Aga mull tekkis seake probleem et osin romulast DOHCi kella plokki ja kui ma selle ühendasin enda OHC külge mis on ilma ajuta (täielikult ilma ajuta) siis selle kella plokkis olev tahomeeter ei näidanud midagi, et kui oli ühendatud siis panin mootri tööle külma mootori tühikäigu pööretel (1000RPM juures) näidik ainult natuke tõmbles ja kui suurendasin pöördeid siis vaevalt tõusis näidik üle 500RPM (häälejärgi oli umbes 2500-300RPM).
Et miks tahokas ei näita õieti? (omaarust ühendasin õieti juhtmed plokkile)
Sõltub OHC-st Mk-1-l signaal tuleb süütepoolt (roheline juhe vist oli) aga Mk-2, Mk-3 võtab signaali geneka W-otsast (kuskil 7-8 volti sealt tuleb). Et kui vanale sierrale -dohc--i näidikud toppida, siis tööle nad küll ei hakka.
Shmel kirjutas:Sõltub OHC-st Mk-1-l signaal tuleb süütepoolt (roheline juhe vist oli) aga Mk-2, Mk-3 võtab signaali geneka W-otsast (kuskil 7-8 volti sealt tuleb). Et kui vanale sierrale -dohc--i näidikud toppida, siis tööle nad küll ei hakka.
Ei tule sealt genekast midagi. Dohc ja cvh mootoriga autodel on pöörete jaoks andur olemas. Ohc mootoritel on sellle jaoks jagaja juures hall effect triger. Kellaplokid on 4 pütastel bensiinimootoritel samad ja omavahel täiesti vahetatavad.