k: stange värvimine kere värvi
k: stange värvimine kere värvi
kuna siis sai uue tagastange siis nüüd oleks vaja ta siis saada kerevärvi kuida siis oleks seda mõtekas teha
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
mina teeks nii et kõigepealt õhuke kiht pahtlit (mingi elastne peaks olema - küsi poest äkki oskavad soovitada) siis nühiksin maha, nii et kohati on plastmass väljas, kuid samas oleks sile, ja siis krunt ja värv. plastmassi jaoks on mingi spets lisand mis sinna sisse panevad et pragunema ei hakkaks või miskit jälle uuri poest 

Re: k: stange värvimine kere värvi
kõigepealt lihvid ja siis pahteldad ja värvimiseks on õiged stange värvid ainult plastiku krunt ei anna tulemust.
Re: k: stange värvimine kere värvi
pahteldad, lihvid , pahteldad, lihvid kannad plastikukrundi siis paned veel pahtlid.ära ainult uputa seda stanget pahtli alla, see tuleb sealt enam-vähem maha lihvida.pahtel on augu täiteks mitte pinna katteks. lihvid jälle kui vaja siis lihvid krundi ka maha. krundid uuesti teed vahelihvi. kannad peale värvi. (enne tee selgeks kas värv on pinnavärv või alusvärv e lakki alla.) peale värvikandmist ootad kuni see ära kuivab ja kannad peale laki ja ei tee värvile vahelihvi.(see on siis enamus metallikvärvide puhul.)aga ikkagi on vaja teada kas tegu on pinnavärviga või alusvärviga. metallik annab laki all oma õige tooni! üsna raske on seda õiget koodi leida. põhimõtteliselt läheb veidi heledamaks, kui lakk peale panna.
hea oleks veel see, kui enne värvi/krundi kandmist puhastaksid pinna igast sodist ja rasvast.selleks võid kasutada (silikooni eemaldus vahendit).
paber vaata üsna suure abrasiivinumbriga ehk saab keegi automaaler täpsustada selle nr suurust. aga kuskil sinna 6000P kanti peaks olema või isegi peenem! mida väiksem on abrasiiv seda siledam pind on. 40P sinna võib külvama hakata jätab korraliku vao
seda võid uurida keretöid teostavatest firmadest, kui suure numbriga, asi võiks olla. kui vaja siis võin sulle ise selle välja uurida. mul tsipa tutavaid on kes asjaga päeavast päeva tegelevad. ka minu pepupõrkevöö tehti ära.
mitte et ma ise ei oskaks aga see kindlustuse teema. ise panin töökojas alla tagasi ja olin nõu ja jõuga abiks.
hea oleks veel see, kui enne värvi/krundi kandmist puhastaksid pinna igast sodist ja rasvast.selleks võid kasutada (silikooni eemaldus vahendit).
paber vaata üsna suure abrasiivinumbriga ehk saab keegi automaaler täpsustada selle nr suurust. aga kuskil sinna 6000P kanti peaks olema või isegi peenem! mida väiksem on abrasiiv seda siledam pind on. 40P sinna võib külvama hakata jätab korraliku vao

seda võid uurida keretöid teostavatest firmadest, kui suure numbriga, asi võiks olla. kui vaja siis võin sulle ise selle välja uurida. mul tsipa tutavaid on kes asjaga päeavast päeva tegelevad. ka minu pepupõrkevöö tehti ära.
mitte et ma ise ei oskaks aga see kindlustuse teema. ise panin töökojas alla tagasi ja olin nõu ja jõuga abiks.
€-contact
Re: k: stange värvimine kere värvi
ma tõmbasin lihtsalt kõvendiga krundi peale ning koodijärgi sai värv ostetud ning siiamaani pole probleemi krunt oli 100eek liiter ja värv 1eek 1g.
elukutselt eestlane
Re: k: stange värvimine kere värvi
kui ei taha et aasta või vähema pärast värv maha tuleb..tuleks stange enne kõike teha üle vormivaha eemaldajaga mida saab kuskilt x-kohast...aga siiski see vormivaha imbub sinna stangesse nii sisse et ka selle vahendiga ei saa ideaalseks aga see on ka vähim mida saab teha. peale seda tuleks lasta lihtsalt plastiku krunt ja siis tavaline värv.
XR4 2.9i