Tere
Mure siis selline, et õlirõhutuli käivitades põleb liiga kaua. Ütleme 4 -5 sekundit. Mingit võõrast häält ei ole kuulda selle aja sees, kuigi see mootor teeb nii valju häält, et mingit klõbinat kuulda iseenesest ei oleks niikuinii. Kusjuures tuli põleb nii kuidas juhtub. St. et teinekord kustub kohe ära, teinekord jääb 5ks sekundiks põlema. Pole vahet kas külm või soe mootor. Üldjuhul sooja motoga kustub tuli kohe, aga mitte alati
Mootori remont tehtud umbes 15 000 tagasi eelmise omaniku poolt(väidetavalt) ja mootor käivitub normaalselt(-22 veel läks käima). Õli vahetatud 2500km tagasi
Ise arvaksin, et ehk on kinni jääv reduktsiooniklapp selle põhjustajaks, aga äkki oskab keegi öelda kus see klapp asub, et võtaks lahti ja puhastaks ära asja, et vaataks kas see muudab midagi.
Aga igasugused arvamused teretulnud
2,3D, õlirõhutuli põleb liiga kaua
Re: 2,3D, õlirõhutuli põleb liiga kaua
Alustaks kõige labasemast asjast-õli on küll 2500km tagasi vahetatud, aga kuidas õlitase praegu on? Normis? Ja mis kvaliteediga õli sisse läks?
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: 2,3D, õlirõhutuli põleb liiga kaua
Õlitase kuskil kolmveerand normi - umbes peaaegu sealmaal kuhu ta panna sai. Päris max normi sisse ei valanud aga sinna lähedale. Õli sai sisse 10w- 40 Valvoline (Maxlife vms, täpset kirjapilti ei tea, aga poolsünt)
Re: 2,3D, õlirõhutuli põleb liiga kaua
Krt endal sama jura
Ise arvasin kah seda reduktsioonklappi. Teisena süüdistasin õlifiltri tagasivooluklappi. Sai õli vahetatud uuesti ja uus filter sama kala. Plaan võtta see nv õlirõhu andur ära ja mõõta manomeetriga õlirõhku.
