Sierra mk1 '85 2,0 16v - Sassu
Sierra mk1 '85 2,0 16v - Sassu
Tervitused.
Selleks, et jumala eest igav ei hakkaks sai toodud üks hea toorik juurde koduõuele. =)
Lühidalt:
Sierra aastast 1985. Mootor hetkel 2,0 karpa 77kw. Käigukast vahetab käike automaatselt. Lippab nagu loom (NOT!). Kere Sierra kohta väga heas seisus (mu pruuniga ei anna võrreldagi). Kunagi Soomes hoolitsetud tema eest, põhjaalune mastiksit täis, kõik uksed ja luugid mingit õli täis jne. Varustust nagu seitsmesel bemmil.. tuledepesurid, istmesoojendus, tagakardin. Aknad vändaga, katuseluuki pole... mulle sobib, ongi kergem.
Plaan pruun kevadest pensile saata ja selle punasega jätkata. Talvel garaažis hea nokitseda seda ja pruuniga niikaua kihutada.
Pilte: http://sassr.planet.ee/Sierra/2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
Selleks, et jumala eest igav ei hakkaks sai toodud üks hea toorik juurde koduõuele. =)
Lühidalt:
Sierra aastast 1985. Mootor hetkel 2,0 karpa 77kw. Käigukast vahetab käike automaatselt. Lippab nagu loom (NOT!). Kere Sierra kohta väga heas seisus (mu pruuniga ei anna võrreldagi). Kunagi Soomes hoolitsetud tema eest, põhjaalune mastiksit täis, kõik uksed ja luugid mingit õli täis jne. Varustust nagu seitsmesel bemmil.. tuledepesurid, istmesoojendus, tagakardin. Aknad vändaga, katuseluuki pole... mulle sobib, ongi kergem.
Plaan pruun kevadest pensile saata ja selle punasega jätkata. Talvel garaažis hea nokitseda seda ja pruuniga niikaua kihutada.
Pilte: http://sassr.planet.ee/Sierra/2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Sassu, 02 Juul 2012, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Väga hea leid ,ja veel selline iludus
,aga pruuni "pensionile" minek tähendab refonda?

Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Kapotialuse tehnika vahetad puruuni omaga ära?
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Pensile ei pea tähendama vanarauda. Kellel keevitamine käpas ja viitsimist on, võib veel täitsa normaalse auto saada sellest. Olen palju hullemaid Sirtse näinud.
Tehnikaga on nii, et tegelt võiks mingi areng edasi olla. Kui kevadeks midagi paremat kätte pole sattunud siis läheb lihtsalt ümber lappamisele ilmselt jah.
Tehnikaga on nii, et tegelt võiks mingi areng edasi olla. Kui kevadeks midagi paremat kätte pole sattunud siis läheb lihtsalt ümber lappamisele ilmselt jah.
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Vaata et patja minema ei viska, see käib autoga kaasas!
Volvo 745 2.3 16V Estate
Ford Sierra 2.0 3door (nüüd Sassu käes)
VW Golf Mk2 1.3
Ford Sierra 2.0 3door (nüüd Sassu käes)
VW Golf Mk2 1.3
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
sierral ei käi t lõpus,lihtsalt A
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Ära selle pärast muretse, ega see automaat sinna kauaks ei jää. See kast sõidab kuskil täiesti omas maailmas, lahmib käike suht suva järgi üles-alla ja tagurpidikäik rakendub ka mingi poole päevase viitega. Aga muidu on vahelduseks täitsa mõnus kui ei pea ise rapsima. Kaks õhtut olen ringi tiirutanud ja esimesed 250km suhteliselt edukalt läbinud. Paar korda on gaasi maha lastes välja surnud, mootoris on julm tiks ja pidurites on päris korralik vibra, muidu pole hullu, saab sõita küll. Vähemalt on pehme ja vaikne... aga mitte kauaks 
Keegi teab mis käigukangi asend DE tegema peaks??

Keegi teab mis käigukangi asend DE tegema peaks??
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
No see automaatkast on ikka i-le punkt peale, ime et üldse toimib.
Vana kere, pikk tuli ja 2 ust, parim variant minumeelest.

Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Võin eksida aga pidi olema mingine DriveEco. Aga ise D ja DE vahet küll ei tundnud, oli nagu koguaeg "Eco" 
Mis käimakasti puutub siis seal võib õli viga olla. Piduri vibra tuleb vasakust esimesest kettast mis on täitsa õhtal.
Ise ei jõudnud neid vigu likvideerida

Mis käimakasti puutub siis seal võib õli viga olla. Piduri vibra tuleb vasakust esimesest kettast mis on täitsa õhtal.
Ise ei jõudnud neid vigu likvideerida
Volvo 745 2.3 16V Estate
Ford Sierra 2.0 3door (nüüd Sassu käes)
VW Golf Mk2 1.3
Ford Sierra 2.0 3door (nüüd Sassu käes)
VW Golf Mk2 1.3
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Hetkel pole midagi tarka veel teinud peale konksu eemaldamise. Ainuke asi paar edevamat pilti lisada 
...

