mure selline et 1.8td joob liiga palju õli, sellega kaasneb suht sinine tagaosa ja kõrgemal pöördel tahab mootor lõhkuma minna, hetkeline õlikulu umbes 2l 100km kohta.
et mida teha kas klapisääretihendite vahetusest on abi või lõhnab asi kolvirõngaste vahetuse peale
1.8TD võtab palju õli
Re: 1.8TD võtab palju õli
Kui 2L 100 km kohta, siis ilmselt ei piirdu asi enam rõngaste vahetusega, vaid nõuab juba silindrite ülepuurimist remontmõõtu, uusi kolbe ja siis rõngaid... Aga mine sa tea. Näed siis kui lahti võtad, aga uusi rõngaid kindlasti vaja...
Oli kunagi jeep ISUZU TFR16, mis võttis 100km peale 1l õli ja sellel enam õlirõngaid mootoris ei eksisteerinud normaalkujul. Nii kulunud olid lihtsalt.... Kap rem. läks ligi 15k. Aga ei suitsenud üldse ja heitgaasidki üv-l öeldi, et üle poole vähem lubatust...
Oli kunagi jeep ISUZU TFR16, mis võttis 100km peale 1l õli ja sellel enam õlirõngaid mootoris ei eksisteerinud normaalkujul. Nii kulunud olid lihtsalt.... Kap rem. läks ligi 15k. Aga ei suitsenud üldse ja heitgaasidki üv-l öeldi, et üle poole vähem lubatust...
Re: 1.8TD võtab palju õli
mina pakuks et turbost läheb see õli mootorisse kui on turbo otsa saanud.
XR4 2.9i
Re: 1.8TD võtab palju õli
turbot kahtlustasin algul ise ka, vahetasin ära tolku ei miskit