Usun, et maki seadetest saad kruttida Loudnessi, SLA'd vms asja, mis muuhulgas ka baasvolüümi muudab, ehk et ei pea nii palju seda nuppu kruttimakarelkasper kirjutas:Raadioks valisin Pioneer MVH-08UBG, tundub täitsa viisakas asi ja rohelise valgusega, sobib autosse. Natuke häirib, et volüümi keeramist arvestatakse 62 palli süsteemis. Probleem sellest, et väga palju tuleb nuppu kruttida, et midagi juhtuks
Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
'92 Sierra DOHC
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Tõsi, neid asju saab sättida, kuid see jäi lihtsalt silma, tavaliselt lahendatud natuke teisiti volüümi kruttimine.
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Vahepeal on tekkinud üks mure. Kütuse rõhu regulaator lekib, oleks vaja uut. Poes maksab selline 870 kohalikku, millele hammas peale ei hakka. Tuleb ilmselt hankida mõne mootori pealt kasutatud tükk. Kas sarnaseid asju leidub teiste autode küljes veel? Mis lahendusi pakute?
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Hetkel tundub, et originaal tootekood on 88F9C968AA, internetis leidsin sarnase koodiga tüki, mis näeb erinev välja, kuid ehk sobib külge.
http://www.ebay.com/itm/ADJUSTABLE-FUEL ... 5n&vxp=mtr
https://www.autovaruosadonline.ee/meat- ... 58171.html#
Mida arvavad nutikamad tegelased?
http://www.ebay.com/itm/ADJUSTABLE-FUEL ... 5n&vxp=mtr
https://www.autovaruosadonline.ee/meat- ... 58171.html#
Mida arvavad nutikamad tegelased?
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
kui suudad reguleerida õige surve peale siis sobib
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Oskad sa öelde, mis see õige surve on. Neid sarnase koodiga regulaatoreid on kahte sorti, üks on reguleeritav, teine ei ole.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
kiiruga ühest kohast leidsin sellised numbrid:
Delivery pressure 5.0bar
System pressure 3.0bar
Regulated pressure with vacuum 2.3 - 2.7bar
kuid vast on keegi ka mõõtnud omal kütuse lati survet, saaks täpsemalt teada
Delivery pressure 5.0bar
System pressure 3.0bar
Regulated pressure with vacuum 2.3 - 2.7bar
kuid vast on keegi ka mõõtnud omal kütuse lati survet, saaks täpsemalt teada
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Sõbra sierral oli 2,2bar aga pole just kõige jõulisem enam
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Nujah. Praegu on lootus saada toimiv kasutatud tükk, vaatab, mis juhtuma hakkab.
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Kasutaja M2nnikas käest sai hangitud uus regulaator. Panin külge ja töötab, enam ei leki vaakumi vooliku kaudu sisselaskesse kütust. Kuid uuel tükil on "plomm" reguleerimise kruvi eest ära võetud ja rõhuga mängitud. Loodan, et piisab ülevaatusel heitgaaside järgi paika keeramisest.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
noh, tegelikult lambda annab ajule kütusesegust ülevaate ja siis vastavalt reguleeritakse pihustite lahtioleku aegu
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Nii, mitu kuud pole ma autost mitte sõnagi kirjutanud. Selle aja jooksul on selgunud, et olen väga laisk teema pidaja, kuid ma loodan, et mitte nii laisk auto omanik.
Auto reg.numbri tõttu oli plaanitud auto valmis saada teiseks maiks, et siis rõõmsalt ülevaatusele minna. Nädalavahetusest alates sai tehtud ka kindlustus, et oleks võimalik autot proovida. Selgus, et autol on üks suur probleem. Nimelt sidur libises, kolmanda käiguga oli väga lihtsalt võimalik sidur libisema saada. Seega venis auto teele saamine jälle kaugemale. Siduri vahetamiseks oli vaja onu juurde kanali peale saada, kaks pikka õhtut tööd ja sidur saigi vahetatud.
Lõpuks oli kätte jõudnud 22 mai ja sain minna toimiva autoga ülevaatusele. Ülevaatus sai läbitud ilma probleemideta. Seejärel suundusin Gaznetisse, et osta adapter, mille abil oleks võimalik suunata LPG Sierra paaki. Tükk maksis 22€. Selle abil sai 50l gaasi paaki lasta, mille hinnaks oli 28€. Selle kogusega on võimalik sõita umbes 500km kaugusele.
Hetkel olen umbes 1500km gaasiga sõitnud. Selle aja jooksul olen ühe korra ka teele jäänud, kui auto keeldus mind koolini vedamast, pidin jalgsi edasi kõmpima, suure sajuga ei soovita. Ilmselt ei meeldinud see sadu ka Sirjele, kellel tõenäoliselt oli probleeme niiskuse ja süütesüsteemiga. Pärast tagasi tulles toimis auto probleemideta.
Aga üldiselt sõidab auto hästi. Sirje on üllatavalt ruumikas, tagumises reas on väga palju ruumi, olen 196cm pikk ja mahun probleemideta sinna istuma, ka siis, kui esimesed istmed on kõige tagumises asendis. Kuid juhi koht pole päris nii pikale tehtud, pedaalid on veidi vales kohas, samas on reguleeritavast roolisambast palju abi. Veidi häirib väga suur käigukasti/kardaanitunnel, mis võtab ees jalaruumi ära.
