K: küsimus pritsude kohta

Kapotialused jutud
Vasta
alert
kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 12 Nov 2009, 19:17
Asukoht: Saue

K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas alert »

oskab keegi öelda et kas oleks mingit vahet või kasu sellest kui panna 2.0 -dohc- mootorile sportpihustid või siis lihtsalt 2.3 -dohc- mootori pihustid
on keegi näppinud teinud midagi?
Sierra 2.0 -dohc-, Volvo S80 2.4T
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas Tarmo »

pane opeli pihustid, mõningad flatspotid toidavad ära, kuid üldislt korrigeerib ju aju pihusti lahtioleku aja lambdalt saadud info järgi, seega suurt vahet ära oota
PriiMarko
Klubi liige
Postitusi: 292
Liitunud: 28 Dets 2008, 18:39
Asukoht: Tartu

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas PriiMarko »

Aga tõsta hoopis latis kütuse rõhku. Dohc-il see ju väga lihtne.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas Tarmo »

puurid rõhuregulaatoril punni eest ja kuuskandiga keerad.
ise eelistaksin ikkagi esimest varianti
alert
kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 12 Nov 2009, 19:17
Asukoht: Saue

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas alert »

aga kindlat vahet ei ole kui panna suurema kubatuuri pihustid?
Sierra 2.0 -dohc-, Volvo S80 2.4T
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas Tarmo »

pmst kui keegi käiks dünos korralikult töötavate originaal pihustitega ja korralikult töötavate suuremate pihustitga siis oleks näha kas on reaalselt kah mingi vahe, sama kehtib ka suurema survega võibolla lihtsalt hakkavad paremini tööle. muidugi eeldab test aju restarte ja õpetamist et ei oleks vanu andmeid ees
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas lapik »

tegelikult oleks suurematest pihustitest märgatavalt rohkem kasu, kui aju ära chippida, vajadusel kõrvetada ise vajalik soft kokku. niisama tapad külmkäivitustega mootori ja lamda-kat'i ära, kuna lamda hakkab tööle alles siis, kuii ta on jõudnud ca 600 kraadini. pigem kasutada ka wide-band lamdat, mis oleks võimeline andma palju täpsemat infot segu koostise kohta.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas Rain »

Mul on dohlakal suuremad pihustid peal.
Oopeli omad täpsemalt siis.
On küll kasu, mul mootor käib piirajasse ilma ühegi jõnksatuse või nn flatspotita ära.
Erksamaks läks nagu ka, kui ma õigesti mäletan.
Linna vahel paarutades jaksab bensiini ka loomulikult rohkem läbi lasta.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas Tarmo »

no sul on lisaks ju porditud, chipitud jne
alert
kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 12 Nov 2009, 19:17
Asukoht: Saue

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas alert »

Rain kirjutas:Mul on dohlakal suuremad pihustid peal.
Oopeli omad täpsemalt siis.
On küll kasu, mul mootor käib piirajasse ilma ühegi jõnksatuse või nn flatspotita ära.
Erksamaks läks nagu ka, kui ma õigesti mäletan.
Linna vahel paarutades jaksab bensiini ka loomulikult rohkem läbi lasta.
Oskad öelda palju sul küttekulu suuremaks läks?
Sierra 2.0 -dohc-, Volvo S80 2.4T
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas Rain »

Keskmine kulu ei läinud oluliselt üldse, see tuli ikka mingi 8,5 kanti.
Aga ma sõidan suht palju ka maanteel, mingi 60/40 maantee/linn.
Väga sõltub kas ja kui palju tallata.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: K: küsimus pritsude kohta

Postitus Postitas Jaan »

No kõik on tegelikult ikka õiges küttesegus kinni. M-techil on 350cc pihustid. Ma pakun, et stock 2,0 Sierral on mingid 190 või 210cc kandis. Lihtsalt tal juhib neid megasquirt ja ega pihustid siis ka täisvõimsusel tööta vaid ikka nii palju annavad kui vaja läheb. Point siis see, et kui on vabalt hingav mootor siis vahet pole millised pihustid on, õhk on see millega bensiini koostööl küttesegu tehakse ja õhku imeb sama mootor sama pöörde juures ikka ühe palju, olenemata kas on 200cc, 300cc või 400cc pihustid. Jõu annab kokkuvõttes ikkagi õige segu.
Sierra Is
Vasta