Probleem 2.0 -dohc- käikudega
Probleem 2.0 -dohc- käikudega
Probleemiks siis käikude sisselülituvus. Nimelt, kui sai auto soetatud, töötas kõik normaalselt, kuid peale paari päeva hakkasid käigud raskelt sisse minema ning sai kanali peal vaadatud, et käigukasti padi on läbi. Selge oli et tuleb ära vahetada. Tehtud vahetus, töötasid käigud jälle ilusti, läksid sisse ilma mingi vaevata kuid nüüd, kui auto käima paned siis võibolla esimesed 5 minutit töötavad käigud ilusti kuid siis hakkav hirmraskelt sisse minema. Äkki keegi oskab probleemile lahendust pakkuda? Õli ei tasuks vahetada?
Ja kus Mt75 käigukastil on õlipunn kust kohast juurde valatakse?
Tänud ette juba.
Ja kus Mt75 käigukastil on õlipunn kust kohast juurde valatakse?
Tänud ette juba.
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
Eks kindlasti tasub kontrollida lekked, õli tasapind. Sissevalamise ava peaks olema vasaku külje peal keset kasti, aga eks sa vaata, kui oled õige asja leidnud, siis tunned selle ära kah.
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
Nii, aga kui on sissevalamise ava käigukasti peal, kuidas ma siis valan? kas salongist saab kuidagi? , keskkonsooli all on äkki punn? .. või peab terve käigukasti maha võtma?. Õlivahetus käigukastis tegelikult halba ei teeks 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
öeldi ju et külje peal
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
Kuidas ma valan küljepealt õli sisse?.. Pean ju kasti maha võtma. Küljepeal on minuteada õli kontrollimise ava. Et kontrollida kui palju õli sees on ? või ei ole nii.
Autodata näitas nii kui ma valesti aru ei saanud.
Autodata näitas nii kui ma valesti aru ei saanud.
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
No kasti külje peal on see kuuskant padruniga avatav kork, see on nii kontrollava kui ka täitmis ava. Kasti ei pea selleks maha võtma, piisab vaid sellisest pumbast koos voolikuga (valad õli sinna sisse) mille suunad sinna kasti kontrollava auku ja surud lihtsalt pumbaga õli kasti.
tegelt on asi väga lihtne.
tegelt on asi väga lihtne.

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
Täpselt nii see peakski toimina. Kuid mis õli panna käigukasti? .. Autodata näitab 80W/90 Semi-Synthetic õli.. Ehk siis 80W/90 poolsünt?
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
Nii vanale autole võid atf-i ka panna, vahet pole 

Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
dextron II on tehasest mõeldud sinna, ehk atf, kui paned autodata järgi 80w90 siis ei pruugi pikka pidu olla
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
mul ka mingi imelik jama, käigukasti sain maha siduri sain vahetatud kuid peale ei sa kuidagi tagasi, ei taha mahtuda sai uuritud siis see krt mootori heliisolatsioon vist segab jääb ette, ning kas ma peaks selle stabikavardaga ka midagi ette võtma see jääb täpselt ette.on ka -dohc- mootor ning kas seda käiguhoovastiku kuidagi eest ära ei sa. tänud
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
käiguhoovastik on kahelt poolt kasti küljes tähikutega.

ja stabikavarda võid lahti päästa, kui õnnestub ja mutrid ringi käima ei hakka. on tunduvalt lihtsam panna.
mina kiskusin, selle mati sealt käigukasti kohalt maha, õigemini lõikasin sealt koja(koopa) pealt maha.
kuna mul automaat ja see siga raske, siis ajas see tükk vettinud villa mind pisut tigedaks. ja samas hoiab see endas ikka tohutult palju metallile just mitte kõikse paremini sobivat niiskust.

ja stabikavarda võid lahti päästa, kui õnnestub ja mutrid ringi käima ei hakka. on tunduvalt lihtsam panna.
mina kiskusin, selle mati sealt käigukasti kohalt maha, õigemini lõikasin sealt koja(koopa) pealt maha.
kuna mul automaat ja see siga raske, siis ajas see tükk vettinud villa mind pisut tigedaks. ja samas hoiab see endas ikka tohutult palju metallile just mitte kõikse paremini sobivat niiskust.
€-contact
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega


Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
no stabikavarda mutreid on keevitaud, nii et seest põhjast auk sisse ja punktid peale.
keevitus tahab roostet paremini külge võtta, kui lõike pind.
siin foorumis on tehtud ka nii, et salongist on auk poolraami puurtud ja siis mutter keevitatud.
üks võimalus on teha, nii: lõikad välja plekiriba(täpselt nii suure, et august läbi mahub) puurid natuke suurema augu, kui on poldi läbimõõt. selle külge keevitad mutri. ja ühte serva puurid väikse läbimõõduga augu ja ajad traadi läbi.(see hoiab plekki paigal ja saad liigutada poolraamis oleva kinntiusauguga kohakuti, et polti parem panna. ) traadi otsa pärast väänad poolraamis oleva, selle augu serva peale tagasi, kus sa selle sisse panid. proovisin ka mingi näite teha. kui vaja mingil ajal uuesti lahti keerata stabikavardapuksi klamber, siis ei jookse, see mutriplaat poolraami sisse.

jõudu!
keevitus tahab roostet paremini külge võtta, kui lõike pind.
siin foorumis on tehtud ka nii, et salongist on auk poolraami puurtud ja siis mutter keevitatud.
üks võimalus on teha, nii: lõikad välja plekiriba(täpselt nii suure, et august läbi mahub) puurid natuke suurema augu, kui on poldi läbimõõt. selle külge keevitad mutri. ja ühte serva puurid väikse läbimõõduga augu ja ajad traadi läbi.(see hoiab plekki paigal ja saad liigutada poolraamis oleva kinntiusauguga kohakuti, et polti parem panna. ) traadi otsa pärast väänad poolraamis oleva, selle augu serva peale tagasi, kus sa selle sisse panid. proovisin ka mingi näite teha. kui vaja mingil ajal uuesti lahti keerata stabikavardapuksi klamber, siis ei jookse, see mutriplaat poolraami sisse.

jõudu!
€-contact
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
pilt on hea, kuid kas ma nii ei sa teha, et lõikan kohe selle stabika kinnituskoha välja ning keevitan uue koos kinni keevitatud poltitega tagasi, ning küsin, et spidomeeter ei hakkanud tööle, kas viga võib ka selles olla, et kui ma käimakasti maharebisin siis see tross jäi kogeaeg ette ning ma veits tirisin seda vb tirisin seal spidoplokki tagant lahti. käigukasti külge sai tagasi. ning mis juhtmed need seal on? üks kimp 2seid ning üks kolmene kardan et see kolmene sai ka veits retsi, eriti ei tahnud sinna pessa tagasi minna.
ning kuidas see käigukasti liigitamine käis mul käib paremale alla tagumine käik? ning mida annab see kui kk küljes on tähis AA
ning kuidas see käigukasti liigitamine käis mul käib paremale alla tagumine käik? ning mida annab see kui kk küljes on tähis AA
Re: Probleem 2.0 -dohc- käikudega
tänud!Henn kirjutas:pilt on hea
teadupoolest meie kliima on selline, mis ei meeldi metallile just eriti hästi ja seda veel talve perioodil. meil kasutatakse soola teedel.
sellest tingitult poleks eriti hea mõte niisama lõikuda. keevis läheb kiiremini rooste, kui metall ise.
aga jah, on ju meil ka need suured möksid (mastiksid ja krundid)
kui sa jamada tahad, siis teed seda salongist mati alt! jääb vähem näha.
€-contact