K: CO liiga kõrge

Kapotialused jutud
tarxs
turist
Postitusi: 5
Liitunud: 17 Jaan 2007, 14:08

K: CO liiga kõrge

Postitus Postitas tarxs »

Käisin ülevaatusel ja lubatud on 500 co-d aga mul 1900 millegagi. Et küsimus ongi selline, et kuidas seda normi saaks ajada. Annab sierral kuskil midagi kruttida, et bena palju peale ei saaks, v miskit.
Auto ise on ford sierra 2.0i 89a efi 74kw
Igasugune abi teretulnud, tänan
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

74 kw ei saa olla EFI, sul peaks olema ikka karpaga mitte täispritsega.
powered by 2.0 Ohc
tarxs
turist
Postitusi: 5
Liitunud: 17 Jaan 2007, 14:08

Postitus Postitas tarxs »

karpaga pole kindlasti
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

siis sul peaks olema vähemalt 80kw mootor.

ühes teises teemas küsisid segukruvi asukohta...kui sul efi siis sellist asja nagu sefukruvi ei existeerigi...efi = electric fuel injection ehk sul igal silindril oma pihusti ja neid juhib aju. sel juhul kontrolli lamda korrasolekut
powered by 2.0 Ohc
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar »

Mul 2,0i efi 74kw ja aasta kah 89.

Ja ma olen TÄIESTI kindel et mul on sissepritse, või sa tom väidad vastupidist ?:D
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
tarxs
turist
Postitusi: 5
Liitunud: 17 Jaan 2007, 14:08

Postitus Postitas tarxs »

ok, väga hea kontrollin ja vaatan mis seis on
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

kus juures tarxsil ja tamaril täiesti õigus. kontrollisime sama asja daniga reedel
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

nii võtsin nüüd haynesi manuali ja seal ütleb et on olemas NES ja NET mis on 77 kw ja karpaga, ning NRB ja N4A mis on 85 kw ja sissepritsega, ning NAE mis on 57 kw.
dani emal on kah efi ja sohc (ohc) ning ark pani 74 kw. mis tegelikult on kindlustuse kohapealt hea ju :wink: kuid tahaks teada tõde
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

tamar kirjutas:Mul 2,0i efi 74kw ja aasta kah 89.

Ja ma olen TÄIESTI kindel et mul on sissepritse, või sa tom väidad vastupidist ?:D
näita mootori pilti ja ütlen kas ikka on efi :P sõbral oli ka 2.0 74 kw...monopritsega minu teada...kindlasti mitte efi ja kindlasti mitte tavaline karpa.
powered by 2.0 Ohc
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

haynes ütleb mixture adjustment check kohta nii:
fuel injection 2,0l sohc
22 the idle mixture can be checked and if necessary adjusted as follows:
23 run the engine until it is at normal operating temperature.
24 stop the engine and connect a tachometer and an exhaust gas analyzer in accordance with the manufacturer's instructions.
25 start the engine and run it at 3000 rpm for 15 seconds, ensuring that all electrical loads (headlamps, heater blower etc.) are switched off, then allow the engine to idle and check the co content. note that co reading will initially rise, then fall and finally stabilize.
26 if adjustment is necessary, remove the tamper proof cap from the base of an airflow meter, and turn the mixture screw using a suitable Allen key to give specified co content (see illustration)
27 checking and adjustment should be completed within 30 seconds of the meter reading stabilising. if this has not been possible, run the engine at 300 rpm, for 15 seconds, then allow the engine to idle. re-check the co content and carry out further adjustment if necessary.
28 on completion of adjustment, stop the engine and disconnect the tachometer and exhaust gas analyser. fit a new tamperproof cap to the mixture screw.
Pilt
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar »

TOm kirjutas:
tamar kirjutas:Mul 2,0i efi 74kw ja aasta kah 89.

Ja ma olen TÄIESTI kindel et mul on sissepritse, või sa tom väidad vastupidist ?:D
näita mootori pilti ja ütlen kas ikka on efi :P sõbral oli ka 2.0 74 kw...monopritsega minu teada...kindlasti mitte efi ja kindlasti mitte tavaline karpa.
EFI on kirjutatud peale, samasugune on moto nagu ametivennal.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

aaajjaaa...ma unustasin ära, et sellel motol ka 74kw variant...neid palju ka 85 kw.

mul oli silme ees koguaeg see karpa variant

ärga kõvasti lööge :roll:
powered by 2.0 Ohc
karvaendel
kasutaja
Postitusi: 191
Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas karvaendel »

Tarmo pandud pildil on õige koht kust kruttida aga minu vokil ei avaldanud see mingit mõju, diagnostikast öeldi, et kas ülevoolu klapp tuksis või aju pees. Minu teada sellel pole aju??? Ülevoolu klapp sai ka vahetatud kuid kasu ei miskit, samas pole ülevaatusel koinitud, nii et savi.
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar »

Kas sul nagu kõrvalistujajuures (pardatsjokist üleval) on tasku või on nö luuk ees? Kui taskut pole seal siis peaks olema ajuga pill, tõmbad luugi lahti ja hall karp paistab.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
karvaendel
kasutaja
Postitusi: 191
Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas karvaendel »

Mul on taskuga pill, samas olen välismaa foorumitest uurind ja chipe saab alates 87 aasta vokkidele vanematele mitte.Mul 85 a
Vasta