K:kütusesüsteem?

Kapotialused jutud
Vasta
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

K:kütusesüsteem?

Postitus Postitas Henn »

Mootoriks 2.0 pritsung 86a. 85kw. Teema selline, et sõitsin ning mingi hetk kadus jõud ära korraks siis kui kiirendasin, veidi hiljem jäi mulje, et midagi oleks summutisse pandud sama efekt mis kiirendades.Üldse ei läinud pöördesse, gaasipedaali muljumisest polnud kasu.Alguses mõtlesin, et kütuseseier näitab aiateibaid, ostes kütust juurde käivitades korraks hakkas tööle ning kukkus kohe ära. Avarii lülitit pole, vähemalt tagavararatta all polnud. Kütusepump on väline.Süüte sisse pannes oli kuulda seda pumba urinat peale seda jama enam ei olnud kuulda. Eelmise sierral oli sama urina teema kui pump saba andis.
Ning on kohe küsida: millist pumpa osta. ladu24 näitas ainult 1te kuid sobis kõikidele mudelitele ja hind lõi hinge kinni. autodata näitab, et pumba suutlikus peaks jääma 5.2-6.0ni. Ning regulated pressure with vacuum 3.4-3.8. Mida see tähendab ültse. kui sobivad jupid vahele panna kas siis võiks loominguline olla ja mõne muu automargi pumba panna.fixusest pole veel vastust saanud hinna kohapealt.Kes ikka laupäeva hommikul vastab. Kasutatud väga ei taha, sest tiksuvat kellapommi pole päris vaja, auto on juba 25 a. vana ning siiani olen kõik uued jupid pannud.
Kas ma saaks ka nii, et vahetan koos paagiga ära(ajutiselt) millel on paagisisene pump, teoreetiliselt peaks olema võimalik 5D luukpära paak 3D luukpärale alla põhi on neil ju sama..
Kuidas ma saan pihustite korrasolekut kontrollida, midagi hullu pole, kuni kütusefiltri ära vahetasin ning sealt mingi 25a. sade välja voolas :evil: ning kerge paanika tekkis millepeale peaks vist kogu küttesüsteemi ära puhastama ja torud ära vahetama. Torudeks sobib vasktoru ka vaadates Gaz53 siis neil on täitsa mustikad need torud. Need terastorud mis seal all on puhas p0rno tegelikult.Põhjus tegelikult ka nüüd auto laiali võtta ja keretöid tegema hakkata.
Ning kas ma peaks veel tühikäigu mootori pärast ka muretsema. Otseselt pöörded ei kõigu kuid külma mootoriga on sinna alla 1000p/min. ning soojaga üle, kuid vahest viskab kohapeal seistes(soojalt) ligi 1500p/min.
Tühikäigu panin paika külma mootoriga kas see oli viga. Vb. peaks tegema autoteema ära siis saab kõik jutud 1kohta kirjutada
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: K:kütusesüsteem?

Postitus Postitas Henn »

pumba korrasolekut saan kontrollida kui ühendan mootorisse jooksva vooliku lahti ja annan süüdet?
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: K:kütusesüsteem?

Postitus Postitas sõdurpoiss »

Jah, kui vooliku lahti ühendad, siis peab süüte lülitamisel pump korraks tööle hakkama ja surve üles lööma. Ainult voolikut lahti ühendades päris õiget pilti sa pumba korrasolekust ei saa. Pump võib küll bensiini liigutada aga ta peab suutma ka õige surve üles lüüa. Mul oma autoga oli just hiljuti sama jama: pump töötab, bensiini tuleb aga rõhk on liiga madal.

Regulated pressure with vacuum on kütuse rõhk pumbast tulevas torus, töötava mootoriga. Pihustite juures on rõhuregulaator, mis vastavalt sisselaske hõrendusele muudab kütuse rõhku pihustites.

Põhimõtteliselt võid sinna panna ükskõik mis auto pumba, oluline on et uus pump annaks välja nõutud surve 5,2-6 bar.

Paagid on omavahel vahetatavad, mul on XR4jal ka sedaani paak. Siis peaks muidugi enne veenduma et paagisisene pump piisvalt rõhku jaksab lüüa. Sisemised pumbad tavaliselt üle 4 ei löö. Samas mul 2,8 sõitis sisese pumbaga väga hästi, kuigi tehasepoolt tahab ka survet kuni 6 bar.

Kuigi sul filtrist sodi välja jooksis, ei pruugi see veel tähendada et see sodi läbi filtri pihustiteni jõudis. Selleks filter ongi, et saast enne kinni püüda.

Tee jah autoteema ära, ja pritsi ohtralt pilte.
Pilt
Ranno11
turist
Postitusi: 15
Liitunud: 09 Juul 2009, 00:35

Re: K:kütusesüsteem?

Postitus Postitas Ranno11 »

Ma ei tea, palju see aitab, aga minul 2.0 -dohc- karpaga oli ka kütuse peale tulemise probleem. Sain lõpuks lahendatud, kui kütusepumba relee väljavahetasin. Mul istus see kindalaeka taga. Kui kellelgi sama mure, saab kontrollida. Sest kui ma korraks otse akult elektrit andsin, siis pump lõi(kaua ei tohi lasta põletab läbi). Ja kui relee pistikust elektri peale andsin, siis lõi ka. Seega vahetasingi ära. Probleem muidugi ole. Ükski romula minu sierrale seda müüa ei saanud. Pidin originaali tellima :) Nii igaks-juhuks, ei julgenud teist panna, pole elektri alal tugev ka.
megenen
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 19 Mär 2011, 13:11

Re: K:kütusesüsteem?

Postitus Postitas megenen »

tere,,,mul ka selline isend,,,2.0 -dohc- 77kw karpaga..sierra 1991a.sedaan....lp.ranno11 kus landis asute....mul jama selle karpaga,ei taha korralikult mootor töötada,ei soojalt ega külmalt.ja ka küte vajub ööga paaki tagasi....peal kahe kambriga WEBBER karpa........ehk sul kogemusi ja oskad juhatada,mida kuradit temaga teha....aitähh...
Vasta