Kärutulede elektriskeem
Kärutulede elektriskeem
tahad sa kärutulede (elektriskeemi) pistiku juhtme asetusi, kus tuleb ja kus - mis juhe läheb?
€-contact
Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...
Oleks tore küllcontact kirjutas:tahad sa kärutulede (elektriskeemi) pistiku juhtme asetusi, kus tuleb ja kus - mis juhe läheb?


Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...

1. vasak suunatuli (kollane)
2. tagumine udutuli (sinine)
3. mass (valge)
4. parem suunatuli (roheline)
5. parem taga- ja küljeääretuli ning numbrituli (pruun)
6. pidurituli (punane)
7. vasak taga- ja küljeääretuli ning numbrituli (must)
Viimati muutis contact, 02 Juun 2009, 22:10, muudetud 2 korda kokku.
€-contact
Re: Ford Sierra Ghia 2.0 OHC 1989a TaMaR...
kui endale teha, siis massi ei soovitaks kärule küll tulede juhtmetest võtta, pigem ise kuskile poldi alla keerata.nendime, et paljudel kärudel pole udutuld, seega see on "vaba" klemm, mille alla võib ükskõik mida panna;) - oleneb vajadusest
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
mis vahet kus sa massi võtad peaasi et toimib. tulest ei võtagi massi vaid sinna minevast juhtmest enne pistikut.
€-contact
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
nii sa koormadki seda vaest peenikest massi juhet, ja varsti võid näha nii tuld - see lihtsalt minu hea soovituscontact kirjutas:mis vahet kus sa massi võtad peaasi et toimib. tulest ei võtagi massi vaid sinna minevast juhtmest enne pistikut.

Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
ma ei tea mis massijuhet sa kasutad aga mul need küll nii peened ei ole. need pole peenemad kui tulejuhtmed. samas peaks hakkama siis juhtmed käru jaoks juba eest armatuuri alt vedama ,kui sa kardad juhtme peensuses. või mis?
a mix me üldse selle asja pärast vaidleme? naguinii ei võida midagi ex ole. igaüks toob kus tahab ... ja teemal lõpp.
a mix me üldse selle asja pärast vaidleme? naguinii ei võida midagi ex ole. igaüks toob kus tahab ... ja teemal lõpp.
€-contact
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
mina räägin massist ehk miinusest. kui sa võtad selle ühe tagatule juhtmest siis vaata kui palju see 1 juhe peab kannatama. terve auto tuli pluss veel käru (6x5W+2x21w pluss veel suunad 21w per suund. ja osadel kärudel veel külgmised kabariidid 5w per tuli) - arvuta kokku ja saad päris priske tarbivuse. sellepärast soovitasin käru miinuse võtta eraldi poldi alt mitte tule juhtmest. pealegi olen ise näinud kui selle pärast pidi vahetama terve auto juhtmesarja kust see miinus läbi "jooksis".contact kirjutas:ma ei tea mis massijuhet sa kasutad aga mul need küll nii peened ei ole. need pole peenemad kui tulejuhtmed. samas peaks hakkama siis juhtmed käru jaoks juba eest armatuuri alt vedama ,kui sa kardad juhtme peensuses. või mis?
a mix me üldse selle asja pärast vaidleme? naguinii ei võida midagi ex ole. igaüks toob kus tahab ... ja teemal lõpp.
ja seda ma räägin sellepärast, et kui teha siis korralikult mitte nagu tänapäeval neid pannakse. ja enda huvides soovitaks veel orig juhtmestiku kaitsmiseks vahele panna konksu juhtmestiku mooduli
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
kas see (w+w) pole mitte jadaühenduse teema? kus tarbijad liidetakse lõpp koormuse jaoks.
rööpühendusel see suurt ei muuda tarbitav pinge jääb samaks ja see kui palju sa sinna vahele topid on su oma asi.
üldiselt ei juhtu su juhtmega midagi ... võta laualambi juhe 2 soonega ja võrdle nende 1 soone paksust vähe visuaalselt.
ja see juhe kannatab pinget ju küll. ja miks ei peaks kannatama seda auto juhe ?
ja see su sarja vahetus võis olla tingitud juhtme vigastamist kus iganes kohast, mitte aga käru pärast.
ja siiani pole ma ka näinud et oleks vene automarkidel, miskid modulid auto ja käru vahele topitud.ja asi toimib ja ei kurda ka keegi oma juhtme sarjade pärast.
ma ei viitsi rohkem suga siin depati pidada... ütlesin igaüks võtab, kust tahab, selle käru massi. kas või eest radikaküljest. ja nüüd aitab sellest aitäh!
rööpühendusel see suurt ei muuda tarbitav pinge jääb samaks ja see kui palju sa sinna vahele topid on su oma asi.
üldiselt ei juhtu su juhtmega midagi ... võta laualambi juhe 2 soonega ja võrdle nende 1 soone paksust vähe visuaalselt.
ja see juhe kannatab pinget ju küll. ja miks ei peaks kannatama seda auto juhe ?
ja see su sarja vahetus võis olla tingitud juhtme vigastamist kus iganes kohast, mitte aga käru pärast.
ja siiani pole ma ka näinud et oleks vene automarkidel, miskid modulid auto ja käru vahele topitud.ja asi toimib ja ei kurda ka keegi oma juhtme sarjade pärast.
ma ei viitsi rohkem suga siin depati pidada... ütlesin igaüks võtab, kust tahab, selle käru massi. kas või eest radikaküljest. ja nüüd aitab sellest aitäh!
Viimati muutis contact, 02 Juun 2009, 22:41, muudetud 1 kord kokku.
€-contact
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
ega pinge ei muutugi seal väga. muutub voolutugevus ning sellega koos ka voolutihedus. voolutihedus sulatab teatud piiri ületades juhtmeid. siis tekib ka pingelang, millest tulenevad igasugused anomaaliad- gabarridid hakkavad suundadele "vastu" vilkuma, kaitsmed läbi põlema jne. miks muidu starterile nii jäme juhe läheb. seal pinge samamoodi 12, kopikatega volti. omast kogemusest soovitan ka kuhugi eraldi juhe ühendada võimalikult vastu paljast plekki
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
Contact, ega ma pahapärast, aga kui sa elektrit ei jaga, siis võta teiste nõuandeid kuulda. Ei ole päris nii, et võtan voolu, kust tahan. Amprid lähevad liiga suureks selle ühe kipaka tule juhtme jaoks.
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
kui hakkavad tagatuled vilkuma, siis ei saa klemm klemmilt piisavalt head kontakti. seega ei ole juhtmes asi vaid kontakti klemmis, mis on oksuteerunudv või emase klemmil lõtk ja ei istu isa vastas korralikult.
Viimati muutis contact, 01 Juun 2009, 23:52, muudetud 1 kord kokku.
€-contact
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
contact kirjutas:kas see (w+w) pole mitte jadaühenduse teema? kus tarbijad liidetakse lõpp koormuse jaoks.
rööpühendusel see suurt ei muuda tarbitav pinge jääb samaks ja see kui palju sa sinna vahele topid on su oma asi.
täiesti müstiline vend

