'88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Nagu näha on projekt minu jaoks ikkagi vähe käest ära läinud aga mis siis ikka, jääb auto ka vähe pikemaks
Lootus on sel nädalal värv ka selga saada.
Lootus on sel nädalal värv ka selga saada.
Viimati muutis OnkelMats, 12 Juun 2021, 11:37, muudetud 1 kord kokku.
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Nonii,
Seelik selga
Ja eilse hommiku esimene kohtumine
Ja päevapeale nokkisin nii palju kui sain kokku ära
Tuleb toonklaas. Kurgikäru vol. 1 elab edasi , ei visanud mõttega neid ukse klaase kunagi ära.
Ja mõtlen clean looki peale.. Võibolla SIERRA embleemi panen tagasi.
Aga muidu on siiani suhteliselt uskumatu. Ebareaalselt hea näeb. Olen väga rahul!
Kui kellelgi on pakkuda universaalile seda tagaluugil olevat liistu mis numbri kohal on, siis võib teavitada. Oleks vaja. Hetkel sai ajutiselt (igaveseks) vana tagasi, mis on poltidega läbi.
Seelik selga
Ja eilse hommiku esimene kohtumine
Ja päevapeale nokkisin nii palju kui sain kokku ära
Tuleb toonklaas. Kurgikäru vol. 1 elab edasi , ei visanud mõttega neid ukse klaase kunagi ära.
Ja mõtlen clean looki peale.. Võibolla SIERRA embleemi panen tagasi.
Aga muidu on siiani suhteliselt uskumatu. Ebareaalselt hea näeb. Olen väga rahul!
Kui kellelgi on pakkuda universaalile seda tagaluugil olevat liistu mis numbri kohal on, siis võib teavitada. Oleks vaja. Hetkel sai ajutiselt (igaveseks) vana tagasi, mis on poltidega läbi.
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Ja põhimõtteliselt valmis ta ongi. Summuti kollektori ja tagumise osa ühendus ära parandada, tagumised logarid külge keerata ja nipi-napi veel ning ülevaatusele. Eks näis kaua siis vastu peab, tampisime iga võimaliku koha korralikult kerevaha ja muud head kraami täis seega.. võiks ju. Üle pika aja hea sõita jälle. Pool aastat siis ees veel umbes
Mõned pildid protsessist ja nö tänasest ''lõpp-variandist''. Tagumik istub hetkel kõrgel veel, peaks lähiajal tagasi alla vajuma, seisis keevitamise ja värvimise ajal pukkide najal.
Mõned pildid protsessist ja nö tänasest ''lõpp-variandist''. Tagumik istub hetkel kõrgel veel, peaks lähiajal tagasi alla vajuma, seisis keevitamise ja värvimise ajal pukkide najal.
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Väga hea
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Mõnda aega nüüd murevabalt ringi uhanud. Logarid küljes, summuti parandatud, ülevaatus olemas. Ootan veel toonklaasi ning kollaseid pirne, et lisatuled ette panna - see hooaeg otsustasin proovida led bari asemel kahte eraldiseisvat led pirnidega tuld. Esimest korda elus ostan ilmselt täiesti uued talverehvid ka
Veidi muiet näole toob fakt, et mitu inimest vahele jäänud ANU pildistamisega. Üks taat tegi omale albumit vist, iga nurga alt ja väga põhjalikult. Pole harjunud, et Sierrast tänaval pilti tehakse. Põnev
Veidi muiet näole toob fakt, et mitu inimest vahele jäänud ANU pildistamisega. Üks taat tegi omale albumit vist, iga nurga alt ja väga põhjalikult. Pole harjunud, et Sierrast tänaval pilti tehakse. Põnev
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Vist sain täna hommikul Pärnamäe teel Anu säärejooksu imetleda
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Peab paika, liigun sedapidi igapäevaselt
Panen mõne pildi ka, peale viimaseid ei ole väga fotografeerinud ise.
Suuruste vahe
Esimene pesu
Korra käis selline idee läbi, aga ilmselt jätan ainult ülemised.. Alumised muidugi ei jääks nii kõveralt, prooviks jäid ise serva taha pidama
Puldiauto. Lällar oli ka eelmine hooaeg küljes, seltskonnaga hea joriseda.
Panen mõne pildi ka, peale viimaseid ei ole väga fotografeerinud ise.
Suuruste vahe
Esimene pesu
Korra käis selline idee läbi, aga ilmselt jätan ainult ülemised.. Alumised muidugi ei jääks nii kõveralt, prooviks jäid ise serva taha pidama
Puldiauto. Lällar oli ka eelmine hooaeg küljes, seltskonnaga hea joriseda.
