Ford P100 '93 Tarmo
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Ford P100 '93 Tarmo
Sai siis lõpuks endale kah Soomest üks toodud
mootor 1,8td algul käis vähemalt ringigi, mõtlesime tööle tõmmata, korraks lubas ja siis enam ei käi ringi
93 aasta
raam ja kabiin tundub olema ok, va juhi poritiib, esiklaasis all ääres mõra
kast on suhteliselt õnnetu, aga omab originaal kummi põhja, present katet ja kõrgendus katet
kõrge kaane raam vajab ühest kohast natuke painutamist ja taga luugil alumise vinkli vahetust
kuna elu on lühike siis sellises seisus, soome registris olevana, kui keegi tahab võib ta ära osta.
mootor 1,8td algul käis vähemalt ringigi, mõtlesime tööle tõmmata, korraks lubas ja siis enam ei käi ringi
93 aasta
raam ja kabiin tundub olema ok, va juhi poritiib, esiklaasis all ääres mõra
kast on suhteliselt õnnetu, aga omab originaal kummi põhja, present katet ja kõrgendus katet
kõrge kaane raam vajab ühest kohast natuke painutamist ja taga luugil alumise vinkli vahetust
kuna elu on lühike siis sellises seisus, soome registris olevana, kui keegi tahab võib ta ära osta.
Re: Ford P100 '93 Tarmo
Pidin just enne mainima et ootan teemat
Mootor siis kiilus peris kinni? Igaksjuhuks peab rihmakaane maha votma, vb hambajagu yle visanud.
Mootor siis kiilus peris kinni? Igaksjuhuks peab rihmakaane maha votma, vb hambajagu yle visanud.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 '93 Tarmo
rihma kaani pole peal
tule aga vaatama
tule aga vaatama
Re: Ford P100 '93 Tarmo
Pole paha
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 '93 Tarmo
vahepeal sai siis niipalju tehtud et madis vahetas terve mootori koos agregaatidega ära, nüüd käivitub, sõidab, pidurdab.
pesin auto puhtaks, sai pisut viisakam
laupäeval sai ka arkis käidud, nüüd eestis arvel
täna valmistasin autot tüviks ette
pesin auto puhtaks, sai pisut viisakam
laupäeval sai ka arkis käidud, nüüd eestis arvel
täna valmistasin autot tüviks ette
Re: Ford P100 '93 Tarmo
Vanale mootorile ka kõhtu vaatasite? Huvitaks mis seal siis nii vägevalt kinni kiilus.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 '93 Tarmo
Eip veel
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 '93 Tarmo
vahepeal juba üle 1000km maha sõidetud.
vastavalt vajadusele sõidetud kas kongiga või kongita, hea kui mõlemad katted on
paak lekib kui üle 25l paagis on
salongis sai vahetatud mk2 IIIfl uksepolstrid ja lisatud käetugi. originaal 2 kodaraga rooli vahetasin ajutiselt gramm väiksema mk2 IIfl tava rooli vastu kuniks leiab 3 kodaraga
istmetega peab mõtlema mis teha. originaalidel on head õhukesed peatoed, aga nende jalgade vahe on selline mis teistele istmetele ei sobi. samas jälle kui panna teine iste koos ta enda peatoega, ei saa istet nii taha lükata. vbl lihtsalt plüüs istmetelt katted maha võtma ja nendele panema
enne
pärast
vastavalt vajadusele sõidetud kas kongiga või kongita, hea kui mõlemad katted on
paak lekib kui üle 25l paagis on
salongis sai vahetatud mk2 IIIfl uksepolstrid ja lisatud käetugi. originaal 2 kodaraga rooli vahetasin ajutiselt gramm väiksema mk2 IIfl tava rooli vastu kuniks leiab 3 kodaraga
istmetega peab mõtlema mis teha. originaalidel on head õhukesed peatoed, aga nende jalgade vahe on selline mis teistele istmetele ei sobi. samas jälle kui panna teine iste koos ta enda peatoega, ei saa istet nii taha lükata. vbl lihtsalt plüüs istmetelt katted maha võtma ja nendele panema
enne
pärast
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 '93 Tarmo
Tahtsin kah vähe moodsamat armatuuri sisse
-tsenseeritud- pilt aga musta värvi on ülemine osa
Alumise otsa jätsin esialgu halli kuna polnud musta veel
Tartu poole sõites mõtlesin, et ustega läheb kahe tooniline päris hästi kokku. Pealegi see mk1 versioon, kus vastu kardaani tunnelit ei lähe, on omamoodi hubane oma vaibaga
natuke eemaldasin soomlase tehtud juhtme majandust kah. soomlane oli pannud uue tule ja vedanud juhtmed et oleks näha kui täistuled põlevad, selle asemel et liigutada natuke pirnipesa armatuuris tagasi kus saab kontakti. Selliseid pirne oli veel mis oma lõpu kohal ühendust ei andud ja vajasid mm-2 tagasi keeramist.