...
Viimati muutis Sassu, 02 Juul 2012, 21:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Super pildid!
Kogematta sõitsin eile õhtul ühest majast mööda ja vahi aga pilti. Vana sierra seisis õuel aga punast netu. Keerasin veel otsa ringi
Eesti on ikka väike!

Kogematta sõitsin eile õhtul ühest majast mööda ja vahi aga pilti. Vana sierra seisis õuel aga punast netu. Keerasin veel otsa ringi

Volvo 745 2.3 16V Estate
Ford Sierra 2.0 3door (nüüd Sassu käes)
VW Golf Mk2 1.3
Ford Sierra 2.0 3door (nüüd Sassu käes)
VW Golf Mk2 1.3
Re: Sierra '85 2,0AT - Sassu
Eile päeval lammutasin neid veits. Punasel kukkus juhiukse klaas alla ja enam üles minna ei tahnud, järelikult pidi garaaži ära peitma 
Kiskusin põhjast heliisolatsiooni matid välja ja ladusin pruuni, et talvel vaiksem sõita oleks

Kiskusin põhjast heliisolatsiooni matid välja ja ladusin pruuni, et talvel vaiksem sõita oleks

Re: Sierra mk1 '85 2,0 16v - Sassu
Tervitused. Võtsin ennast lõpuks kokku ja uuendan veits teemat.
Novembris sai Sirts garaaži lükatud ja pmst ära unustatud, et ta olemas on. Jaanuarist kuni Aprilli kuuni sai väga vaikselt pulkadeks lammutatud teda. Olid vähe muud mõtted peas ja väga ei viitsinud tegeleda asjaga. Siis läks kiireks kuna 20.mai pidi rajal olema. Mai alguses sai pruuni Sirtsu laiali kistud. 12.mai oli punane õues täiesti tühi kere, millel küljes ainult tagasild ja klaasid. Pruuni küljest tuli siis pmst kõik mis võtta oli: mootor, kast, kardaan, summuti, kütusepaak, kütusetorud, kogu auto juhtmestik, roolilatt, roolisammas, pedaalid, esiistmed ja esisild millel Scorpa õõtsad ja stabikas ning madaldusvedrud. Loomulikult kõik päris hästi kohe ei istunud kuna mk1 ja 2 ikkagi kergelt erinevad aga ei midagi hullu. Tegemist oli küllaga aga napilt sai sõiduvalmis. Viimasel öösel kell 2 sai pukkidelt maha ja proovisõidule. Kõik hea ning hommikul vara esimesele rajapäevale =)
Mõned pildid sellest jandist: http://sassr.planet.ee/Sierra/2012.01-05/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rajapäevast mõni klõps: http://sassr.planet.ee/automobiilid/ecc1_200512/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeal paar rajaüritust veel olnud ja natuke niisama ringi sõitnud. Nüüd viimane nädalavahetus panin salongi lõplikult kokku ja kõik juhtmed ilusti paika. Aju ja edis leidsid koha armatuuri all peidus. Mõned pisiasjad on veel lisada aga üldiselt on lõpuks nagu päris auto, pole mitu aastat komplektse sisuga Sierrat olnud
Kapotiamort sai ka külge pandud, poole uhkem tunne kapotti avada.
Pilte eilsest: http://sassr.planet.ee/Sierra/2012.06/" onclick="window.open(this.href);return false;

Novembris sai Sirts garaaži lükatud ja pmst ära unustatud, et ta olemas on. Jaanuarist kuni Aprilli kuuni sai väga vaikselt pulkadeks lammutatud teda. Olid vähe muud mõtted peas ja väga ei viitsinud tegeleda asjaga. Siis läks kiireks kuna 20.mai pidi rajal olema. Mai alguses sai pruuni Sirtsu laiali kistud. 12.mai oli punane õues täiesti tühi kere, millel küljes ainult tagasild ja klaasid. Pruuni küljest tuli siis pmst kõik mis võtta oli: mootor, kast, kardaan, summuti, kütusepaak, kütusetorud, kogu auto juhtmestik, roolilatt, roolisammas, pedaalid, esiistmed ja esisild millel Scorpa õõtsad ja stabikas ning madaldusvedrud. Loomulikult kõik päris hästi kohe ei istunud kuna mk1 ja 2 ikkagi kergelt erinevad aga ei midagi hullu. Tegemist oli küllaga aga napilt sai sõiduvalmis. Viimasel öösel kell 2 sai pukkidelt maha ja proovisõidule. Kõik hea ning hommikul vara esimesele rajapäevale =)
Mõned pildid sellest jandist: http://sassr.planet.ee/Sierra/2012.01-05/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rajapäevast mõni klõps: http://sassr.planet.ee/automobiilid/ecc1_200512/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeal paar rajaüritust veel olnud ja natuke niisama ringi sõitnud. Nüüd viimane nädalavahetus panin salongi lõplikult kokku ja kõik juhtmed ilusti paika. Aju ja edis leidsid koha armatuuri all peidus. Mõned pisiasjad on veel lisada aga üldiselt on lõpuks nagu päris auto, pole mitu aastat komplektse sisuga Sierrat olnud

Pilte eilsest: http://sassr.planet.ee/Sierra/2012.06/" onclick="window.open(this.href);return false;
