Jama, pöörded kõiguvad.
Jama, pöörded kõiguvad.
Nonii jama selles, et pöörded kõiguvad 2000-3000 kohapeal töödates, just sai blokikaanetihend vahetatud ja mootor kokku pandud, ennem ei kõikunud. Kas viga võib lambda anduris olla v oskab keegi mingeid võimalusi weel välja pakkuda?
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
Mootoriks on 2,0 -dohc-, 85 kw.
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
Tühikäigu mootori lõdvik vaata üle. Kui toru lahti jäänud või saab kõrvalt lisaõhku, siis hakkab ka pöördeid loopima. Võibolla on see "tühikäigumootor" mingil põhjusel lahtisesse asendisse jäänud, siis saab ka liiga palju õhku.
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
lisaks võid veel vaakumvoolikud üle vaadata ´ja kontrolli MAP andurit, kas vaakum töötab normaalselt?!
€-contact
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
mis viga otsima peaks vaakumvoolikutest?
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
õhk ei voola meil õllena kõrisse ... õhk imetakse vaakumiga sisse. kui see mingil põhjusel katkeb, siis tööava mootori puhul ei saa piisavalt õhku ja segu vahekord läheb valeks ning pöörded langevad. kui töösse naaseb, siis saab - imeb jälle.
esimese asjana paluti sul üle kontrollida õhukklapp sisselaske õhufiltritoru küljes.
teisena kontrolli üle kuidas vaakum töötab, kui peaks õhuklapp korras olema ja toimima.
õhuklapp peab edasi tagasi liikuma, ilma mingi takistuseta. kui klapp jääb mingil põhjusel lahti ja sa gaasi maha lased(siiber sulgub) siis pöörded ei lange. kuna ta saab liiga palju õhku. ja kui gaasi anda ning klapp ei sulgu siis võtab hinge kinni.
seega su küsimus võib olla nendes asjades mida mainiti (õhuklapp, MAP andur vaakumi kontroll)
mootori (need pistikud, mis on ploki) küljes olevad otsad võid ka üle kontrollida. kas on ikka korralikult omavahel koos ja mõni juhtme ots pole oma asukohta algsest asendist muutnud.
esimese asjana paluti sul üle kontrollida õhukklapp sisselaske õhufiltritoru küljes.
teisena kontrolli üle kuidas vaakum töötab, kui peaks õhuklapp korras olema ja toimima.
õhuklapp peab edasi tagasi liikuma, ilma mingi takistuseta. kui klapp jääb mingil põhjusel lahti ja sa gaasi maha lased(siiber sulgub) siis pöörded ei lange. kuna ta saab liiga palju õhku. ja kui gaasi anda ning klapp ei sulgu siis võtab hinge kinni.
seega su küsimus võib olla nendes asjades mida mainiti (õhuklapp, MAP andur vaakumi kontroll)
mootori (need pistikud, mis on ploki) küljes olevad otsad võid ka üle kontrollida. kas on ikka korralikult omavahel koos ja mõni juhtme ots pole oma asukohta algsest asendist muutnud.
€-contact
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
Mul ka külmana pöörded kõiguvad. Mootoriks on 2.0 och 74kw. Võtsin selle kopsiku maha, see tooreklapi mootor töötab ilusti, aga mis on imelik, on steppermootor mis lükkab gaasiklappi edasi-tagasi. Selle pärast pöörded kõiguvad. Kas viga võib olla selles steppermootoris või siis ajus? Kui auto ei käi ja süüde sees on, siis see mootor piniseb.
Long live 88kw!
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
Seda vaakumi pidavust saab ka nii kontrollida, et pihustad voolikute juurde stardi abi(aerosool) ja kui pöörded tõusevad siis kuskilt imeb sisse seda värki.
XR4i

Re: Jama, pöörded kõiguvad.
Sai päev otsa tsubitud selle jamaga, sai filter eest lahti võetud ja õhuklappi proovitud reguleerida, aga ta ongi nagu kõige algelisemas asendis, sest kui teda liigutada ehk pisut avada, siis pöörded tõusedvad weel.
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
Vahetasin ära selle vaakum vooliku mis ajusse läheb, aga pöörded ikka kõiguvad. Sellest bensiini lukust või mis asi see ongi, sealt voolas natuke välja bensiini, sellelt poolelt mis läheb ajusse. Peaks aju välja vahetama?
<-Seda mõtlesin bensiini luku all.

Long live 88kw!
Re: Jama, pöörded kõiguvad.
Sain mingil määral lahti probleemist. Võtsin karpa küljest, puhastasin natuke ning tegin uue tihendi karpa ja kollektori vahele. Välja enam ei sure, pöörded kõiguvad vähesel määral ikka. Aga mootor hakkas vilisema. Kui niisama kohapeal tiksub, siis pole midagi, aga kui gaasi anda korra, siis viliseb nagu mingi turbo, isegi valjemini. Kollektori pealt läheb üks vooli mootoriblokki. Seal otsas oli mingi silinder, vedru sees. See voolik oli katki otsast, sai seda lühemaks lõigatud, aga jäi veits liiga lühemaks. Kas see võib põhjustada vilisemist?
Long live 88kw!