Akujama, sooviks abi.
Akujama, sooviks abi.
Tervist, lood siis sedasi, et suvel otsustasin, et panen autosse võimendi koos kõlariga. Nii, sai see tehtud, kõik toimis kenasti kuni hetkeni mil aku hakkas tühjaks lihtsalt jooksma. Võtsin siis võimendi juhtmed aku pealt maha, maki tagant RCA kaabli ära, kuid ikkagijookseb tühjaks. Kas võib olla et kusagil on on lühis sees ja see imeb aku tühjaks? kuid samas on ka võimalus et aku on lihtsalt ära väsinud ja jookseb iseenesest tühjaks?..
Akule lisasin akuhapet juurde kuid ei toiminud seegi..
Akule lisasin akuhapet juurde kuid ei toiminud seegi..
Re: Akujama, sooviks abi.
Peale "tümmi" paigaldust on tavaline, et vanad akud ära surevad. Tuttav teema. Ostsin uue korraliku suure aku juraka ja nüüd saab pool päeva müristada =)
Re: Akujama, sooviks abi.
Mis näitudega aku kestaks hästi ning käivitaks ka talvel korralikult?
Äkki kellegil on pakkuda mingit vähekasutatud autoakut mis on korralik ja odava hinnaga?
Äkki kellegil on pakkuda mingit vähekasutatud autoakut mis on korralik ja odava hinnaga?
Re: Akujama, sooviks abi.
mul sierral oli 55Ah aku. muusikat sai ikka tund kaks ilusti kuulata ilma, et pärast käivitamisega probleeme tuleks
elukutselt eestlane
Re: Akujama, sooviks abi.
lähed ostad poest testri, siis keerad selle amprite peale ja tõstad testri peal juhtme teise pesasse et saaks ampreid mõõta. Siis lähed auto juurde ja võtad - klemmi maha. ampermeetri ühe otsa ühendad siis aku miinusklemmi ja teise otsa mahavõetud miinusjuhtme vahele ja siis loed näitu. kuskil 0,04 on normaalne... kui on üle selle siis tarbib mingi asi voolu.
Re: Akujama, sooviks abi.
Mul ka sierras muusika sees olnud pikemat aega. Kaks võimu, 12" supakas jne võtavad korralikult voolu.
Soovitada oskaks nii palju, et Exide Classic akut ei tasu kindlasti osta, mõttetu.
Praegu on peal Bosch S4 (60Ah) ja seda saab ainult kiita. Suvel sai tundide viisi seisva mootoriga muusikat kuulatud ja mitte midagi sest ei juhtunud. Ja peale paarinädalast seismist käivitab auto ikka ilusti, samas kui Exidele piisas juba uuest peast 4-5 päevast seismisest, et ära surra.
Bosch on mõnevõrra kallim muidugi, aga samas kvaliteet maksab ka ju miskit.
Soovitada oskaks nii palju, et Exide Classic akut ei tasu kindlasti osta, mõttetu.
Praegu on peal Bosch S4 (60Ah) ja seda saab ainult kiita. Suvel sai tundide viisi seisva mootoriga muusikat kuulatud ja mitte midagi sest ei juhtunud. Ja peale paarinädalast seismist käivitab auto ikka ilusti, samas kui Exidele piisas juba uuest peast 4-5 päevast seismisest, et ära surra.
Bosch on mõnevõrra kallim muidugi, aga samas kvaliteet maksab ka ju miskit.
Re: Akujama, sooviks abi.
minu mondul kah vana pisike Varta 55Ah aku peal ja ka natike tarbivat elektroonikat (loe: tümmi
) ja isiklikul olen aku 2x tühjaks kuulanud kuid veel (ptui,ptui,ptui) ta suremis märke õnneks ei näita - ka peale ca 2 kuulist seismist pani auto ilusasti tööle 


Re: Akujama, sooviks abi.
Kuid küsimus nüüd siis selline et miks ei tohiks panna diiselauto akut peale. Mul kodus seisab üks, mille me panime mossele peale, aga kas just sellepärast ei tohi et ta on nii võimas? või mis see vahe on bensuauto ja diiselauto akudel,.
Re: Akujama, sooviks abi.
martint kirjutas:Kuid küsimus nüüd siis selline et miks ei tohiks panna diiselauto akut peale. Mul kodus seisab üks, mille me panime mossele peale, aga kas just sellepärast ei tohi et ta on nii võimas? või mis see vahe on bensuauto ja diiselauto akudel,.
Absoluutselt mitte midagi ei juhtu kui panna diisli aku peale. Ainukese asjana pead kindel olema et sul generaator ta ikka täis jõuab laadida. Mul on pea kõigil autodel olnud suured diisli akud peal(kolmel on olnud transiti omad) ja ei ole miskit juhtunud...
Re: Akujama, sooviks abi.
Diiselmootoritele mõeldud akudel on suurem mahtuvus ja nad on mõeldud ka suuremate käivitusvoolude jaoks. Sinu autoga ei juhtu midagi, kui sa sinna peale paned suurema mahtuvusega aku, aga probleeme võib esineda laadimisel. Lühemate sõitudega ei pruugi generaator jõuda seda akut piisavalt täis laadida. See tähendab seda, et ühel hetkel, ei saavuta aku enam oma vajalikku tööpinget ja niimoodi võib talvel hätta jääda. Madala pinge ja tühjavõitu akuga on talvel mootorit ringi ajada raske ja võib isegi aku plaadid kõveraks tõmmata. Uuri generaatori parameetreid ja arvuta ära, kui suurt akut maksimaalselt kannatab panna. Kui sul on kodus akulaadija ja sa viitsid akut vajadusel aegajalt laadida, siis suuremahulise aku väikese tootlikusega generaatoriga auto külge ühendamisest mingeid ebameeldivusi sul tõenäoliset ei tule.martint kirjutas:Kuid küsimus nüüd siis selline et miks ei tohiks panna diiselauto akut peale. Mul kodus seisab üks, mille me panime mossele peale, aga kas just sellepärast ei tohi et ta on nii võimas? või mis see vahe on bensuauto ja diiselauto akudel,.
Re: Akujama, sooviks abi.
suur tänu abi eest, ja nüüd uut akut otsima!:D sest kardan et see vana diisli aku ei hoia ka enam eriti.
Re: Akujama, sooviks abi.
Tsau jälle.. seekord siis küsin. Kas 55Ah (~360 A) aku jäb lahjaks sierrale kui tahaks tümaka ka sisse jätta?..
aku põhimõtteliselt juba proneeritud kuid küsin teie arvamust.. kas see tasuks ära
aku firmaks Trane..
Link---
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... ku#p247433
aku põhimõtteliselt juba proneeritud kuid küsin teie arvamust.. kas see tasuks ära
aku firmaks Trane..
Link---
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... ku#p247433
Re: Akujama, sooviks abi.
Niisiis, sain testri, võtsin miinus klemmi maha ja asetasin testri sinna vahele (Miinusklemm ning akuklemm) ja näit oli 0,02 ehk siis ei tarbi mul miski voolu? , ning kuidas käib kapoti all olev kaitsmekarp täiesti maha?