Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Kapotialused jutud
martint
kasutaja
Postitusi: 166
Liitunud: 28 Juun 2009, 15:40

Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas martint »

Probleemiks siis käikude sisselülituvus. Nimelt, kui sai auto soetatud, töötas kõik normaalselt, kuid peale paari päeva hakkasid käigud raskelt sisse minema ning sai kanali peal vaadatud, et käigukasti padi on läbi. Selge oli et tuleb ära vahetada. Tehtud vahetus, töötasid käigud jälle ilusti, läksid sisse ilma mingi vaevata kuid nüüd, kui auto käima paned siis võibolla esimesed 5 minutit töötavad käigud ilusti kuid siis hakkav hirmraskelt sisse minema. Äkki keegi oskab probleemile lahendust pakkuda? Õli ei tasuks vahetada?
Ja kus Mt75 käigukastil on õlipunn kust kohast juurde valatakse?
Tänud ette juba.
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas tann »

Eks kindlasti tasub kontrollida lekked, õli tasapind. Sissevalamise ava peaks olema vasaku külje peal keset kasti, aga eks sa vaata, kui oled õige asja leidnud, siis tunned selle ära kah.
martint
kasutaja
Postitusi: 166
Liitunud: 28 Juun 2009, 15:40

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas martint »

Nii, aga kui on sissevalamise ava käigukasti peal, kuidas ma siis valan? kas salongist saab kuidagi? , keskkonsooli all on äkki punn? .. või peab terve käigukasti maha võtma?. Õlivahetus käigukastis tegelikult halba ei teeks :D
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas Tarmo »

öeldi ju et külje peal
martint
kasutaja
Postitusi: 166
Liitunud: 28 Juun 2009, 15:40

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas martint »

Kuidas ma valan küljepealt õli sisse?.. Pean ju kasti maha võtma. Küljepeal on minuteada õli kontrollimise ava. Et kontrollida kui palju õli sees on ? või ei ole nii.
Autodata näitas nii kui ma valesti aru ei saanud.
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas IvoK »

No kasti külje peal on see kuuskant padruniga avatav kork, see on nii kontrollava kui ka täitmis ava. Kasti ei pea selleks maha võtma, piisab vaid sellisest pumbast koos voolikuga (valad õli sinna sisse) mille suunad sinna kasti kontrollava auku ja surud lihtsalt pumbaga õli kasti.

tegelt on asi väga lihtne. :mrgreen:
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
martint
kasutaja
Postitusi: 166
Liitunud: 28 Juun 2009, 15:40

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas martint »

Täpselt nii see peakski toimina. Kuid mis õli panna käigukasti? .. Autodata näitab 80W/90 Semi-Synthetic õli.. Ehk siis 80W/90 poolsünt?
kubilius
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 30 Juul 2009, 19:53
Kontakt:

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas kubilius »

Nii vanale autole võid atf-i ka panna, vahet pole :wink:
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas Tarmo »

dextron II on tehasest mõeldud sinna, ehk atf, kui paned autodata järgi 80w90 siis ei pruugi pikka pidu olla
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas Henn »

mul ka mingi imelik jama, käigukasti sain maha siduri sain vahetatud kuid peale ei sa kuidagi tagasi, ei taha mahtuda sai uuritud siis see krt mootori heliisolatsioon vist segab jääb ette, ning kas ma peaks selle stabikavardaga ka midagi ette võtma see jääb täpselt ette.on ka -dohc- mootor ning kas seda käiguhoovastiku kuidagi eest ära ei sa. tänud
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas contact »

käiguhoovastik on kahelt poolt kasti küljes tähikutega.
Pilt

ja stabikavarda võid lahti päästa, kui õnnestub ja mutrid ringi käima ei hakka. on tunduvalt lihtsam panna.
mina kiskusin, selle mati sealt käigukasti kohalt maha, õigemini lõikasin sealt koja(koopa) pealt maha.
kuna mul automaat ja see siga raske, siis ajas see tükk vettinud villa mind pisut tigedaks. ja samas hoiab see endas ikka tohutult palju metallile just mitte kõikse paremini sobivat niiskust.
€-contact
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas Henn »

:mrgreen: sain vahetatud, stabikal murtsin 2mutrit ära, mis ma tegema peaks,kere küljes on mingi auk kuid sealt ei kannata eriti mingit võtit läbi panna kas peaks kinni keevitama poldi kerekülge või saab kuidagi lihtsamalt ka. krt mingisugune viratsioon jäi sisse, pean ka käigukasti padja ära vahetama, kas see on kinniliimitud vana sai suhteliselt robustselt maha võetud. ning kuidas see siduri pingutaine käib Ivolt sain uue kätte kuid mingi 4tuhhi peal hakkab libisema :roll: kas sealt plastik jullast mis seal on.
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas contact »

no stabikavarda mutreid on keevitaud, nii et seest põhjast auk sisse ja punktid peale.
keevitus tahab roostet paremini külge võtta, kui lõike pind.

siin foorumis on tehtud ka nii, et salongist on auk poolraami puurtud ja siis mutter keevitatud.

üks võimalus on teha, nii: lõikad välja plekiriba(täpselt nii suure, et august läbi mahub) puurid natuke suurema augu, kui on poldi läbimõõt. selle külge keevitad mutri. ja ühte serva puurid väikse läbimõõduga augu ja ajad traadi läbi.(see hoiab plekki paigal ja saad liigutada poolraamis oleva kinntiusauguga kohakuti, et polti parem panna. ) traadi otsa pärast väänad poolraamis oleva, selle augu serva peale tagasi, kus sa selle sisse panid. proovisin ka mingi näite teha. kui vaja mingil ajal uuesti lahti keerata stabikavardapuksi klamber, siis ei jookse, see mutriplaat poolraami sisse.
Pilt

jõudu!
€-contact
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas Henn »

pilt on hea, kuid kas ma nii ei sa teha, et lõikan kohe selle stabika kinnituskoha välja ning keevitan uue koos kinni keevitatud poltitega tagasi, ning küsin, et spidomeeter ei hakkanud tööle, kas viga võib ka selles olla, et kui ma käimakasti maharebisin siis see tross jäi kogeaeg ette ning ma veits tirisin seda vb tirisin seal spidoplokki tagant lahti. käigukasti külge sai tagasi. ning mis juhtmed need seal on? üks kimp 2seid ning üks kolmene kardan et see kolmene sai ka veits retsi, eriti ei tahnud sinna pessa tagasi minna.
ning kuidas see käigukasti liigitamine käis mul käib paremale alla tagumine käik? ning mida annab see kui kk küljes on tähis AA
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega

Postitus Postitas contact »

Henn kirjutas:pilt on hea
tänud!
teadupoolest meie kliima on selline, mis ei meeldi metallile just eriti hästi ja seda veel talve perioodil. meil kasutatakse soola teedel.

sellest tingitult poleks eriti hea mõte niisama lõikuda. keevis läheb kiiremini rooste, kui metall ise.
aga jah, on ju meil ka need suured möksid (mastiksid ja krundid)
kui sa jamada tahad, siis teed seda salongist mati alt! jääb vähem näha.
€-contact
Vasta