Tervist klubilised. Kuna kätte jõuab juba vaikselt auto ostmise aeg, siis olen hetkel sellises olukorras, kus tuleks ära otsustada mis margi kasuks vaadata, seega, äkki viitsite vähe mu teadmisi täiendada. Nimelt tahaks teada Sierra põhi vigadest, mida tuleks ostu hetkel vaadata jne. Hetkel kaalun 1991-1993 Ford sierra 2.0 -dohc-, 1984-1987 VW Golf 2 GTI 1.8 ja 1987-1993 2.0 mootoriga Audide vahel. Vaatasin ka vanu E-klassi MB ja Audi diisleid, aga diisel ikka ei istu kuidagi.
Tänud lugemise eest ja suured tänud ette aitamise eest .
Ma ei viitsi pikalt praegu Sierrast rääkida, kuid kindlasti vaata üle rooste, tagumiste vedrude juures olevad talad, karbid, üldse põhi.
Dohc mootor on sierral kaunis õnnetu, mõtekam oleks eelistada ohci, võimelikuselt samad, kuid ohc on lollikindlam ja odavam, vastupidavam.
Kui leiad korras Dohci, siis sellega kannatab ka pikalt sõita, aga tõenäosus päris suur, et leiad Dohci, mis pole korras, muideks sierra Dohc on 8 klappi.
Veermik on Sierral ülilihtne ja odav, selle teed vabalt korda, kui ka midagi on.
Põhiline ongi mootor ja kere sierral.
viimasel kontolli kindlasti kerenumbrite vastavust passile. too auto on värvitud sparyga
dohc ja ohc on umbes nii et kellele ema kellele tütar. jah ohc´d on odavam tuunida aga olgem ausad sellest aind unistatakse ja reaalselt niikuinii ei tehta. dohcga on oluliselt mugavam sõita kuna pöördemoment on juba madalatel pööretel saadaval. teoreetiliselt peaks ka pisu ökom olema kuid seda kinnitatud ei ole. mootorit kuumenemist kartma ei pea nii kaua kui sul jahutus toimib.
Ma muidu sellepärast eelistan -dohc--i, sest venna mõlemal Sierral oli -dohc- ja ei öelnud küll ühtegi halba sõna. Minekut oli, kütet võttis ka mõistlikult ja kui korralikult hooldada, siis polnud midagi viga.
Ja isegi kui mootor on läbi, või mõni muu tehniline probleem, siis ikkagi saagu määravaks kere seisukord. Sierra mootorid ei maksa praktiliselt midagi, samuti saab veermikujuppe poest võileiva hinnaga. Nii lihtsa ehitusega autot nagu sierra saab kodus vabalt ise remontida, kui vähekenegi tööriistad peos püsivad. Ussitanud kere keevitamise ja värvimisega on palju keerulisemad lood, lisaks on kereremont kulukas, mis seab selle mõttekuse niigi odava auto juures kahluse alla.
m2giorav noor mees, huvi on siis miks mitte. endal natuke aega on ja kodus tööriistu ka vedeleb siis sierra esimeseks autoks on just paras. saad auto hingeelust algteadmised remontides kätte. asi huvitab siis endalgi huvitav asja teha, eriti kui ehitad autot endale siis tavaliselt kergete lahendustega ei lepita. ürita ainult võimalikult hea kerega isend alguses saada, sest kerged parandused ei kesta ja siis jäädki keretöid tegema, kogu kere korraga korralikult tehes röövib rahakotist korraliku summa.
OHC... Oleneb kas karpaga või pritsega ning oleneb sõidustiilist ja mootori seisukorrast. Endal kunagi 8kandis keskmine kõikus. Pigem rohkem. Alla 10 ikka. Oli toona 2,0 ohc pritsega.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...