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Natuke sai nokitsetud projekti ''talveeelne hooldus'', mille käigus peatatud mõni õlileke, vahetatud õli ja filtrid, väike klapireguleerimine, mis tuleb siiski üle veel käia ning nipet-näpet muid pisitöid. Plaanis veel vahetada ees uuesti õõtsadepoolsed stabilisaatoripuksid, paigaldada lõpuks lisatuled ja vaatan, kas lasen tagumist osa natuke allapoole või mitte. Kindlasti midagi veel, mis hetkel meelde ei tule. Läbiõiduks selline ümmargune 79000, ütleme nii. Eelmise aasta 13. novembril tehtud postituse järgi siis aastane läbisõit kuskil 7-8 tuhande vahel. Kõik klapib
Uskumatu, et nii kaua ühtegi Sierrat pidanud olen.. 2 aastat. Mõne jaoks ei ole see ju mingi näitaja aga mul tavaliselt üle 2-3 kuu nad ei kestnud Eks näis kaua veel. Hetkel nagu ära tüüdanud otseselt ei ole. Võiks siit-sealt parem olla ja vahest kipungi õhtul koju sõites mõtlema, et võiks ühe või teise liikuriga pigem veereda, kuid käima ta läheb, soojaks läheb, sõidab hästi, kütust võtab nii ja naa suurusjärgus ning remontida on teda lihtne.
Lisaks.. oma elu esimesed täitsa uued talverehvid ostsin mina just selle auto alla, kuukene või nii tagasi. Uhke tunne oli, kuigi lund ju ei ole ega tea milla üldse tuleb.
Uskumatu, et nii kaua ühtegi Sierrat pidanud olen.. 2 aastat. Mõne jaoks ei ole see ju mingi näitaja aga mul tavaliselt üle 2-3 kuu nad ei kestnud Eks näis kaua veel. Hetkel nagu ära tüüdanud otseselt ei ole. Võiks siit-sealt parem olla ja vahest kipungi õhtul koju sõites mõtlema, et võiks ühe või teise liikuriga pigem veereda, kuid käima ta läheb, soojaks läheb, sõidab hästi, kütust võtab nii ja naa suurusjärgus ning remontida on teda lihtne.
Lisaks.. oma elu esimesed täitsa uued talverehvid ostsin mina just selle auto alla, kuukene või nii tagasi. Uhke tunne oli, kuigi lund ju ei ole ega tea milla üldse tuleb.
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Detsember tõi piinlikkusega kaasa tõdemuse, et ka minu auto hakkas võtma eelmises postituses väidetud nii ja naa asemel ümardatult 14 liitrit sajale. Tegelikult oli tunda juba varem, et ei käi päris õieti, kuid numbreid ei olnud varem kokku löönud. Peamiselt siis tühikäik. Minekul ei olnud üldse viga ja tunduski kuidagi liiga hea. Kuna tellitud remontkomplektid jõudsid ka hilinemisega siis parendus sai tehtud alles selle kuu sees. Ja kui juba, siis mõtlesin, et proovin kevadel laadalt hangitud ''pea uue'' karburaatori ära. Kõik torkimisvastased vahendid olid veel oma kohtadel seega võis ju hea olla. Igaks petteks käisin nii palju üle komplektis saadud tihendite ja membraanidega kui said ning puhastasin lisaks siit-sealt. Üllatusena oli sisemine pilt väga ilus, arvestades fakti, et asi jumal teab kaua ja kus vedelenud oli ning mis ta väliselt välja nägi. Igatepidi tihe tundus olema ka ning peale paigaldust tundus justkui ime olema. Mul ei ole peale punast universaali ükski Sierra nii hästi käitunud. Ei oskagi muud öelda kui, et väga rahul ja loodetavasti kestab mõnda aega. Käivitused tugev 5 alati, tühikäik on sujuv ning mis peamine, kütusekulu tundub olema julgelt alla 10. Minekul ei ole endiselt midagi viga. Eks lähiajal saab sõita ja arvutada, mis see kulu siis täpsemalt on.
Ning ühtlasi peale mingi hunniku pisiasjade, mis veel tehtud sai, tegin otsuse Led-bari mitte enam kasutada. Esialgne plaan oli panna kandilised lisatuled, kuid tervest hunnikust, mis mul igalpool riiulitel vedeles, ei näidanud ükski nii nagu oleks tahtnud. Seega läksid ümmargused. Nagu olid ka punasel.
Selle aasta sees ilmselt rohkem midagi ei tee, seega soovides ilusat Sierraderohket uut aastat on selleks korraks kõik. Kogun hoogu, et kupeega tegelema hakata
Ning ühtlasi peale mingi hunniku pisiasjade, mis veel tehtud sai, tegin otsuse Led-bari mitte enam kasutada. Esialgne plaan oli panna kandilised lisatuled, kuid tervest hunnikust, mis mul igalpool riiulitel vedeles, ei näidanud ükski nii nagu oleks tahtnud. Seega läksid ümmargused. Nagu olid ka punasel.
