ise aretatud..
ise aretatud..
et siis selline küsimus tekkis, lugesin kusagilt aga ei mäleta kus kohast..et on selline ise aretatud koonusfilter. Et mingi sellist moodi et puurid õhufiltrikasti alt poolt auguliseks, et siis pidi ta seal nagu sama efektiga õhku imema..aga ma ei tea kas see asi nagu toimib ka..või on kasulikum:D ikka originaalne koonus osta?
Re: ise aretatud..
Kui originaal kopsikule filtrist alla poole auke juurde teha, siis idee poolest natuke parem saab jah. Ega see koonus ka mingi imerelv pole, sellega palju n*ssi, et temast ka reaalselt kasu oleks.
Re: ise aretatud..
Kas see koonus muidu midagigi annab juurde ka või hoopiski võtab ära:D? Ise olen kuulnud et pidi kütusekulu vähendama kuna ta ju nagu rohkem õhku võtab või mingi selline jura:D ei tea eriti seda teemat, et siis ärge imelikult vt:)
Re: ise aretatud..
Targadmehed räägivad et pidavat mingi 1...2 kw lausa juurde andama, aga seda vist ei saa päris tõepähe võttaTomzz kirjutas:Kas see koonus muidu midagigi annab juurde ka või hoopiski võtab ära:D? Ise olen kuulnud et pidi kütusekulu vähendama kuna ta ju nagu rohkem õhku võtab või mingi selline jura:D ei tea eriti seda teemat, et siis ärge imelikult vt:)


Puksiirteenus, samas ostan kokku ka teie kasutult seisva sõiduki 59098384 Tauri.
Re: ise aretatud..
Ei see bullshit, kütusekulu ei saa ta kuidagi vähendada isegi kui ta saab rohkem õhku kui org. filter.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: ise aretatud..
kopsikule auke puurides teed tegelikult karu teene endale, sest siis saab ta mootoriruumist soojemat õhku võtma hakata
Re: ise aretatud..
Point ongi nii orig.kopsikut tuunides, kui koonusega jamades, et kuum õhk ligi ei pääseks talle, siis kaob igasugune minek ära. Enamasti need koonusega "pepu järgi kiiremaks" minevad autod on ka kahtlaselt.. teeb palju vingemat häält ju, peab olema kiirem :d
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: ise aretatud..
aga kopsik asub ju mootori ruumis ja ükskõik kuhu sa tal auke juurde teed võtab õhku lisaks mootori ruumist, pigem on teema see et kui tahad koonust panna, siis ehita talle külmakoda ümberSassu kirjutas:Point ongi nii orig.kopsikut tuunides, kui koonusega jamades, et kuum õhk ligi ei pääseks talle, siis kaob igasugune minek ära. Enamasti need koonusega "pepu järgi kiiremaks" minevad autod on ka kahtlaselt.. teeb palju vingemat häält ju, peab olema kiirem :d
Kõik on jälle teoorias, proovinud pole, seega tõenäoliselt vale
Re: ise aretatud..
tuleb koonusele termokott aga ümber panna siis jahedat õhku küll ja veel:D
Re: ise aretatud..
Alati annab ju torusid ja asju juurde panna, et ikka ilus värske õhk sinna jõuaks.Tarmo kirjutas:aga kopsik asub ju mootori ruumis ja ükskõik kuhu sa tal auke juurde teed võtab õhku lisaks mootori ruumist, pigem on teema see et kui tahad koonust panna, siis ehita talle külmakoda ümberSassu kirjutas:Point ongi nii orig.kopsikut tuunides, kui koonusega jamades, et kuum õhk ligi ei pääseks talle, siis kaob igasugune minek ära. Enamasti need koonusega "pepu järgi kiiremaks" minevad autod on ka kahtlaselt.. teeb palju vingemat häält ju, peab olema kiirem :d
Kõik on jälle teoorias, proovinud pole, seega tõenäoliselt vale
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: ise aretatud..
Vot selline asi sai aretatud oma autole kunagi,aga peale ilusate häälte ei anna ta küll midagi.Panin sõbra autoga joonele enne ja pärast aretust ja tulemus oli ikka sama

Re: ise aretatud..
Oleneb nüüd hindadest, aga koonuse raha eest peaks saama osta uued küünlad orig. õhufiltri ja kütusefiltri. Mis siin üldse mõelda on veel 

sierra mk I 5d