Milles viga on kui enne laadima ei hakka kui lased korraks tuurid põhja?? hiljuti puhastasin klemmid ka geneka seest ära-oli vähe oksudeerunud peale 3 kuust sesimist.
Mul scorpal oli selline viga küljes.Vahetasin geneka ära,aga viga ei paranenud.Kusagilt mujalt ka ei oskand vaadata midagi.Üks asi oli veel.Kui pimedas sõitsin oli näha kuidas geneka tuli õrnalt hõõgus.
legendaarne666 kirjutas:Mul scorpal oli selline viga küljes.Vahetasin geneka ära,aga viga ei paranenud.Kusagilt mujalt ka ei oskand vaadata midagi.Üks asi oli veel.Kui pimedas sõitsin oli näha kuidas geneka tuli õrnalt hõõgus.
mul diislil sama jama aga laeb! tuli õrnalt hõõgub lihtsam on vist seda mitte tähele panna kui viga otsima hakkata!
soovitaks kõigepealt kõik kapoti alused massijuhtmed üle vaadata (samamoodi ka kere ja mootori vaheline), ja siis hakata järge ajama ergutusvoolu ahelas.
Üldiselt on nii, et kui geneka tuli õrnalt hõõgub, siis on läbi geneka dioodiplokk. Generaator laeb ilusasti kui testriga mõõta, aga laeb mitte alalisvooluga vaid vahelduvvooluga ja see küpsetab aku suht ruttu ära.
Hmm... mul üksgi tuluke ei tööta näidikublokis sest ennem oli kapoti all 1.8td aga nüüd 2.3d ... selle ergutusahelaga tekib siis vast probleem-peab elektrikke hakkama tüütama millagi
kalmer1989 kirjutas:Hmm... mul üksgi tuluke ei tööta näidikublokis sest ennem oli kapoti all 1.8td aga nüüd 2.3d ... selle ergutusahelaga tekib siis vast probleem-peab elektrikke hakkama tüütama millagi
No scorpal oli see nali et kui võtsin näidikuploki tagant pistiku lahti,siis ei laadinud enam üldse.Sierral pole proovima hakanud.
nustu826 kirjutas:Üldiselt on nii, et kui geneka tuli õrnalt hõõgub, siis on läbi geneka dioodiplokk. Generaator laeb ilusasti kui testriga mõõta, aga laeb mitte alalisvooluga vaid vahelduvvooluga ja see küpsetab aku suht ruttu ära.
Ja seda,et mul mingi aasta oli see jama ja ei küpsend aku ära ja üle ei laadinud ega keetnud ka.Kuna genekas sai vahetatud,siis selle viga ei olnud vähemalt sellel autol.
kalmer1989 kirjutas:Hmm... mul üksgi tuluke ei tööta näidikublokis sest ennem oli kapoti all 1.8td aga nüüd 2.3d ... selle ergutusahelaga tekib siis vast probleem-peab elektrikke hakkama tüütama millagi
Kui sul süüte sisse lülitamise ajal aku laadimise märgutuli põlema ei lähe, siis sul ei saagi generaator akut laadima hakata. Ergutusvoolu ahel jookseb läbi selle tule. Nii, et siiski tundub olevat ergutusvoolu puudumise viga.
Ja kusjuures, huvitav juhus, olen isiklikult sierraga tee peale jäänud, nii, et laadimise tuli ei hakanud põlema, aga genekas ei laadinud. Süüte sisse keeramisel lamp oli korras.
geneka rihm töödanud max 1000 km. sõidad pikemaid otsi kui paar km siis laeb küll,aga ei saagi blokis tuluke põlema hakata kui 2.3 ja 1.8 juhtmed omavahel ei klapi,kas siis ennem ei saagi normaalselt laadima hakata kui tulukesed(ergutusahel) korras??????
kalmer1989 kirjutas:....kas siis ennem ei saagi normaalselt laadima hakata kui tulukesed(ergutusahel) korras??????
Kui ergutusahel katkenud, siis generaator ei lae. Jämedalt öeldes peaks generaatori külge minema üks teistest veidike peenem juhe, mis jookseb läbi kellaplokis oleva aku pildiga märgutule ja sealt edasi common ignition ehk siis +12v, kui süüde sees. Algul saab see märgutuli armatuuris vajaliku massi generaatorist. Kui mootor töötab ja generaator laadima hakkab, siis tekib ka generaatori poolsele klemmile +12v ja seetõttu tuli kustubki. Vaata ergutusahel üle, võibolla kuskilt midagi läbi mädanenud või oksüdeerunud. Uuri elektriskeemi, sierra elekter on tegelikult väga lihtne.
oi bläää, ex pean testriga vaatama täpselt millal täpselt hakkab laadima ja milla mitte...ja kus mis juhe on...äkki keegi oskab aidata/vaaadata 4pack õlle eest enal suht juhe koos juba sellest jamast...asun järvamaal,koerus