Selle aasta sees ilmselt rohkem midagi ei tee, seega soovides ilusat Sierraderohket uut aastat on selleks korraks kõik. Kogun hoogu, et kupeega tegelema hakata
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Kuna ühte teemat kord kvartalis uuendan siis panen siia ka natukene. Talve elas kenasti üle, uue karpaga ikka hoopis teine elu. Siin enne mõnda ''lumetormi'' sai pandud lisatuledesse korralikud Osrami 2600K kollased halogeenid. Ei saaks enam rohkem rahul olla, väga mõnus oli sõita tuisuga. Lisaks nüüd hiljaaegu sain lõpuks omale enam-vähem seisus ilma suurte kõlariaukudeta tagaluugi polstri. Lisaks vähe viisakama liistu numbri kohale. Ja kirsiks tordil premeerisin lõpuks ka ülejäänud kolme klaasi tooniga. Vahepeal ei pannud enam tähele aga nüüd ilusate ilmade ja suvekatega oli ikka maru rõve sõita ringi nii, et ainult tagumised uksed toonitud.. roti tunne tekkis
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Kurgikäru otsustas rahvakeeli käru keerata. Sidur sai otsa. Ilmselt oleks veel kestnud aga selgus kõike lammutades, et ära väsis siduripedaali kronsa nagu ikka tavaks. Ei ole esimene. Lisaks korv väristas juba kohalt startides ning survelaager kahises samuti. Seega.. Kapitaalremondi käigus sai vahetatud sidur, käigukast, kardaan ja tagadiffer. Nüüd sõidaks justkui uue autoga. Kogemus on väga meeldiv.. väga harjumatu, olles sõitnud 2 aastat hoopis teise autoga, mis lärmas, sidurdas kehvalt, paugutas tagasilda ja vibreeris kardaani Suured tänud herr Laurenile nõu ja jõu ja mõningaste jubinate ja diffri eest. Samuti aitäh mister Kummerile kardaani eest.
Tundub, et lõputu nimekiri hakkab vaikselt otsa saama. Nipet-näpet nokkimist ilmselt leiab veel aga ega ausaltöeldes ei oskagi väga rohkem midagi peale sõitmise teha. Esiklaasi mõtted on meeles mõlkunud aga eks seda näeb. 14 tuhat kopikatega veel, siis on kella järgi päriselt ka uus auto
Tundub, et lõputu nimekiri hakkab vaikselt otsa saama. Nipet-näpet nokkimist ilmselt leiab veel aga ega ausaltöeldes ei oskagi väga rohkem midagi peale sõitmise teha. Esiklaasi mõtted on meeles mõlkunud aga eks seda näeb. 14 tuhat kopikatega veel, siis on kella järgi päriselt ka uus auto
Viimati muutis OnkelMats, 12 Juun 2021, 11:39, muudetud 1 kord kokku.
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Vaatasin, et kupee sussidega polegi pilti pannud. Ausaltöeldes ei tahagi neid enam universaali alt väga ära võtta
Sõbralik kohtumine
Sõbralik kohtumine
Viimati muutis OnkelMats, 12 Juun 2021, 11:45, muudetud 2 korda kokku.
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Tagantpoolt näeb see ANU paras Allroad välja
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Universaalil järjekordne ülevaatus seljataga. Kõik sobis. Seekordne aastaläbisõit 9000 km kopikatega. Nüüdseks vaja sõita kuskil 13 000 veel, siis tegemist kella järgi uue autoga . Muidu ei midagi muud, teenib end hästi. Varsti hoolduse ära tegema jälle.
Re: '88 Ford Sierra universaal (Kurgikäru vol 4) OnkelMats
Hooldus 87000km. Ühtlasi määrisin põhja korralikult põhjavahaga kokku, eks ole näha kas seekord on kevadel veel midagi alles. Tagantpoolt on kena vaadata, nagu oleks uued õõtsad all . Peale peeaaegu 3 aastast omamisstaatust hakkas lõpuks häirima, et puhuri esimene aste ei töötanud. Uus reostaat ja mure murtud. Mitte, et ei teadnud milles häda vaid lihtsalt polnud viitsimist see meeletud 15 minutit raisata... Kuna kupeel töötab siis peab unikal ka töötama. Ja kusjuures päris mõnus on. Mõtlen mis veel.. nipa-napa nokkimist on olnud siit ja sealt ikka. Hea auto on pole midagi halba öelda