Esimeste juhilubade kättesaamisel oli juba ammu mõttes et ostan endale Sierra kuna selle auto mehaanika ja ülevalpidamine tundus mulle esialgu jõukohasem.
Esimene Sierra sai siis ostetud Tartust, autoks oli must 88a 2.9 V6 4x4 Sierra. Kere seisukord oli muidugi masendav, kuna auto oli 7 aastat saand Eetsi teedel ja tänavatel soolas leotatud, kuid tehnika oli heas seisus. Mootor täiselektroonilise sissepritsega, 4x4 veolise ABS süsteem, toimiv nelikvedu, 2x el. aknad, el. peeglid.
Siis sai tehtud kohe uued investeeringud nn. uus kütuse pump -filter, lambda andur, aku.
Selle masinaga sõita oli hea, kuid sellise võimsuse ja veosüsteemiga auto oli minusuguse kogenemattu jaoks liig ja siis juhtuski, et ma libedaga 2007a talvel sellega betoonposti sõitsin.

kannatada sai auto parem nurk ja kogu esi-poolraam, taastamisel ei näinud mõtet kuna kere oli liiga läbi roostetand.

Kui auto oli 5 kuud seisnud otsustasin Teise sarnase kerega Sierra kõrvale osta ja kogu tehnika ümber laduda. Järgmisel suvel sai siis Tallinnast ostetud 92a luukpära 2.0 DOHC ja autommatkastiga isend. Kere seisukord oli sellel üsna hea, kuid mootor vajas remonti ja kast lekkis õli. Esmalt sai avariiline Sierra laiali võetud ja siis talv vahet ja järgmisel suvel Ka toorikautolt tehnika maha ja korralik kerehooldus seest ja põhja alt, mis oli hea kogus roostesurma ja 4 kg mastiksit põhja alla.
Siis sai alustada ehitusega. -> http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=3&t=1338
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... =17&t=2780
Ehituse käigus sai autole nii mõndagi uut ostetud nn. Tagasilla piduritorud, tagumised pidurikettad ja klotsid, veose kaitsekummid, õli tagadiffrisee vahekasti ja roolivõimendisse BP 3000 mootorile, kiilrihmad, süütejuhtmed, õõtshoob, esikardaani vahekasti poolne simmer, siduri ketas ja korv jmv.
Kogu tegemine võttis üle 2 kuu ja ilge kogus raha, mida pole julgend kokku arvutada

Sügisel sai siis käidud ka ülevaatusel, mis sai läbitud ilma igasuguste probleemideta.
Hetkel masin sõidukorras ja pole suuri probleeme olnud isegi mitte pikka maad sõites.
Mõned pildid siis selle ehitamise tulemusest:


Kokkuvõtteks võin öelda, et tulemusega saan igati rahul olla ning lisaks veel hea kogus kogemusi, olenemata sellest, et olen sellega tegelenud ülikooli kõrvalt ja ohverdand selleks piisavalt raha.