Ma mõtlesin ka et peaks samad olema, aga kindel polnud samas ei usu et ford tehas oleks tootnud erinevatele mudelitele arinevaid silla detaile (va universaali taga õõtsad)
Kuna ABS-i oma sierrale nagunii peale ei pane, siis ehk sobivad ka trummelpiduritega silla õõtsad ketastega sillale.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
enne oli mul trummlitega sild all, siis vahetasin ketastega silla vastu, aga trumlitega silal olid taga rattad väga sirged polnud ära vajunud ja vedrud on kõik vahetatud mingi aasta tagasi
Samad uued vedrud said tagasi pandud, mis tegelt peaks ju sama olema et rattad sirged all, aga ketastega sillal on vast õõtsad väsinud. Nüüd olekski vaja teada kas saab rtumlitega silla õõtsad asemele panna. Muidugi enne tümban uued sillatala padjad ka sisse.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
mul ka sama jama, ratad tagant vaadates ylevalt sisse ja alt välja lääpas..
yks onu ytles et see ongi sierrade ehituslik omapära, soovitas ägedamaid vedrusi?
mul olid ka tagarattad jube lääpas ketastega sillal. rehve põletades oli kohe sisekülg mustrist puhas lohutuseks või sõnada, et sellise rataste suunangupuhul peaks paremini teel seisma
FLAMEWAR kirjutas:yks onu ytles et see ongi sierrade ehituslik omapära, soovitas ägedamaid vedrusi?
Ägedamad vedrud ajavad autol aind tagumiku püsti ja muudavad juhitavuse jube sitaks.Oma sierra on nagu kõrguse suhtes täiesti paigas,aga rattad olid täitsa lääpas.Süüdi on selles muidugi ära vajunud õõtshoovad,aga neid ju uusi ei jõua osta ja pole vajagi.Panin õõtsa ja rattarummu vahelisele kinnitusele ülesse kaks seibi vahele ja rattad täitsa otse nüüd.Kunagi oli sellisest teemast siin foorumis ka juttu ja isegi pildid üleval.