Varasemalt pani madis88 armatuuris temperatuuri näidiku tööle, üks juhe oli lahti olnud, soomlane installis selleks lisa kella välja kapoti juurde
peab suuremad rehvid vaatama, 185/70 r14 hoiab maanteel pöördeid väga kõrgel, tehase originaal 185/80 r14
turvavööd panin reguleeritava kõrgusega, kuna ma jupats siis mitte reguleeritav läks üle kaela
-tsenseeritud- pilt aga musta värvi on ülemine osa
Alumise otsa jätsin esialgu halli kuna polnud musta veel
Tartu poole sõites mõtlesin, et ustega läheb kahe tooniline päris hästi kokku. Pealegi see mk1 versioon, kus vastu kardaani tunnelit ei lähe, on omamoodi hubane oma vaibaga
natuke eemaldasin soomlase tehtud juhtme majandust kah. soomlane oli pannud uue tule ja vedanud juhtmed et oleks näha kui täistuled põlevad, selle asemel et liigutada natuke pirnipesa armatuuris tagasi kus saab kontakti. Selliseid pirne oli veel mis oma lõpu kohal ühendust ei andud ja vajasid mm-2 tagasi keeramist.
Varasemalt pani madis88 armatuuris temperatuuri näidiku tööle, üks juhe oli lahti olnud, soomlane installis selleks lisa kella välja kapoti juurde
peab suuremad rehvid vaatama, 185/70 r14 hoiab maanteel pöördeid väga kõrgel, tehase originaal 185/80 r14
turvavööd panin reguleeritava kõrgusega, kuna ma jupats siis mitte reguleeritav läks üle kaela
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 '93 Tarmo
kui kellelgi kuskil vedeleb 185/80 r14 rehve või valgeid esiuksi ilma roosteta ja sirgeid, siis võib pakkuda
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 '93 Tarmo
14 euro alust kastis ja ei saa arugi et midagi peal oleks, ainult et rehvid 2,6 bariga suht lössis . 6 mahub kasti ääreni, 14 katuseni
siduri pedaalil läks mingi vedru pooleks ja nüüd ei toimi, ilmselt mingi poolkuu automaatika vedru
siduri pedaalil läks mingi vedru pooleks ja nüüd ei toimi, ilmselt mingi poolkuu automaatika vedru
Re: Ford P100 '93 Tarmo
Euroalus peaks ju miski max 20kg (ametlikult 7-15kg) kaaluma, pole mingi ulme koorem kui 1100kg on muidu lubatud.
Sierra Is
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 '93 Tarmo
seda juhul kui nad on kuivad. mul olid nad õuest
kuigi palju neile ikka vett sisse mahub. isegi kui nad kaalusid 30kg tk siis on koorem 420, huvitav kuidas ta ülejäänud 640kg koos juhiga kannatab. jõudluses ei märganud nagu midagi, seega see osa ilmselt toimib. rehvid peaks olema c, mul aga tavalised, ja rõhk täis koormaga ees 3,5 ja taga 4,5, seega see peaks kah toimima. kuid kas need vedrud siis kannatavad?
kuigi palju neile ikka vett sisse mahub. isegi kui nad kaalusid 30kg tk siis on koorem 420, huvitav kuidas ta ülejäänud 640kg koos juhiga kannatab. jõudluses ei märganud nagu midagi, seega see osa ilmselt toimib. rehvid peaks olema c, mul aga tavalised, ja rõhk täis koormaga ees 3,5 ja taga 4,5, seega see peaks kah toimima. kuid kas need vedrud siis kannatavad?
Re: Ford P100 '93 Tarmo
Kannatavad. Tonn killustikku ei olnud probleem Tartust koju tuua.
Re: Ford P100 '93 Tarmo
Üks somm rääkis kunagi, et tal oli P100 jokamiesluoka transpordisõidukiks. Kastis oli tööriista- ja varuosaladu, portede peale oli mingisugune alus ehitatud ja ca 600 kg kaaluv rallikas oli sinna otsa tõstetud. Vabalt oli selle koormaga toime tulnud.
esivedu tähendab tõmbamist