Auto on selle aja jooksul osalenud ka ühel võistlusel, nimelt sai osa võetud autoorienteerumisest. Tänu heale tehnikale sai retro klassis kolmandale kohale tuldud. Täpsuse huvides mainin ära, et retro klassis alustas neli autot ning finišisse jõudis neist kolm.
Homme läheb auto Gaznetisse hooldusesse, seal vahetatakse gaasiseadme filter ja sätitakse asi ilusti käima.
Ning lõpetuseks mõni ilus pilt
Päikest
Auto reg.numbri tõttu oli plaanitud auto valmis saada teiseks maiks, et siis rõõmsalt ülevaatusele minna. Nädalavahetusest alates sai tehtud ka kindlustus, et oleks võimalik autot proovida. Selgus, et autol on üks suur probleem. Nimelt sidur libises, kolmanda käiguga oli väga lihtsalt võimalik sidur libisema saada. Seega venis auto teele saamine jälle kaugemale. Siduri vahetamiseks oli vaja onu juurde kanali peale saada, kaks pikka õhtut tööd ja sidur saigi vahetatud.
Lõpuks oli kätte jõudnud 22 mai ja sain minna toimiva autoga ülevaatusele. Ülevaatus sai läbitud ilma probleemideta. Seejärel suundusin Gaznetisse, et osta adapter, mille abil oleks võimalik suunata LPG Sierra paaki. Tükk maksis 22€. Selle abil sai 50l gaasi paaki lasta, mille hinnaks oli 28€. Selle kogusega on võimalik sõita umbes 500km kaugusele.
Hetkel olen umbes 1500km gaasiga sõitnud. Selle aja jooksul olen ühe korra ka teele jäänud, kui auto keeldus mind koolini vedamast, pidin jalgsi edasi kõmpima, suure sajuga ei soovita. Ilmselt ei meeldinud see sadu ka Sirjele, kellel tõenäoliselt oli probleeme niiskuse ja süütesüsteemiga. Pärast tagasi tulles toimis auto probleemideta.
Aga üldiselt sõidab auto hästi. Sirje on üllatavalt ruumikas, tagumises reas on väga palju ruumi, olen 196cm pikk ja mahun probleemideta sinna istuma, ka siis, kui esimesed istmed on kõige tagumises asendis. Kuid juhi koht pole päris nii pikale tehtud, pedaalid on veidi vales kohas, samas on reguleeritavast roolisambast palju abi. Veidi häirib väga suur käigukasti/kardaanitunnel, mis võtab ees jalaruumi ära.
Auto on selle aja jooksul osalenud ka ühel võistlusel, nimelt sai osa võetud autoorienteerumisest. Tänu heale tehnikale sai retro klassis kolmandale kohale tuldud. Täpsuse huvides mainin ära, et retro klassis alustas neli autot ning finišisse jõudis neist kolm.
Homme läheb auto Gaznetisse hooldusesse, seal vahetatakse gaasiseadme filter ja sätitakse asi ilusti käima.
Ning lõpetuseks mõni ilus pilt
Päikest
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Imetlusväärne ja kadestama-panev. Jätkugu muretut sõitu ka edaspidiseks!
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Nüüd on ka gaasiseadmele hooldus tehtud. Öeldi, et katkumine gaasiga sõites on süütesüsteemi viga, gaas pidi tahtma süttimiseks paremat sädet ehk siis kõrgemat pinget kui bensiin. Kui kuskil on anomaalia, siis see on kohe tunda.
Vahepeal sai ka termostaat vahetatud, külmade ilmadega ei tahtnud mootor kohe üldse soojaks minna. Nüüd peaks elu jälle hea olema.
Päikest
Vahepeal sai ka termostaat vahetatud, külmade ilmadega ei tahtnud mootor kohe üldse soojaks minna. Nüüd peaks elu jälle hea olema.
Päikest
- karelkasper
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Tere!
Sirje sisust ei olnud ühtegi pilti peale kokku panekut, parandan selle vea nüüd.
Salongis suuremad ise tehtud asjad on nahaga kaetud rool, käigunkanginupp ja uus käigukangikott.
Tuhatoos sai ka ära kaotatud ning sahtel tehtud, nüüd on veel üks koht, kuhu kola panna. Õnneks pole ka originaalis laegastest puudust.
Mütsiriiulisse sai pandud kõlarid ja need oli vaja kuidagi kinni katta, selleks sai tehtud vineerist "asi" ning see kangaga kaetud
Vahepeal on tekkinud ka üks tehnilise poole küsimus: Kas poest ostetud tutikas Wahleri vms termostaat saab olla praak? Temperatuuri seierit vaadates on kerge kahtlus tekkinud.
Päikest!
Sirje sisust ei olnud ühtegi pilti peale kokku panekut, parandan selle vea nüüd.
Salongis suuremad ise tehtud asjad on nahaga kaetud rool, käigunkanginupp ja uus käigukangikott.
Tuhatoos sai ka ära kaotatud ning sahtel tehtud, nüüd on veel üks koht, kuhu kola panna. Õnneks pole ka originaalis laegastest puudust.
Mütsiriiulisse sai pandud kõlarid ja need oli vaja kuidagi kinni katta, selleks sai tehtud vineerist "asi" ning see kangaga kaetud
Vahepeal on tekkinud ka üks tehnilise poole küsimus: Kas poest ostetud tutikas Wahleri vms termostaat saab olla praak? Temperatuuri seierit vaadates on kerge kahtlus tekkinud.
Päikest!