kodus tuleb sul ka vool ühte pistiku rööbiti, pane sinna nüüd kohvimasin, röster, mikrolaineahi, veekeetija ja mõni veel ühte auku ja vaata kas saab pistiku soojaks või mitte

XR4i

Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
kui asi on teil tõesti massijuhtmes, mis peab liialt suurt koormust taluma. siis miks ei tule teil mõtet, et ka gabariidi juhtmed ja suunatulede juhtmed samamoodi saavad suurema koormuse?! nende pärast ju ei karda keegi, või mis?!
ohu vähendamiseks võib kasutada 5A kaitset massijutmele, mis kärupistikusse läheb . juhul, kui käru pekkis on, siis jäävad vähemalt juhtmed oma loomuliku kesta sisse.
ohu vähendamiseks võib kasutada 5A kaitset massijutmele, mis kärupistikusse läheb . juhul, kui käru pekkis on, siis jäävad vähemalt juhtmed oma loomuliku kesta sisse.
€-contact
Re: Ford Sierra Ghia 2.0iS 1989a TaMaR...
kuna massi juhe on üks, aga teistelt juhtmetelt võetakse ainult ühele lisa tulele vool, seega seal ei muutu see palju, v.a led tuledega isendid (nendel kohustuslik konksu moodul).contact kirjutas:kui asi on teil tõesti massijuhtmes, mis peab liialt suurt koormust taluma. siis miks ei tule teil mõtet, et ka gabariidi juhtmed ja suunatulede juhtmed samamoodi saavad suurema koormuse?! nende pärast ju ei karda keegi, või mis?!
ja kui sa minu eelmist postitust loed, siis mainisin, et enda huvides soovituslik konksu moodul

edit: välja näeb ta selline

ning vastav link kust näeb hindu