbl.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja teised siis sellised:
http://i8.ebayimg.com/08/i/001/1f/a5/41f6_1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas ongi 2 eri varianti?
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
alumised on originaalid, turboka omad, ülemised mõeldud aga vabalthingavatesse paigaldamiseks, k.a Cosworth'i kaanega pintodele
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
Sedasi udupildi pealt on raske öelda, aga vaadates klapisüvendite sügavust pakuks et need ülemised on siiski turboka kolvid, kuid mitte originaalid. Näiteks mingid mingid Mahle omad mida laialdaselt sinna sisse topitakse on pealt sirged, ilma lohuta, kuid madalamad kui originaalid - tulemuseks originaalist madalam surveaste. NA Cossie kolvid on üldjuhul suhteliselt suure kõrgenduse või "krooni" ja vähemalt poolringi kujuliste klapisüvenditega.
Kui sul on vaja originaalseid Cosworthi kolbe, siis alumised jah on õiged. Enne ülemiste ostmist tuleks müüjalt mingid mõõdud küsida ning kukalt kratsida, et teha kindlaks milleks need head on.
Kui sul on vaja originaalseid Cosworthi kolbe, siis alumised jah on õiged. Enne ülemiste ostmist tuleks müüjalt mingid mõõdud küsida ning kukalt kratsida, et teha kindlaks milleks need head on.
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
88 kw sirtsul on kah sellised kolvid sees ju
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
ega ikka ei ole küll. see et DOHC mootoritel sarnased pesad klappide jaoks on, ei tähenda, et need kohe samasugused oleksid. cossul ja OHC-l on hoopis suurema läbimõõduga, kui dohohhil, erinevus oli vist 5 mm, kui mälu ei peta
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
N4A:
1993cc OHC
115BHP@5500rpm
160NM@4000rpm
bore: 90,82mm
stroke: 76,95mm
comp.ratio: 9,2:1
max. rpm: 6050
carburation: L-Jetronic
firing order: 1-3-4-2
N9C:
1998cc DOHC
120BHP@5500rpm
171NM@2500rpm
bore: 86,00mm
stroke: 86,00mm
comp.ratio: 10,3:1
max. rpm: 6175
carburation: L-Jetronic
firing order: 1-3-4-2
1993cc OHC
115BHP@5500rpm
160NM@4000rpm
bore: 90,82mm
stroke: 76,95mm
comp.ratio: 9,2:1
max. rpm: 6050
carburation: L-Jetronic
firing order: 1-3-4-2
N9C:
1998cc DOHC
120BHP@5500rpm
171NM@2500rpm
bore: 86,00mm
stroke: 86,00mm
comp.ratio: 10,3:1
max. rpm: 6175
carburation: L-Jetronic
firing order: 1-3-4-2
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
need mis esimese pildi peal on,täpselt samad mis mul sirtsul sees.
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
XcosworthX kirjutas:need mis esimese pildi peal on,täpselt samad mis mul sirtsul sees.
Tarmo postis täpsed andmed kah kirjas veel! Pildi pealt ju mõõte ei näe, et selliseid asju väidad...lapik kirjutas:see et DOHC mootoritel sarnased pesad klappide jaoks on, ei tähenda, et need kohe samasugused oleksid. cossul ja OHC-l on hoopis suurema läbimõõduga, kui dohohhil
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
ok ma teen enda omadest pildid siis panen ülesse 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
visuaalselt võivad nad ju samad olla, kuid ohc ja cossu kasutavad suurema läbimõõduga kolbe kui dohc
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
aga teate mis kõige naljakam on.... kõige naljakam on see et kolvil on justkui 4 süvendit dohc'l, kuid klappe on ju 2 silindri kohta
Re: 2.0 Cosworthi kolvid
see on sellepärast nii, et sama plokki kasutati ka 16 klapiste mootorite korral, ntx escorti RS2000 ja uuem Scorpio, Galaxy. Pealegi on sisse ja väjalaskeklapid offsetis, st. ei asu igal silindril ühes kohas
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!